Иди на:  
търсене   регистрация   чат   помощ   правила   влизане в сайта
Автор Съобщение

Аватар
Регистриран на:
22 Май 2003 15:54
Мнения: 17562
Заглавие: Wolcen : Lords of Mayhem
Публикувано на: 14 Фев 2020 00:26


ИЗЛЕЗЕ.


цена: 30 долара като част от инди Хъмбъл-Бъндъл, или 35 еврака в Стийм.


Image


оценка в Стийм - 7/10 от 10 хиляди гласа. :?



Някой игра/е ли? Мнения? etc.

___________________________________
Ashkenazi написа:
Маце Борко написа:
Понеже Волтажа се оказа ПРАВ, а аз го обвиних във филмарство...

Неееее??? Сериозно??? Аз да съм... ПРАВ ??? :D


Профил

Аватар
Регистриран на:
22 Май 2003 15:54
Мнения: 17562
Заглавие: Re: Wolcen
Публикувано на: 14 Фев 2020 03:11


Най-големият проблем / бъг досега, освен неизбежните проблеми с логването в сървърите и крашването на сървърите, на които и без това общо взето сме свикнали че са нещо неизбежно:

Играта може да забъгне по начин, по който да спре да ти се запаметява прогреса в клауда след даден момент в Акт 2, без ти да знаеш за това !!!
което в крайна сметка да доведе до момент, в който излизаш от играта, мислейки че всичко си ти е точно и правилно сейвано, след което при следващото логване откриваш че прогресът на героя ти е все още на Акт 1, въпреки че левелът и останалите си му характеристики са правилни.

___________________________________
Ashkenazi написа:
Маце Борко написа:
Понеже Волтажа се оказа ПРАВ, а аз го обвиних във филмарство...

Неееее??? Сериозно??? Аз да съм... ПРАВ ??? :D


Профил

Аватар
Регистриран на:
06 Фев 2009 21:49
Мнения: 2269
Местоположение: Стара Загора
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
Заглавие: Re: Wolcen
Публикувано на: 14 Фев 2020 04:15



___________________________________
TheChosen1 написа:
даджайците


Профил Skype

Аватар
Регистриран на:
22 Май 2003 15:54
Мнения: 17562
Заглавие: Re: Wolcen
Публикувано на: 14 Фев 2020 04:54


Може ли малко по-задълбочено от това просто да изпраскаш някакво ютуб филмче от (вероятно) напълно непознат за повечето от нас тук автор? :)

Какво ни казваш с това изпраскване на линк без никакво спохождащо го обяснение?

Че това е ТВОЕТО мнение за играта?

Че самото клипче е интересно?

Че това е ПЪРВОТО излязло професионално видео-ревю на играта?

... какво? :)

___________________________________
Ashkenazi написа:
Маце Борко написа:
Понеже Волтажа се оказа ПРАВ, а аз го обвиних във филмарство...

Неееее??? Сериозно??? Аз да съм... ПРАВ ??? :D


Профил

Цар
Аватар
Регистриран на:
18 Ное 2001 08:24
Мнения: 7840
Местоположение: Тилбург, Нидерландия
Заглавие: Re: Wolcen
Публикувано на: 14 Фев 2020 11:47


Тъкмо и аз щях да пусна тема по въпроса - играта страшно ме кефи и вероятно скоро ще си я купя, макар че подобно на Диабло смятам основно да играя соло и предвид че тук дори дават възможността да се играе offline не знам дали няма да си остана с пиратското копие. Кажете ми все пак, има ли някаква част от контента/ендгейма която да е само MP? Не че не искам да я притежавам и вероятно неизбежно пак ще си я купя, просто ми се иска да капиталайзна на този олдскул офлайн режим. :D

PS
И това е още една игра, чийто сетинг силно ми напомня на Малазанската книга на мъртвите, което е още един голям плюс. :D

___________________________________
QVOD·EST·INFERIVS·EST·SICVT·QVOD·EST·SVPERIVS·ET·QVOD·EST·SVPERIVS·EST·SICVT·QVOD·EST·INFERIVS


Профил Skype

Заглавие: Re: Wolcen
Публикувано на: 14 Фев 2020 19:06


Клипче на скил ъп, ясна е работата-създаване на кънтент според настроението на масите с цел кликове.


Профил

Аватар
Регистриран на:
21 Мар 2002 19:51
Мнения: 9927
Местоположение: София
Заглавие: Re: Wolcen
Публикувано на: 16 Фев 2020 00:38


Аз ще се въздържа от играта. Цената не оправдава качеството, според мен. Следях развитието и чрез клипове и стриймове и тази игра реално трябва да е поне 2 пъти по-евтина от grim dawn.

___________________________________
Гипчо ( ◕ Y ◕ )


Профил

Аватар
Регистриран на:
30 Ное 2006 13:02
Мнения: 8001
Местоположение: Yuggoth
Заглавие: Re: Wolcen
Публикувано на: 16 Фев 2020 12:25


Вальо, кое пък ти напомня за Малазана в тая пошла уорхамър / д3 рип-оффка :D Огромни роботоизглеждащи, квадратни нереалистични брони, тъпи чийзи диалози, репилик, кът сцени, сюжет - свободен разказ в 5-ти клас ( ама в ТВУ-то ).

Иначе, играл съм я още в алфа-та - когато беше open world и т.н., въртяща се камера, не знам си кво. Играта е прокълната, не мисля, че някога ще излезе от тоя developer hell, честно. МНОГО ми се иска да я играя кат хората, с приятели, да грайндим нещо дето да не е Path of Exile, ахаха.

Взел съм я за 15 евро някаква промоция, иначе не бих дал 40 или колкото е сега. Предвид видяното през годините и това, че дори 3 дена след лаунч, ние все още НЕ МОЖЕМ да играем. Не знам дали следите, но тая драма с дата лосс и проблеми със сървърите се разтяга от 13-ти още, от петък са в мейнтенанс и по неофициални източници ( но от някъв дев в дискорд ), няма да я пуснат до вторник минимум.

Ако искате да играете сингъл плеър - става, май, но иначе - чакаме.

Единственото, което ми вдъхна надежда през последната фаза от бетата е това колко е MEATY combat-a и как се усеща тежест като замахнеш с двуръкия меч и като смелиш мобовете се чува якия звук на карантия. И ако тоя ендгейм, за който обещават, е наистина толкова разнообразен, ще е с една идея по-разнообразна от Д3.

Оффтопик малко :
Относно Малазана - винаги съм искал да пиша на GGG ( девовете на ПоЕ ) дали черпят вдъхновение от Малазана, защото там наистина се усеща. Може би това е играта, която я усещам леджитли като спин-офф някакъв на книгите, сякаш Wraeclast е далечен континент/остров, заклещен в някой Warren :D

___________________________________
джумерки


Профил Skype WWW

Цар
Аватар
Регистриран на:
18 Ное 2001 08:24
Мнения: 7840
Местоположение: Тилбург, Нидерландия
Заглавие: Re: Wolcen
Публикувано на: 16 Фев 2020 15:29


shub niggurat написа:
Вальо, кое пък ти напомня за Малазана в тая пошла уорхамър / д3 рип-оффка :D Огромни роботоизглеждащи, квадратни нереалистични брони, тъпи чийзи диалози, репилик, кът сцени, сюжет - свободен разказ в 5-ти клас ( ама в ТВУ-то ).

Имената, приказките за някаква Република и това че си част от някаква военна единица ми напомни за Дужек и Кампанията на ДженабакЪз. :D
Иначе ясно че тук си говорим за нещо доста лишено от съдържание и е трудно да става въпрос за истински аналогии с нещо толкова комплексно.



shub niggurat написа:
Оффтопик малко :
Относно Малазана - винаги съм искал да пиша на GGG ( девовете на ПоЕ ) дали черпят вдъхновение от Малазана, защото там наистина се усеща. Може би това е играта, която я усещам леджитли като спин-офф някакъв на книгите, сякаш Wraeclast е далечен континент/остров, заклещен в някой Warren :D

А Паато Егозай е още по Малазанска и съм си мислел абсолютно същата концепция :lol:

___________________________________
QVOD·EST·INFERIVS·EST·SICVT·QVOD·EST·SVPERIVS·ET·QVOD·EST·SVPERIVS·EST·SICVT·QVOD·EST·INFERIVS


Профил Skype

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5028
Заглавие: Re: Wolcen
Публикувано на: 16 Фев 2020 22:52


Имам 10тина часа в offline mode от release-а на играта и според мен е доста fun. Току що като я пуснах запали и online mode-а.

P.S. Online мода пак почина, мир на праха му.

___________________________________
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!


Профил

Аватар
Регистриран на:
22 Май 2003 15:54
Мнения: 17562
Заглавие: Re: Wolcen : Lords of Mayhem
Публикувано на: 28 Фев 2020 13:41


Синтезирана оценка на Wolcen придобита след гледане на един билюк лайвстриймове, видео-ревюта, четене на рецензии и мнения на игралите от първа ръка Wolcen по форуми и събредити и какво ли още не :


За заклети фенове на жанра ARPG, Wolcen се явява перфектното нещо, което да ти отвлече вниманието за достатъчно дълго време, докато чакаш да излязат Diablo IV и Path of Exile 2.


Wolcen е именно това - нищо повече, нищо по-малко.

ТОЧКА.

.



---


Сега малко по-конкретно и обстойно:


* Като геймплей играта се доближава най-много до Diablo 3 от модерните ARPG-та.

* Скил системата и развитието ѝ са смесица от PoE и Diablo 3.

* Историята всъщност е доста-доста прилична и Lore-ът е интересен...

* ...макар че левел дизайна е 1-към-1 копиран от Diablo 3 на моменти.

Дори си спомням че в първия ден (дори първите часове...) след излизането когато се метнах на разни стриймове да гледам първото playthrough през играта,
заедно с кибиците в чата се опитвахме да се обзаложим следващата зона / акт в играта от коя част на Diablo 3 ще е гепната. В някои моменти дизайнът на дадена зона, както и Act Boss-а са просто 1-към-1 с дадена зона от Диабло 3. Не се ебавам ни най малко. Дори и менютата / UI-а са директно копнато от D3.

* Кътсцените и диалозите са доста добре издържани.
Предвид че тези елементи по принцип са слабо зачекнати и представени в ARPG-а жанра като цяло, и никога не са били на фокус, считам това за доста добро постижение.


Като цяло играта лъха на посредственост и невдъхновеност, но пък за сметка на това има късмета да се появи точно в момент, в който всички останали големи игри в жанра са се поизчерпали.
Просто ѝ липсват царственото излъчване, изпълнение и присъствие, които да я направят нещо повече от "ARPG-то което да цъкаш докато чакаш следващото голямо заглавие".

Бога ми .... дори самото име WOLCEN звучи като нещо което сякаш може да е името на дървосекаческа компания или на фирма за събиране на отпадъци. :lol: :lol: :lol:
По-добре да бяха кръстили играта просто Lords of Mayhem.


---



Засега най-информативното, обстойно и безпристрастно видео-ревю за играта, на което съм попаднал:





---

П.П. Wolcen като че ли сякаш показват дори още по-голямо старание, откликване и комуникация с феновете при опититие си да стабилизират играта от неизбежните рилийз проблеми, дори повече отколкото Близърд и ГГГ го правеха в началото на D3 и PoE! Наистина го твърдя, но е напълно възможно това да е само изцяло мое впечатление.

___________________________________
Ashkenazi написа:
Маце Борко написа:
Понеже Волтажа се оказа ПРАВ, а аз го обвиних във филмарство...

Неееее??? Сериозно??? Аз да съм... ПРАВ ??? :D


Профил

Аватар
Регистриран на:
22 Май 2003 15:54
Мнения: 17562
Заглавие: Re: Wolcen
Публикувано на: 02 Мар 2020 01:28


shub niggurat написа:
Вальо, кое пък ти напомня за Малазана в тая пошла уорхамър / д3 рип-оффка :D

И аз не можах да се начудя на това сравнение от страна на Княза.
Абсолютно нищо общо с Малазана нямат нито тематиката, нито визията, нито сюжетът на играта... :?

но...

shub niggurat написа:
Оффтопик малко :
Относно Малазана - винаги съм искал да пиша на GGG ( девовете на ПоЕ ) дали черпят вдъхновение от Малазана, защото там наистина се усеща. Може би това е играта, която я усещам леджитли като спин-офф някакъв на книгите, сякаш Wraeclast е далечен континент/остров, заклещен в някой Warren :D


...И ти не си прав, Кире. :)

Многократно се е изтъквало по форумите и събредита на играта, че светът на Wraeclast всъщност е алегория за родната на GGG Нова Зеландия, която от страна на далеч по-мощната и влиятелна Австралия (Theopolis!) винаги е била третирана като придатка -- парче земя, което да служи за едва ли не заточенически зандан за изгнаните от Австралия. :)

Демек Exile-а в играта е захвърлен в Wraeclast (Нова Зеландия) от страна на потисническата Австралия (Theopolis) и нейния пропит от развала и поквара управленски елит.
И сюжетът на играта проследява въздигането му от това запокитено на разнебитения бряг положение до декапитирането на Dominus, до в крайна сметка срещане със самите богове на света на Path of Exile - Шейпъра и Елдъра. :)

Туйто. :)

---

А относно това че винаги си искал да им пишеш по някакви въпроси --- ами давай! :)
Доколкото знам, винаги са били крайно отзивчиви и като цяло отворени към комуникация с пишещите им. :)

___________________________________
Ashkenazi написа:
Маце Борко написа:
Понеже Волтажа се оказа ПРАВ, а аз го обвиних във филмарство...

Неееее??? Сериозно??? Аз да съм... ПРАВ ??? :D


Профил

Аватар
Регистриран на:
30 Ное 2006 13:02
Мнения: 8001
Местоположение: Yuggoth
Заглавие: Re: Wolcen : Lords of Mayhem
Публикувано на: 02 Мар 2020 19:05


Това съм го чел, да. Но самия сетинг и атмосферата, и така ''магически пресъздадената Нова Зеландия, са ми крайно Малазански, при всичките ОЧЕВИДНИ сходства.

Дори Ascendancy-то, ебати. Най-обвиъс приликата.

Отделно някои имена на НПЦ-та, легенди, итеми. Глей тва - https://pathofexile.gamepedia.com/The_Warlord

Цитат:
To cure the Goddess,
and break the chains of corruption,
you must shatter the world.


И Warlord-a е Caladan Brood. :D

___________________________________
джумерки


Профил Skype WWW

Аватар
Регистриран на:
22 Май 2003 15:54
Мнения: 17562
Заглавие: Re: Wolcen : Lords of Mayhem
Публикувано на: 03 Мар 2020 01:03


shub niggurat написа:
Това съм го чел, да. Но самия сетинг и атмосферата, и така ''магически пресъздадената Нова Зеландия, са ми крайно Малазански, при всичките ОЧЕВИДНИ сходства.

Че защо да се търси аналог с друг фантастичен сетинг, при положение че той умишлено и изрично вече е бил направен с РЕАЛЕН сетинг, от самите автори на играта? :)

shub niggurat написа:
Дори Ascendancy-то, ебати. Най-обвиъс приликата.

Ееее, чакай ся... Ascendancy-та има още откак Гандалф Сивия стана Гандалф Белия. :)

А и освен това Възвисяването в контекста на Path of Exile е съвсем различно от това в контекста на Малазана. :)

shub niggurat написа:
правенето на връзката с Дома на Вериги и Caladan Brood

Е тука вече се изхвърляш... :)



Не знам, човек....
Прекалено farfetched ми е този паралел който правиш.
Ако изнамериш материали и източници, които правят сходни на твоите наблюдения ПЛЮС ОЩЕ връзки с Малазана, които да са наистина убедителни, е тогава вече наистина ще ти призная че има нещо. :)

___________________________________
Ashkenazi написа:
Маце Борко написа:
Понеже Волтажа се оказа ПРАВ, а аз го обвиних във филмарство...

Неееее??? Сериозно??? Аз да съм... ПРАВ ??? :D


Профил

Цар
Аватар
Регистриран на:
18 Ное 2001 08:24
Мнения: 7840
Местоположение: Тилбург, Нидерландия
Заглавие: Re: Wolcen : Lords of Mayhem
Публикувано на: 03 Мар 2020 16:53


Какви източници бе човек :lol:

Става въпрос за това какво впечатление оставя, а не дали има такива паралели в самия замисъл на играта... ти ако на това викаш фарфечд, предвид че дори буквално се говори за ascendancy .. :lol:
явно просто нямаш въображение

___________________________________
QVOD·EST·INFERIVS·EST·SICVT·QVOD·EST·SVPERIVS·ET·QVOD·EST·SVPERIVS·EST·SICVT·QVOD·EST·INFERIVS


Профил Skype

Аватар
Регистриран на:
30 Ное 2006 13:02
Мнения: 8001
Местоположение: Yuggoth
Заглавие: Re: Wolcen : Lords of Mayhem
Публикувано на: 04 Мар 2020 08:09


Как да не ти стане жал за Волцена, не стига че най-травмиращия лаунч в историята на гейминга, ами и хората пак обсъждат ПоЕ в дискусия за него :D

Иначе, точно тва с Каладан Брууд не е изхвърляне, а е директна препратка, вероятно направена от фен ( щото много карти са правени от фенове през лигите ), но ВСЕ ПАК ...
Не знам до къде и колко си чел от Малазана, но ти гарантирам, че тая карта е точно това, което имам предвид. :lol: Не ми трябват източници и други дискусии по темата.

___________________________________
джумерки


Профил Skype WWW

Аватар
Регистриран на:
22 Май 2003 15:54
Мнения: 17562
Заглавие: Re: Wolcen : Lords of Mayhem
Публикувано на: 04 Мар 2020 12:07


shub niggurat написа:
директна препратка, вероятно направена от фен ( щото много карти са правени от фенове през лигите )

Ама именно бе!!! :D :D :D
Опитвах се да изтъкна че това което една шепа фенове, автори на карти, виждат, не означава че е същото като това което авторите са имали като свой замисъл, или че "видяното" от тези фенове не е изхвърляне вследствие на прекалено усърдно вглеждане в някакви детайли.
Това имах предвид. :)

shub niggurat написа:
не стига че най-травмиращия лаунч в историята на гейминга

Спорно! :)
Страдайки при вида на това в какво състояние се намираше Warcraft 3: Reforged при излизане, и в което до голяма степен все още се намира, цели 5 седмици след излизането си,
това моментно рилийз състояние на Wolcen ми изглежда направо като шеьвоър. :lol:

Е ок де, не чак толкова. Но все пак смятам че доста от коментаторите и критиците се изхвърлиха прекомерно с критиките си по недостатъците на играта свързани с неизгладени рилийз параметри.
Не отричам че ГИ ИМА, просто казвам че точно те са най-малкият ѝ проблем...


Императора написа:
Засега най-информативното, обстойно и безпристрастно видео-ревю за играта, на което съм попаднал:


Още материал от същия автор; считам го за доста информативен, обстоен и справедлив:


___________________________________
Ashkenazi написа:
Маце Борко написа:
Понеже Волтажа се оказа ПРАВ, а аз го обвиних във филмарство...

Неееее??? Сериозно??? Аз да съм... ПРАВ ??? :D


Профил

Аватар
Регистриран на:
30 Ное 2006 13:02
Мнения: 8001
Местоположение: Yuggoth
Заглавие: Re: Wolcen : Lords of Mayhem
Публикувано на: 05 Мар 2020 07:41


Нека дропнем този спор с отворен край, понеже :

Цитат:
Supporter attribution :
This card has not yet been assigned or the creator wishes to remain anonymous.


Та, не знаем дали е дело на ГГГ или на фен. :D

Относно Волцена, много ми се иска играта да влезе в правилния коловоз и да се оправи, до година-две, с редовни пачове, БЕЗПЛАТЕН КОНТЕНТ и някой друг мега експанжън. Но не мисля, че някой повече би се занимавал с играта, ако почнат да цоцат още пари за ДЛЦ-та или експанжъни по 30 еврака.

Но това, което аз виждам, е че девовете нямат грам опит в балансирането и правенето на умения. С процентите и стойностите ги няма никакви, 3 пъти оправят разни бъгави пасивки и все нещо продължава да е счупено. :?

Налях солидно количество часове, разцъках енд гейма, съветвам ви - най-сериозно - не си давайте парите ( за сега ) за тази игра.

___________________________________
джумерки


Профил Skype WWW

Аватар
Регистриран на:
22 Май 2003 15:54
Мнения: 17562
Заглавие: Re: Wolcen : Lords of Mayhem
Публикувано на: 05 Мар 2020 11:36


shub niggurat написа:
Но това, което аз виждам, е че девовете нямат грам опит в балансирането и правенето на умения. С процентите и стойностите ги няма никакви, 3 пъти оправят разни бъгави пасивки и все нещо продължава да е счупено. :?


Това е малко нечестно обвинение.
Така е било винаги и винаги ще бъде в началните фази на кое да е RPG или RTS, докато не се намесят няколко пача, които да закрепят положението.

Спомни си само PoE или D2 в началото си какви имби имаха, а това са игри от опитни в жанра разработчици!
(на GGG може и да им беше първата игра, но имаха няколкогодишен ОТВОРЕН бета-тест, така че ги считам за опитни към момента на излизането ѝ :D)


Всъщност щях да отбележа по-рано в предния си дълъг пост че Wolcen като че ли сякаш показват дори още по-голямо старание, откликване и комуникация с феновете при опититие си да стабилизират играта от неизбежните рилийз проблеми, дори повече отколкото Близърд и ГГГ го правеха в началото на D3 и PoE! Наистина го твърдя, но е напълно възможно това да е само изцяло мое впечатление.

___________________________________
Ashkenazi написа:
Маце Борко написа:
Понеже Волтажа се оказа ПРАВ, а аз го обвиних във филмарство...

Неееее??? Сериозно??? Аз да съм... ПРАВ ??? :D


Профил

Аватар
Регистриран на:
30 Ное 2006 13:02
Мнения: 8001
Местоположение: Yuggoth
Заглавие: Re: Wolcen : Lords of Mayhem
Публикувано на: 05 Мар 2020 19:52


Първите няколко дни след релийса имаше теми в реддит, които компилираха пасивките, които НЕ работят, демек - не правят нищо. С тях и без тях, героят не се променя. На петия ден някой реши да направи тема, да обобщим нещата, които РАБОТЯТ. Оказа се, че са около 20% от цялото дърво.

Отделно, че тотално не знаеха как да балансират проценти и неща като 50 или 0.5. Някой просто беше оставил пасивка, която скейлва 50 флат дпс на процент блок чанс. Още на 20-ти левъл, героят можеше да прави енд гейм демидж.

На фона на това, съмоните не работеха, а магиите не скейлваха по някъв начин и в сравнение с меле, не правеха никакъв демидж.

ТРИ дена даунтайм, рандъм уайпове и брикване на клиента след интеракция с някои от енд гейм нещата в Стормфол, дюпване и тривиализиране на целия контент още първата седмица - не знам, кажи ми по-кахърен старт на игра. ПоЕ никога не е била така, дори в ранните си алфа/бета години. Играл съм я и нея, не помня такова нещо.

Единствено мога да се сетя за хейта покрай No Man's Sky. Но там май беше друго, че не деливърнаха обещанията?

Както и да е.
Да, оправят ги нещата, лека-полека, но след като ние им направихме още еднo QA, ама тоя път плащайки си за пълен, готов продукт.
Не ме бърка толкова това, защото съм я купил преди години, когато беше на промоция 15 еврака. Тогава много от тези неща ги имаше като бъг, дори аз съм ги репортвал, и познай - има ги и в релийс версията. Какво ми остава да си мисля? Че или някой не знае изобщо как да ги оправи, или не ги ебе.

Гугълни някои от проблемите в момента и ще видиш реддит теми от 2017-та :lol:

Живот и здраве, ако направят пара ( въпреки, че с тоя флоп, нз ) да наемат още хора, да си експанднат студиото и да почнат да бълват адекватен контент.

Щото наистина бих се кефил да я играя, завършена, работеща, без да ми изтрива прогреса постоянно, и т.н.

___________________________________
джумерки


Профил Skype WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
 
Иди на:  
© 2009 PC Mania | Реклама | Контакти web by: ilyan.com