Иди на:  
търсене   регистрация   чат   помощ   правила   влизане в сайта
Автор Съобщение

Аватар
Регистриран на:
22 Май 2003 15:54
Мнения: 17996
Заглавие: Re: Half-Life: Alyx
Публикувано на: 29 Мар 2020 12:47


indigo написа:
В форума на Arstechnica има разни постове от 2001, където се хвалят кой на каква машина е играл. Споменава се P133.


Аз казах - може и да е вървяла на 133 мхз, но ще да е било с 15 фпс и всичко на low. :)

Споделянето ти на факта че си я подкарвал двойно на 433 мхз е нерелевантен към казуса ни, тъй като такъв процесор би бил спохождан и от по-мощно видео и повече РАМ, отколкото би била спохождана 133-ката.
Демек от твоето инфо изобщо не може да се изтъкне как и дали би вървяла играта на 133.


iddqd написа:
Тоя е толкоз прост, че сигорно си мисли, че са я пуснали играта 98 и са изчакали 2 години преди да почнат да я играят понеже е нямало пц на което да върви.

Чакай малко... Аз никъде не твърдях че HL с пускането си навремето е била супер технически напреднала и тежка, че да изисква някакъв супер компютър. Напротив.
Целият спор който водим сега възникна от нахаканото и твърдоглаво настояване на Сентри че играта е отнела поне 2 години след излизането си, за да стане изобщо популярна в БГ, и че е нямало нетърпеливо очакване за нея.

А аз казвам че това не е така и че всеки, който е посещавал компютърни клубове тогава, или е бил дори поне малко запален по гейминга, (и с адекватна памет!!!) ще знае това.

Сам се произнесе така:

Serious Sam написа:
Първите ми спомени да съм стъпвал в зала са от пролетта на 99-та, когато бащата на един приятел отвори малко клубче с няколко машини. Тогава за сефте се докоснах до компютър. Не им знам характеристиките, само помня, че бяха с Windows 98. Масово се играеше Quake 2 и Half-Life, някоя от Need for Speed игрите. CS сефте съм видял някъде 2000-та и стана мания адски бързо.


... и аз съм напълно единодушен с него!

___________________________________
Ashkenazi написа:
Маце Борко написа:
Понеже Волтажа се оказа ПРАВ, а аз го обвиних във филмарство...

Неееее??? Сериозно??? Аз да съм... ПРАВ ??? :D


Профил

Аватар
Регистриран на:
13 Юни 2008 18:10
Мнения: 1868
В момента играе: RL - worst game ever.
Заглавие: Re: Half-Life: Alyx
Публикувано на: 29 Мар 2020 15:25


Може да се е играла по-малко от Starcraft, Need For Speed или Ceasar, но със сигурност се знаеше за нея и се играеше. А за сингълплей игрите в клубчетата, то тогава имаше и конзоли по залите, и 100% се играеше на конзоли и на РС примерно Tomb Raider. А за Playstation беше много популарна и се много играеше MediEvil, поне където аз бях.
Иначе игри които са излезли горе-долу тогава, и отнема известно време преди да се разпознаят тука, са по-скоро Thief и Fallout.

___________________________________
What's a real girl? Is it something fap-able?
indeedhewasshady.


Профил

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5043
Заглавие: Re: Half-Life: Alyx
Публикувано на: 29 Мар 2020 15:33


Всъщност спорим за Half-Life и колко популярна е, защото Императора твърдеше, че е имало hype по Half-Life преди излизането му и че това била играта, популяризирала wasd. И двете са глупост - wasd си беше стандарт преди излизането на Half-Life и редица игри излязоха със същата контрол схема по това време защото това беше точно поколението на FPS-и след Quake 2, където се популяризира схемата и където беше опционална.

Аз почнах да вися по залите някъде около излизането на Star Craft и помня hype-а лятото като обявиха Brood War. И тогава никой не говореше за Half-life. Играта се появи по някое време, имаше един двама, които играеха single player-а и, повече го смятаха откровено за скучен заради дългото начало и тъй като компютърната зала не е място, където можеш да седнеш и да се концентрираш върху историята на една игра. Честно казано Thief се играеше повече от Half-Life single player по клубовете. Ако си имаш собствено модерно PC - тогава можеше да го играеш вкъщи, но повечето хора нямаха и затова всъщност всичкия хайп за историята му дойде доста по-късно.

Мултито се играеше, както казах и преди, като заместник на Quake 2, когато ти е писнало от него. Но там беше повече за гавра, тъй като имаше скинове, които бяха невидими или отместени в пространството и hitbox-а не си отговаряше. И естествено се играеше Crossfire, заради бомбата и почти нищо друго, което си е нормално де - при Quake 2 се играеше основно The Edge, в Star Craft - Lost Temple или Big Game Hunters, CS - Assault, Dust или Mansion, Quake 3 - The Longest Yard и т.н.

Един от първите ми спомени свързани с Quake 2 e remap-ването на клавишите a и d да са strafe, а не turn, тъй като иначе не можеше да направиш читаво скока за да вземеш megahealth-а на The Edge(освен ако не rocket jump-ваш). Контрол схемата беше адски популярна месеци преди излизането на Half-Life, особено тъй като играта със стрелките беше изключително неудобна, заради съседните играчи и кибиците, които бяха навсякъде. Което е и причината да не се играят масово single player игри по клубовете.

Другата причина е, че се ходеше по клубовете с група приятели обикновено и дори да не седнат всички да играят наведнъж да играят заедно, когато един сядаше другите коментираха, даваха акъли и гледаха какво става. Отново - не подходяща ситуация да играеш single player игра, в която фокусът е историята.

Естествено всеки си има собствен experience с клубовете, тъй като тогава нямаше глобална gaming култура, както е сега. CS при нас го сложиха сравнително рано и имаше абсурдни бъгове в началото - например когато пуснеш оптиката на снайпер модела ти правеше шпагат във въздуха и гледаше нагоре. Дори с бъговете си беше голяма мания веднага. И Half-Life отиде тогава на всички компютри, вместо на половината, както беше до тогава заради ограниченото дисково пространство(както нямаше и на всеки компютър Thief или Tomb Raider).

Също при нас залите с playstation-ите се появиха по-рано от тези с PC-тата и бяха съвсем различни. Честно казано от там помня основно Resident Evil 2 и Tekken 3. Също Spyro и Crash, ама тези не съм сигурен дали ги помня от залите или от playstation-а на братчеда.

___________________________________
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!


Профил

Аватар
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40
Мнения: 5089
Заглавие: Re: Half-Life: Alyx
Публикувано на: 29 Мар 2020 15:47


Всъщност куейк 2 когато излезе и аз като си го купих още нямах вудо карта и го играех с стрелките хаха. След това си взех вудото и това беше най-големия графичен скок който съм имал някога. Куейка нямаше д едж в началото. Тази карта дойде с едни голями мултиплеър ъпдейти и чак след това стана култов по клубовете.
Тогава излезе и Халфа, за мен това беше сингълплеър шутер направен да си го цъкаш в къщи пред монитора. Не знам какво толкова хвалите историята му, аз лично не виждам нищо толкоз гениялно там. Лаборатория нападната от извънземни през интедрименшън портал? Да неби това да е нещо което не сме виждали в дуум? Играта която се хвали, че няма история дуум имаше същата истори като халф лайф, така чеее каква история толкоз? Тогава играех Балдурс гейт, и и през ум не ми е минавало да играя 3д шутер за историята. Дори други шутери като Шого за мен имаха много по-интересни истори с драматични обрати дето дори можеш да избираш различни пътища в сюжета по кои да продължи играта. Така, че просто никога не съм разбирал какъв е този хайп?

___________________________________
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.


Профил

Аватар
Регистриран на:
22 Май 2003 15:54
Мнения: 17996
Заглавие: Re: Half-Life: Alyx
Публикувано на: 30 Мар 2020 10:20


Продължавате да се излагате...



iddqd написа:
Куейка нямаше д едж в началото. Тази карта дойде с едни голями мултиплеър ъпдейти и чак след това стана култов по клубовете.


Ми.... не.

The Edge е точно НАЙ-ПЪРВАТА мултиплейър карта в списъка карти на Quake 2. Кодовата ѝ представка е Q2DM1.

Демек винаги си е била там, още от началото.

Но е факт че по-нататък имаше мултиплейър ъпдейти, които подобряваха Q2 мутлиплейър експириънса и добавяха нови карти, точно както направи QuakeWorld с Quake 1.
В един от тези ъпдейти имаше и променена версия на картата -- XDM1: The Edge.


---


Sentry написа:
Всъщност спорим за Half-Life и колко популярна е, защото Императора твърдеше, че е имало hype по Half-Life преди излизането му и че това била играта, популяризирала wasd. И двете са глупост - wasd си беше стандарт преди излизането на Half-Life и редица игри излязоха със същата контрол схема по това време защото това беше точно поколението на FPS-и след Quake 2, където се популяризира схемата и където беше опционална.

Да, хайп по халфата имаше. Точка. Това е независим въпрос от този дали хората са я очаквали повече заради сингъла или мултито, и дали и кое се е играло повече от другото по клубовете.

Относно wasd схемата -- изкривяваш твърдението ми. Не съм казвал че HL е първата игра с такава контрол схема. Казвах че HL ПОПУЛЯРИЗИРА тази контрол схема.

правя ти аналог с друга подобна ситуация, за да ме схванеш:
Warcraft 2 не е първото RTS, която използва десния бутон на мишката за задаване на команди. Но все пак е играта, която ПОПУЛЯРИЗИРА това.
Схвана ли сега?

А в Куейк 2 не знам доколко е била популярна и опционална тази схема В НАЧАЛОТО, тъй като там имаше ... DOUBLE JUMP !!!, който беше много по-удобен да се прави с десния бутон на мишката, а не със Spacebar-а. :)

Sentry написа:
Аз почнах да вися по залите някъде около излизането на Star Craft и помня hype-а лятото като обявиха Brood War.

Абсолютно същото е и при мен.
В началото на Brood War беше много популярно да се ръшват даркове, защото хората още не бяха привикнали на наличието на тази "скандална" единица в мултиплейъра. :)

Също помня как понеже адски много хора бяха привикнали на Warcraft 2 като настолното RTS преди излизането на Starcraft, за единици като High Templar, Defiler, Science Vessel и т.н. масово се използваше названието "МАГЬОСНИЦИ" !!! ахахаххахах :D

примерно се чува нещо от сорта на "помощ, помощ, тоя ми влиза с магьосници, тука ми пуска светкавици, не знам какво да правя !!!" АХАХАХАахха :D :D :D

___________________________________
Ashkenazi написа:
Маце Борко написа:
Понеже Волтажа се оказа ПРАВ, а аз го обвиних във филмарство...

Неееее??? Сериозно??? Аз да съм... ПРАВ ??? :D


Профил

Аватар
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40
Мнения: 5089
Заглавие: Re: Half-Life: Alyx
Публикувано на: 30 Мар 2020 11:42


Цитат:
Quake II v3.20

This is the patch that will upgrade your install of Quake II to v3.20. It will also install Quake II CTF v1.02, as well as the Q2DM maps 1-8.



Цитат:
Quake 2 Patch v3.20 (Full CTF)

This patches any version of Quake 2 up to the final version; includes all deathmatch maps and Capture The Flag. Please note that saved games from before the application of the patch will no longer work once the patch has been applied.



Всички дм карти са добавени в този пач. Супер добрр си спомням когато го инсталирах и си пуснах д едж. Това всъщност дори беше един от последните пачове и чак след това почна да се играе по клубове. Не знам що все се опитваш да блеснеш като прав, а все се излагаш. Дум било студенсти проект, халф лайф не вървял на пц тата от ерата си, дм картите на куейк не били от пач. За кво пишеш глупости за които си нямаш никаква представа? Ясно е че нямаш спомени от това време, защо изобщо пишеш? Какув е смисъла да се излагаш постоянно? Толкиз много искаш ти да си прав и да покажеш на друг че е грешен че няма значения че се дъниш при всвки опит. Жалак си

___________________________________
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.


Профил

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5043
Заглавие: Re: Half-Life: Alyx
Публикувано на: 30 Мар 2020 14:25


Как, по дяволите, игра популяризира контрол схема след като контрол схемата е в играта само защото контрол схемата е популярна? Опитваш се да припишеш на HL1 някакви заслуги, които не са там. Защо ще излизат множество игри с тази control схема преди Half-Life ако Half-Life я е популяризирала? И то не малки игри, ами неща от рода на Jedi Knight, Descent, Sin, Unreal, Starsiege: Tribes.

Иначе DM картите са от пач, преди това, доколкото помня, се играеше на карти от single player-а.

___________________________________
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!


Профил

Аватар
Регистриран на:
22 Май 2003 15:54
Мнения: 17996
Заглавие: Re: Half-Life: Alyx
Публикувано на: 30 Мар 2020 15:57


Sentry написа:
Как, по дяволите, игра популяризира контрол схема след като контрол схемата е в играта само защото контрол схемата е популярна?


Императора написа:
правя ти аналог с друга подобна ситуация, за да ме схванеш:
Warcraft 2 не е първото RTS, която използва десния бутон на мишката за задаване на команди. Но все пак е играта, която ПОПУЛЯРИЗИРА това.
Схвана ли сега?



---


Този въпрос като цяло е спорен, защото е изцяло подлежащ на субективни впечатления. Тук не става въпрос за хронологически факти или математически статистики, както е в другия спор с идяд за това КОГА ТОЧНО е излязла the_edge, а е по-скоро въпрос на "кой го приложи пръв адекватно?", което е вече субективно.

iddqd написа:
Цитат:
Quake II v3.20

This is the patch that will upgrade your install of Quake II to v3.20. It will also install Quake II CTF v1.02, as well as the Q2DM maps 1-8.



Цитат:
Quake 2 Patch v3.20 (Full CTF)

This patches any version of Quake 2 up to the final version; includes all deathmatch maps and Capture The Flag. Please note that saved games from before the application of the patch will no longer work once the patch has been applied.




Това не доказва нищо.

Първо - каква е рилийз датата на този пач? Може да е била по време на докато играта е била в бета.

Второ - може би картата не е фигурирала във всички начални рилийзи на Quake 2, поради разлика в дистрибуционните версии, и за някои е трябвало пач?

Трето - За пръв път играх Quake 2 през '98ма. Тогава тя съдържаше тази карта и всички играха само и единствено нея, и една с един басейн от лава (или киселина?).

___________________________________
Ashkenazi написа:
Маце Борко написа:
Понеже Волтажа се оказа ПРАВ, а аз го обвиних във филмарство...

Неееее??? Сериозно??? Аз да съм... ПРАВ ??? :D


Профил

Аватар
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40
Мнения: 5089
Заглавие: Re: Half-Life: Alyx
Публикувано на: 30 Мар 2020 16:11


Бате ти со най-простото парче с което съм си писал. Некво първо второ трето. Всичко което пишеш е епик фейл. Пълен некадърник скойто не знае как се ползва гугъл. Кво ме питаш мен кога излезнал пача ползвай гугъл бе дебилче. https://amp.reddit.com/r/Quake2/comments/aqbogg/where_do_i_obtain_the_edge_q2dm1_and_other/
Тоя иска да му докязваме колко е прост. Интелигентния човек разбира кога е сгагил и си замълчава. Простоя човек прави това което ти правиш продължава да упорства в простотията си. Деба момоумния чекиджия

___________________________________
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.


Профил

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5043
Заглавие: Re: Half-Life: Alyx
Публикувано на: 30 Мар 2020 16:23


Кой първи го приложи адекватно - Dennis Fong a.k.a. Thresh в Quake 1, който през 97ма печели Ферарито на Джон Кармак в турнир по Quake 1. По-адекватно от това - здраве му кажи.

___________________________________
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!


Профил

Аватар
Регистриран на:
14 Юли 2008 14:51
Мнения: 474
Местоположение: Hyperion
Заглавие: Re: Half-Life: Alyx
Публикувано на: 30 Мар 2020 16:29


To4no tai e, mp se igraeshe na Single-player maps dokato ne izleze patch-a.
(ne6to koeto moje i lesno da se proveri s edin google search, ne da mi spori Voltajniq)

sentry-to puk e prav za wasda-ta

Voltajniq na nqkolko pati go zasi4am da spori za o4evidni raoti i da zadava tapi vaprosi, kolkoto da varvi temata i da mu se obra6ta vnimanie. Voltajen, stiga troli.

-----
Spoiler for :
Ba6tata se be6e izrasil nqkolko hilqdi dolara 1997g. -1vi komp det ni vze be6e Pentium 2 - 266 Mhz, 32 MB Ram i s video karta intel 740 , . (+ nqkav faiski cveten skener koito polzvahme o6te dalgo vreme i mai o6te 6e ba4ka ako go namerq na vilata, i printer). Malko sled tova pak s brat mi vzehme edin Dial-up modem. (S nego.karahme do kam 2003 mai, kogato minahme na kabelen net)

Starcraft, Diablo 1 + 2, Half-Life, Quake, Thief 1 & 2,MDK 1 & 2, mnogo adventure games vartqhme (Monkey Island, The Longest Journey, favorita i na dvama ni Grim Fandango), Ceaser 3 i tn - vsi4ko qki igri + po-malko populqrni.

Mn cakahme i igri det stavat za 2 players:
Need for speed 3 (na split screen), Future Cop, NFS 4, Fifa 98 i Fifa 2000, Mortal-a - Trilogy-to na kompa - bqhme ve4e veterani tam, poneje se razcepvahme otdavna na Ultimate-a na Sega Mega Drive i organizirahme turniri v nas.

iddqd, spomena za Shogo: Mobile Armor Division - dobra igra, daje naskaro se setih za neq i za main menu theme-a. Ina4e men Heavy Gear 2 me kefi dosta pove4e, plus grafikata i AI - dosta po-silna igra ot Shogo-to.

Unreal 1 - Podariha mi go za edin rojden, originalka - bahti grafikata ima6e tva, a varve6e super

Nqam vazmojnost da prasna edna snimka na kolekciqta sq.

___________________________________
HolyCrusader написа:
Острова е корк ясно, но това го прави по-скоро космически кораб.


Профил

Аватар
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40
Мнения: 5089
Заглавие: Re: Half-Life: Alyx
Публикувано на: 30 Мар 2020 22:37


Тази хеви гиър не съм я играл, ама тя е мек игра тип мек уориър, докато шого си беше аниме шутер в които караш и мек. Аз такива игри дори не съм играл става дума истински мек симулатори. Но това е различен тип игра. Мен шогото ме кефеше понеже беше аниме и фърчеше яко яниме кръв. Също така сюжета за мен беше по-интересен от халф лайф. Халф лайф сюжета за мен беше копие на дум сюжета, дори бях много изненадан как всеки шутер може да ползва този плот. Демек лааборатории в които се отваря портал през които излизат гадове. Пък и да има претенции за мн оргинало. Иначе аз дисковете си ги изхвърлих, понеже си държа старите игри на колекция в гог, а което няма съм си го дръпнал моднал и тн. Помня как играехме дуум 2 по модемите по телефона и се играеше мн добре, там също се играеха сингъл картите в мултиплеър, нямаше спецялни мпкарти. В куейк 1 не знам как е било дали с пач са ги добавяли куейк 1 не съм играл мп понеже модема не беше достатъчен. после пробвахме истинско 3д като, куейк 2 дори шого по модем и беше пълна трагедия не сатваше за нищо.
Но шутерите бяха само една малка част от игрити, поне ако имаш читав комп в къщи. Имаше толкова яки игри като хирус 2, уарлордс3, дънджън киипър, майт енд меджик 6, мънки айлънд 3 хахах това беше ебаси ташака и след като излезе първия балдурс гейт направо някои да се опитва да ме впечатли с история в фпс ми се струваше несериозно.

___________________________________
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Сеп 2009 20:35
Мнения: 1917
Заглавие: Re: Half-Life: Alyx
Публикувано на: 31 Мар 2020 01:40


Добра тема момчета. Моя първи експириънс с Half-Life 1 беше някъде 2003-та малко след като ми купиха първия компютър и се научих как да му инсталирам игри. В залите до това време не влизах, защото не знаех как се използва компютър и ме беше срам да вляза вътре и да гледам като извънземно, па камо ли да питам някой :D Иначе в гаражите със Sega Mega Drive и по-късно Playstation 1 бях редовен посетител.

Та като я видях играта доста бързо я дропнах - хем мега дървена, хем с досадно по моите представи дълго начало където не се случва нищо. Говорим си за 2003-та година, технологиите тогава бяха адски дръпнали напред спрямо това което е било 5 години по-рано (за разлика от 5-те последни години спрямо сега, но нека не задълбаваме и тази тема :D ). По-късно, някъде 2010-та ми попадна хакнат PS2 единствено с тази игра. Тогава май ми беше скучно и се насилих да играя играта. Няколко часа по-късно бях отвят от всичко в тази игра, така както може да го направи една перфектна игра. Като изключим графиката, играта реално бе класи над повечето шутъри които бях играл тогава и по нищо не отстъпваща по HL2, освен липсата на физика. Говорим си за игра, излязла след повече от десетилетие и куп технологични новововъдения, при това на конзола и то от една генерация назад спрямо тогавашните актуални конзоли и въпреки това играта успя да стане една от любимите ми. Не знам дали някой е споменал за наскоро излезлия напълно завършен Black Mesa римейк, но който не го е пробвал и е фен на HL1 би трябвало непременно да го пробва.

Бих се съгласил с твърдението че тази игра променя изцяло жанра, защото наистина всичките по-стари шутъри които съм играл са все някакви арени където се spawn-ват ботове, докато HL1 се опитва да е като екшън филм от първо лице, нещо което днешно време е толкова мутирало че чак дразнещо.


Профил

Аватар
Регистриран на:
14 Юли 2008 14:51
Мнения: 474
Местоположение: Hyperion
Заглавие: Re: Half-Life: Alyx
Публикувано на: 31 Мар 2020 19:54


Baldurs Gate-a e golqma rabota.

Otdavna sam si kupil enchanced edition-ite i bqh po4nal da preigravam 1-cata, ama do nikade ne q dokarah. Tam traa sedne6 nqkolko 4asa platno i da ne te zanimava nikoi s prostotii.

Iddqd, ti ko naprai s kyokushin-a - trenira6 li o6te?

------
Vanmx. I za men half-a e tva, ama v osnovata na uspeha mu e Source engine-a. Varva6e i na po-niski system requirements, no nai-ve4e feel-a ot movement-a, provravtlivostta + gunplay-a.
CS mod-a prosto streamline-a vsi4ko genialno (nai-ve4e kato otkum weapon balance v setinga strajari i apa6i xD ). Global Offensive stava ama v osnovni raoti e totalno sbarkana - samo trqbva da spomena same pattern recoil-a, tva ne e CS - a app da praqt pari i da vzimat parite na malkite i oligofrenite.

___________________________________
HolyCrusader написа:
Острова е корк ясно, но това го прави по-скоро космически кораб.


Профил

Аватар
Регистриран на:
22 Май 2003 15:54
Мнения: 17996
Заглавие: Re: Half-Life: Alyx
Публикувано на: 31 Мар 2020 20:22


iddqd написа:
Пълен некадърник скойто не знае как се ползва гугъл. Кво ме питаш мен кога излезнал пача ползвай гугъл бе дебилче. https://amp.reddit.com/r/Quake2/comments/aqbogg/where_do_i_obtain_the_edge_q2dm1_and_other/


ма тва не доказва НИЩО бе!!! Намери ми ДАТАТА, на която е излязъл този пач, защото както вече казах, МОЖЕ ДА Е БИЛ БЕТА ПАЧ. :D
Или ако не датата, то НЯКАКЪВ ИЗТОЧНИК, който подкрепя твърдението ти.

Не ти ли е хрумвало че ти лично може да си играл ОРЯЗАНА версия на Куейк 2 навремето, примерно? Което беше СУПЕР ЧЕСТО СРЕЩАНО ПРИ КОЯТО И ДА Е ИЗПИРАТСТВАНА ИГРА.
Ти в клуб виждал ли си Diablo 2 качено заедно със синематиците?
Или Worms с музиката и всичките звукови ефекти?

ест. че не. :D

Agent написа:
sentry-to puk e prav za wasda-ta


Той е прав за това, което той си твърди, ФАКТ.
Но то е различно от това, което аз първоначално твърдях. :D

___________________________________
Ashkenazi написа:
Маце Борко написа:
Понеже Волтажа се оказа ПРАВ, а аз го обвиних във филмарство...

Неееее??? Сериозно??? Аз да съм... ПРАВ ??? :D


Профил

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5043
Заглавие: Re: Half-Life: Alyx
Публикувано на: 31 Мар 2020 22:34


Oh, for FUCKS sake! Пача е очевидно от 30 Ноември 1998, но самата карта е от 11 Януари 1998, според модификационната дата на файла, който описва стандартните карти, което както се сещаш е месеци след излизането на Quake. След това в Reckoning expansion-а май месец има update-ната версия на картата. И да, Diablo 2 си беше качено със cinematic-ите, защото хората им се кефеха. Сега си затвори неадекватния плювалник и си заври главата обратно в задника, където единственото същество, на което ще пречиш е самотният ти глист!

___________________________________
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!


Профил

Аватар
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40
Мнения: 5089
Заглавие: Re: Half-Life: Alyx
Публикувано на: 31 Мар 2020 22:49


ахахаха мн е див, ама както Agent написа - има нужда от внимание. Сигорно е самотен, и няма значение вече дали е женско или мъжко вниманието трябва му.
Agent иначе аз от енханс едишъните на балдурса минах единицата, и после исках да изиграя това длц за единицата дето биимдог пуснаха като преход между едно и две, ама много тъпо ми се стори, а ми се играе двойката ама за да я играя трябва да мина това длц и съм до тук за сега. Иначе сега ми попадна една игра Патфайндер, която ми се струва като добър наследк на балдурса. Е като сторилайн не може да се мери, но си има своите силни страни.
Иначе за коиокошина, аз по-скоро бях кикбокс, и сега от 2 години не съм тренирал понеже имах някви проблеми от много претрениране. Примерно операции на носа и тн тия са си нормални, ама нещо почна да ми се схваща гърба от дясно и тн и сега се опитвам да се фиксна, че така не е оферта да тренирам. Казаха ми да внимавам, че можело да ми стане дискова херния ако продължа да натоварвам тия места. Така, че сега само упгажнения за травми правя, тичане и разходки в планината. Вземал съм си демидж явно. На мри и хрей изглежда лек демиджа, ама мен доста ми пречи.

___________________________________
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.


Профил

Аватар
Регистриран на:
22 Май 2003 15:54
Мнения: 17996
Заглавие: Re: Half-Life: Alyx
Публикувано на: 31 Мар 2020 23:43


Sentry написа:
Пача е очевидно от 30 Ноември 1998, но самата карта е от 11 Януари 1998, според модификационната дата на файла


ИЗТОЧНИЦИИИИИ !!! :x :x :x

___________________________________
Ashkenazi написа:
Маце Борко написа:
Понеже Волтажа се оказа ПРАВ, а аз го обвиних във филмарство...

Неееее??? Сериозно??? Аз да съм... ПРАВ ??? :D


Профил

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5043
Заглавие: Re: Half-Life: Alyx
Публикувано на: 01 Апр 2020 06:08


Императора написа:
Sentry написа:
Пача е очевидно от 30 Ноември 1998, но самата карта е от 11 Януари 1998, според модификационната дата на файла


ИЗТОЧНИЦИИИИИ !!! :x :x :x

Кви източници бе, идиот! Имаш пача! Сваляш, разархивираш, гледаш датите на файловете! Вярно си просто говедо, ама чак толкова!

___________________________________
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!


Профил

Аватар
Регистриран на:
22 Май 2003 15:54
Мнения: 17996
Заглавие: Re: Half-Life: Alyx
Публикувано на: 01 Апр 2020 07:00


Sentry написа:
според модификационната дата на файла


Безнадежден случай. :lol: :lol: :lol:

___________________________________
Ashkenazi написа:
Маце Борко написа:
Понеже Волтажа се оказа ПРАВ, а аз го обвиних във филмарство...

Неееее??? Сериозно??? Аз да съм... ПРАВ ??? :D


Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
 
Иди на:  
© 2009 PC Mania | Реклама | Контакти web by: ilyan.com