___________________________________ We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time? Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Императора
Онлайн
Регистриран на:
22 Май 2003 15:54 Мнения: 16882
Заглавие: Re: Mordhau
Публикувано на: 30 Яну 2018 19:45
А аз всъщност визирах Blade of Darkness.
the_presator написа:
нелегален написа:
самото придвижване е много детско.
Какво точно трябва да означава това? Придвижването и атаките са нарочно направени с една идея по-бавни, за да се придаде тежест и за да може играчите да имат достатъчно време за реакция. И не ми се струва уместно да я сравняваме с Jedi Outcast/ Academy. Да, тези игри имат една от най-добрите бойни системи създавани някога, но при тях lightsaber битките са винаги от трето лице и атаките/ движенията са доста по-акробатични... и оръжията са лазерни мечове
Имах предвид че е нереално героят ти да може да прави стрейф на пълна скорост, докато в същото време е облечен с тежка плочна броня и е замахнал със свръхтежка алебарда.
___________________________________
Ashkenazi написа:
Маце Борко написа:
Понеже Волтажа се оказа ПРАВ, а аз го обвиних във филмарство...
Неееее??? Сериозно??? Аз да съм... ПРАВ ???
Sentry
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57 Мнения: 4990
Заглавие: Re: Mordhau
Публикувано на: 30 Яну 2018 20:28
Movement lock във first person перспектива би било малко странно. Иначе и аз предпочитам бойни игри, в които има commitment на действията, и тези които позволяват атака и движение в различна посока едновременно са ми яко floaty, което е и причината повечето да не ги играя.
___________________________________ We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time? Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Императора
Онлайн
Регистриран на:
22 Май 2003 15:54 Мнения: 16882
Заглавие: Re: Mordhau
Публикувано на: 30 Яну 2018 21:55
Sentry написа:
Movement lock във first person перспектива би било малко странно.
Странно за видео игра, но напълно правилно ако авторите се стараеха към максимален реализъм, каквато твърдят че е и идеята им.
Добър вариант ще е да има опция за гледане трето лице. Но тъй като това би предоставило нереалистичност и потенциална нечестност поради по-широкия Field of Vision, може да се направи компромисен вариант между трето и първо лице.
___________________________________
Ashkenazi написа:
Маце Борко написа:
Понеже Волтажа се оказа ПРАВ, а аз го обвиних във филмарство...
Неееее??? Сериозно??? Аз да съм... ПРАВ ???
Sentry
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57 Мнения: 4990
Заглавие: Re: Mordhau
Публикувано на: 30 Яну 2018 23:41
Реализъм в игра
___________________________________ We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time? Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Императора
Онлайн
Регистриран на:
22 Май 2003 15:54 Мнения: 16882
Заглавие: Re: Mordhau
Публикувано на: 31 Яну 2018 00:00
Проблем? Примери има много.
___________________________________
Ashkenazi написа:
Маце Борко написа:
Понеже Волтажа се оказа ПРАВ, а аз го обвиних във филмарство...
Неееее??? Сериозно??? Аз да съм... ПРАВ ???
the_presator
Регистриран на:
06 Фев 2009 21:49 Мнения: 2184 Местоположение: Стара Загора
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
Заглавие: Re: Mordhau
Публикувано на: 31 Яну 2018 00:13
нелегален написа:
А аз всъщност визирах Blade of Darkness.
Ха-ха, еми така става като не се познаваме
нелегален написа:
Имах предвид че е нереално героят ти да може да прави стрейф на пълна скорост, докато в същото време е облечен с тежка плочна броня и е замахнал със свръхтежка алебарда. Странно за видео игра, но напълно правилно ако авторите се стараеха към максимален реализъм, каквато твърдят че е и идеята им.
Създателите на Mordhau никога не са целили към "максимален реализъм", а комбинация между него и добър геймплей.
Цитат:
BELIEVABLE FIGHTS A game where fights look believable, Mordhau strikes a balance between gameplay and realism. Ballerinas and circus performers are replaced by carefully designed combat mechanics. We are confident that our system solves most of the common problems of this genre, and is also heaps of fun.
нелегален написа:
Добър вариант ще е да има опция за гледане трето лице. Но тъй като това би предоставило нереалистичност и потенциална нечестност поради по-широкия Field of Vision, може да се направи компромисен вариант между трето и първо лице.
Такава опция има, но както ти посочи- това предоставя нечестно преимущество, спрямо тези, които предпочитат да играят от първо лице. Затова в официалните сървъри се играе само от първо лице, а във всички останали и 2-те опции са отключени
___________________________________
TheChosen1 написа:
даджайците
Sentry
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57 Мнения: 4990
Заглавие: Re: Mordhau
Публикувано на: 31 Яну 2018 00:19
нелегален написа:
Проблем? Примери има много.
Просто не си спомням последния път, когато някой е останал без ръка при битка с мечове в Dark Souls.
___________________________________ We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time? Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!
Императора
Онлайн
Регистриран на:
22 Май 2003 15:54 Мнения: 16882
Заглавие: Re: Mordhau
Публикувано на: 31 Яну 2018 00:52
@ the_presator -- Брей, значи добре са го обмислили. Ми браво тогава!
тц тц, много се кефя когато съм на една вълна в мисленето заедно с гейм дизайнера/разработчика Разбирам ги нещата.
Иначе обезателно пробвай Blade of Darkness, ако не си. Най-добрата. Но иначе предположението ти за Jedi Outcast/Academy също беше добро, тъй като те са вторите най-добри в жанра.
Sentry написа:
Просто не си спомням последния път, когато някой е останал без ръка при битка с мечове в Dark Souls.
Dark Souls е шит, и това го знае всеки сериозен фен на такъв тип комбат игри. Естествено, че не визирах нея, когато казах че има истински примери за максимална реалистичност в игра. (не съм казвал, че трябва да е в конкретния жанр)
___________________________________
Ashkenazi написа:
Маце Борко написа:
Понеже Волтажа се оказа ПРАВ, а аз го обвиних във филмарство...
Неееее??? Сериозно??? Аз да съм... ПРАВ ???
Jotaro97
Регистриран на:
18 Дек 2016 16:45 Мнения: 117
В момента играе: Soldier of Fortune, Vivisector: Beast Within
Регистриран на:
21 Мар 2002 19:51 Мнения: 9864 Местоположение: София
Заглавие: Re: Mordhau
Публикувано на: 03 Май 2018 11:15
ъъ.. това са игри в съвсем разилчен жанр?
___________________________________ Гипчо ( ◕ Y ◕ )
the_presator
Регистриран на:
06 Фев 2009 21:49 Мнения: 2184 Местоположение: Стара Загора
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
Заглавие: Re: Mordhau
Публикувано на: 16 Сеп 2018 19:28
Нов ъпдейт и е пълната лудница Пускането на играта е отложено до началото на 2019-та, но за сметка на това девс ще направят всичко възможно най-добре и ще представят завършен продукт!
___________________________________
TheChosen1 написа:
даджайците
Императора
Онлайн
Регистриран на:
22 Май 2003 15:54 Мнения: 16882
Заглавие: Re: Mordhau
Публикувано на: 16 Сеп 2018 19:49
the_presator написа:
Пускането на играта е отложено до началото на 2019-та
А след това до средата и края на 2019та, и така-нататък.
___________________________________
Ashkenazi написа:
Маце Борко написа:
Понеже Волтажа се оказа ПРАВ, а аз го обвиних във филмарство...
Неееее??? Сериозно??? Аз да съм... ПРАВ ???
the_presator
Регистриран на:
06 Фев 2009 21:49 Мнения: 2184 Местоположение: Стара Загора
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
Заглавие: Re: Mordhau
Публикувано на: 16 Сеп 2018 20:22
По играта се работи с пълни сили, просто в началото допуснаха грешка като дадоха толкова ранна дата.
___________________________________
TheChosen1 написа:
даджайците
Gipo
Регистриран на:
21 Мар 2002 19:51 Мнения: 9864 Местоположение: София
Заглавие: Re: Mordhau
Публикувано на: 16 Сеп 2018 23:03
Приветствам отлагането. Стига с тия недовършени игри, включително от AAA издатели
___________________________________ Гипчо ( ◕ Y ◕ )
the_presator
Регистриран на:
06 Фев 2009 21:49 Мнения: 2184 Местоположение: Стара Загора
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
Регистриран на:
21 Мар 2002 19:51 Мнения: 9864 Местоположение: София
Заглавие: Re: Mordhau
Публикувано на: 03 Фев 2019 03:55
Лудница, адвам си я в стийм, за да я следя, мерси
___________________________________ Гипчо ( ◕ Y ◕ )
the_presator
Регистриран на:
06 Фев 2009 21:49 Мнения: 2184 Местоположение: Стара Загора
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
Заглавие: Re: Mordhau
Публикувано на: 18 Апр 2019 20:36
Играта излиза официално на 29-ти април, а всички, на които им е бил обещан ключ от backer програмите вече би трябвало да го имат и могат да започнат да играят още сега!
Edit: Сега гледам първият пост в темата и скоро ще се навършат 3 години от обявяването на Mordhau
___________________________________
TheChosen1 написа:
даджайците
Императора
Онлайн
Регистриран на:
22 Май 2003 15:54 Мнения: 16882
Заглавие: Re: Mordhau
Публикувано на: 19 Апр 2019 01:30
мелето на 0:26 - КРАСОТА! всички обезглавявания и разчленявания - КРАСОТА!
ragdoll физиката -
...
ем... прекалили са.
___________________________________
Ashkenazi написа:
Маце Борко написа:
Понеже Волтажа се оказа ПРАВ, а аз го обвиних във филмарство...
Неееее??? Сериозно??? Аз да съм... ПРАВ ???
Gipo
Регистриран на:
21 Мар 2002 19:51 Мнения: 9864 Местоположение: София
Заглавие: Re: Mordhau
Публикувано на: 19 Апр 2019 10:25
Кеееф аааа!
___________________________________ Гипчо ( ◕ Y ◕ )
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения