Форум на PC Mania
http://www.pcmania.bg/phpbb3/

Cyberpunk-новата игра на CD Project Red
http://www.pcmania.bg/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=67348
Страница 6 от 7

Автор:  Императора [ 27 Юни 2020 04:10 ]
Заглавие:  Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red

moroel написа:
Много мощен гта вайб

Караш кола в град = "гта вайб".
Добре, баце. :D

То по тая логика, нека и Driver, Carmageddon, Taxi и т.н. също да са "гта вайб".

moroel написа:
ебахти и детайлния свят и адската атмосфера.

Противоположни наблюдения са моите:

Напълно еднообразни пейзажи -- всяка една локация ми изглежда една и съща.

и клиширана атмосфера -- нищо оригинално или невиждано спрямо предишни игри в Cyberpunk жанра, че и такива извън него, като например нивата в Nar Shadaa от разните Star Wars игри и прочее.

всъщност дори бих казал че тяхното изпълнение е по-силно и вълнуващо.


moroel написа:
геймплея, някакъв постен фпс шутър, особено гънплея е много хилав.

Съгласен на 101%.
Първоначално си помислих че кадрите са от туториала на играта, в който те учат как да играеш и стреляш, и затова е толкова постно.
После видях че си е истинска мисия и бях треснат о пода.


Слаба работа.

Като цяло играта ми прилича на първи стъпки в гейм дизайна на FPS от страна на любител гейм-дев.

Автор:  Jotaro97 [ 30 Юни 2020 08:06 ]
Заглавие:  Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red

venenum написа:
Най-детайлния поглед върху играта до който успях да се докопам.



Абе няма много хора на тротоарите
immersion destroyed

Автор:  Труповоз [ 30 Юни 2020 18:17 ]
Заглавие:  Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red

Какъв gta vibe? Да сгазиш 10 проститукти и куките да ти дойдат на безкраен horde mode, а после армията с танкове е gta vibe. Откога дебилни скриптнати мисии дето се возиш на тристран и правиш кръгчета из квартала се превърна в причината да се играе GTA?

Иначе от месеци продължавам да съм изумен как около тая ок игра се вдига егати култа. Нито първото, нито второто, нито това, нито шестнадесетото демо няма да потвърдят възхвалите дето хората си измислиха. Гънплей ще има колкото Fallout 3 има гънплей, меле от първо лице почна и свърши с Dark Messiah. Отворения свят е ташак в 98% от игрите, и тук няма да е по-различно. За стелт (както смятам да я играя) да се говори ще е загуба на браузърна памет, имайки се в предвид колко добре модерни ААА стелт игри боравят с жанра.
Както аз го виждам, фокусът на всичко трябва да е насочен към адаптацията на правилата на оригинала във формата на модерно екшън рпг. Да ти пука за механиките на играта, да си строиш героя около тях и билда ти да ти позволява специфични решения за даден проблем. Реално да вземе най-доброто от да кажем Deus Ex и System Shock откъм rpg елементи. Тайничко се надявам първите нива да са катастрофа като на Сталкер, за да може всичките шутър играчи да се разкарат. CDR правят безгрешна презентация и куест дизайн, така че им вярвам да вкарат тези механики по начин, където няма да се загуби дълбочината и значимостта им и в същото време задължителния момент на истинско rpg, където осъзнаваш че билда ти е отвратителен за ситуацията и ще папаш 'уй, ще е поднесен по-нежно и ще дава възможности за изобретателност.


Или пък играта ще е пълния тривиален рак и ще прекарам едни 10-15 години по случайни форуми да псувам уроди и травестити, дето са ѝ турбо фенове, докато не излезе следващата богопомазана Игра на Века дето е класика от обявяването ѝ.

Автор:  moroel [ 02 Юли 2020 00:28 ]
Заглавие:  Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red

Оказва се, че бая неща са орязали поляците-няма да има tech клас, няма да има кустомизации по колите, няма да има и кът сцени, сега последно четох, че бягането по стените е отпаднало и то+разни дреболии. Не следя изкъсо играта ама тези неща+няколкото отлагания показват, че май бая зор са видели девовете...

Автор:  Jotaro97 [ 02 Юли 2020 06:00 ]
Заглавие:  Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red

moroel написа:
Оказва се, че бая неща са орязали поляците-няма да има tech клас, няма да има кустомизации по колите, няма да има и кът сцени, сега последно четох, че бягането по стените е отпаднало и то+разни дреболии. Не следя изкъсо играта ама тези неща+няколкото отлагания показват, че май бая зор са видели девовете...

Понякога е добре да се махат излишни работи.

Автор:  Jotaro97 [ 02 Юли 2020 06:02 ]
Заглавие:  Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red

https://www.gamespot.com/articles/cyberpunk-2077-cuts-wallrunning-feature/1100-6479189/
"Ah, the wall-running" Pears said. "That is something that we removed due to design reasons..."
Това почти винаги означава, че парите не са достигнали. Или май беше, когато пишат "artistic choice"? Имало интервю със създателите на Human Revolution, където оня пита защо края на играта е три кнопки те отговарят, че така го бяха решили "for artistic reasons".

Автор:  Императора [ 02 Юли 2020 13:05 ]
Заглавие:  Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red

Труповоз написа:
Иначе от месеци продължавам да съм изумен как около тая ок игра се вдига егати култа. Нито първото, нито второто, нито това, нито шестнадесетото демо няма да потвърдят възхвалите дето хората си измислиха.


+1001

Труповоз написа:
и в същото време задължителния момент на истинско rpg, където осъзнаваш че билда ти е отвратителен за ситуацията и ще папаш 'уй, ще е поднесен по-нежно и ще дава възможности за изобретателност.

Това е гарантирано.

---

moroel написа:
Оказва се, че бая неща са орязали поляците-няма да има tech клас, няма да има кустомизации по колите, няма да има и кът сцени, сега последно четох, че бягането по стените е отпаднало и то+разни дреболии.


"tech class" предполагам значи керъктъра ти да е някво теки, което си служи с много джаджи?

кустомизациите по колите е добре че го няма.

"Няма да има и кът сцени" - нещо не си прочел правилно според мен. Ако ТОВА го няма, то какво ЩЕ ИМА ? О_о

бягането по стените отпаднало - предполагам че присъствието му и без това е било само с цел "техническо упражнение с енджина" и е нямало практическо приложение в самия геймплей, особено такъв, който да спомага за минаването на разни куестове или минаването на milestones в историята.


...


бе, като цяло цялото това инфо тряа да се възприеме с доста едра щипка сол...
много е възможно да е част като някаква дезинформационна кампания, която да е като опит за атака срещу CDPR от конкуренти...

... прекалено скандално е всичко това, за да може да се възприеме като 100% истина.


---


Jotaro97 написа:
"Ah, the wall-running" Pears said. "That is something that we removed due to design reasons..."
Това почти винаги означава, че парите не са достигнали. Или май беше, когато пишат "artistic choice"? Имало интервю със създателите на Human Revolution, където оня пита защо края на играта е три кнопки те отговарят, че така го бяха решили "for artistic reasons".


1во) какво ще рече "три кнопки" ?

2ро) както обикновено младостта и неопитността ти те предават в оценките, които правиш.
Толкова базов и прост геймплей елемент като "wall-running" няма как да е "скъп".

ето какво написах към moroel:

Цитат:
предполагам че присъствието му и без това е било само с цел "техническо упражнение с енджина" и е нямало практическо приложение в самия геймплей, особено такъв, който да спомага за минаването на разни куестове или минаването на milestones в историята.


тук наистина става дума за "design reasons" и artistic choice.

Най-вероятно се е случило че CDPR са преценили че wall-runningа пречи на някоя друга механика и/или обърква ненужно енджина в дадени ситуации.

Това ПЛЮС че механиката е най-вече козметична и няма да влияе на куестовете / историята / прогреса в играта,
тъй като вече ще е компенсирана от някакъв augmentation по тялото ти, например, който ще ти позволява да прескачаш препятствия без да се нуждаеш от wall-running.

Автор:  Jotaro97 [ 02 Юли 2020 17:04 ]
Заглавие:  Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red

Императора написа:
Труповоз написа:
Иначе от месеци продължавам да съм изумен как около тая ок игра се вдига егати култа. Нито първото, нито второто, нито това, нито шестнадесетото демо няма да потвърдят възхвалите дето хората си измислиха.


+1001

Труповоз написа:
и в същото време задължителния момент на истинско rpg, където осъзнаваш че билда ти е отвратителен за ситуацията и ще папаш 'уй, ще е поднесен по-нежно и ще дава възможности за изобретателност.

Това е гарантирано.

---

moroel написа:
Оказва се, че бая неща са орязали поляците-няма да има tech клас, няма да има кустомизации по колите, няма да има и кът сцени, сега последно четох, че бягането по стените е отпаднало и то+разни дреболии.


"tech class" предполагам значи керъктъра ти да е някво теки, което си служи с много джаджи?

кустомизациите по колите е добре че го няма.

"Няма да има и кът сцени" - нещо не си прочел правилно според мен. Ако ТОВА го няма, то какво ЩЕ ИМА ? О_о

бягането по стените отпаднало - предполагам че присъствието му и без това е било само с цел "техническо упражнение с енджина" и е нямало практическо приложение в самия геймплей, особено такъв, който да спомага за минаването на разни куестове или минаването на milestones в историята.


...


бе, като цяло цялото това инфо тряа да се възприеме с доста едра щипка сол...
много е възможно да е част като някаква дезинформационна кампания, която да е като опит за атака срещу CDPR от конкуренти...

... прекалено скандално е всичко това, за да може да се възприеме като 100% истина.


---


Jotaro97 написа:
"Ah, the wall-running" Pears said. "That is something that we removed due to design reasons..."
Това почти винаги означава, че парите не са достигнали. Или май беше, когато пишат "artistic choice"? Имало интервю със създателите на Human Revolution, където оня пита защо края на играта е три кнопки те отговарят, че така го бяха решили "for artistic reasons".


1во) какво ще рече "три кнопки" ?

2ро) както обикновено младостта и неопитността ти те предават в оценките, които правиш.
Толкова базов и прост геймплей елемент като "wall-running" няма как да е "скъп".

ето какво написах към moroel:

Цитат:
предполагам че присъствието му и без това е било само с цел "техническо упражнение с енджина" и е нямало практическо приложение в самия геймплей, особено такъв, който да спомага за минаването на разни куестове или минаването на milestones в историята.


тук наистина става дума за "design reasons" и artistic choice.

Най-вероятно се е случило че CDPR са преценили че wall-runningа пречи на някоя друга механика и/или обърква ненужно енджина в дадени ситуации.

Това ПЛЮС че механиката е най-вече козметична и няма да влияе на куестовете / историята / прогреса в играта,
тъй като вече ще е компенсирана от някакъв augmentation по тялото ти, например, който ще ти позволява да прескачаш препятствия без да се нуждаеш от wall-running.


Съгласен съм с теб. Всъщност на мен не ме бъркаше въобще, просто, ами, не знам и аз какво искаш да напиша. Нещо като алегория.

В края на Human Revolution имаш възможността да натиснеш един от три бутона и ти пуска някакво slide-show-о. Питаха създатели защо така и те отговорили, че това е било артистично решени, а видимо е липса на пари. Даже малко напомня на Mass Effect 3.

Автор:  Императора [ 02 Юли 2020 20:20 ]
Заглавие:  Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red

Jotaro97 написа:
В края на Human Revolution имаш възможността да натиснеш един от три бутона и ти пуска някакво slide-show-о.


А ти какво точно си очаквал? :)

Deus Ex като цяло е поредица, която обожава пинизите.

Автор:  Capo [ 03 Юли 2020 11:12 ]
Заглавие:  Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red

Jotaro97 написа:

В края на Human Revolution имаш възможността да натиснеш един от три бутона и ти пуска някакво slide-show-о. Питаха създатели защо така и те отговорили, че това е било артистично решени, а видимо е липса на пари. Даже малко напомня на Mass Effect 3.


ME3 копира тази част точно от Human Revolutions.

Автор:  Sentry [ 03 Юли 2020 22:43 ]
Заглавие:  Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red

Не са успели да направят сносен wall-running от first person? И меле бойната система куца? Кой би предположил!

Автор:  Труповоз [ 05 Юли 2020 04:33 ]
Заглавие:  Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red

Билд с джаджи:

100% чисто RPG с пълна свобода на развитие, джаджи, гранати, дронове - Х

Нeк'ва китайска игра дето колиш върколаци - Y

¯\_(ツ)_/¯

Автор:  Jotaro97 [ 05 Юли 2020 09:51 ]
Заглавие:  Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red

Capo написа:
Jotaro97 написа:

В края на Human Revolution имаш възможността да натиснеш един от три бутона и ти пуска някакво slide-show-о. Питаха създатели защо така и те отговорили, че това е било артистично решени, а видимо е липса на пари. Даже малко напомня на Mass Effect 3.


ME3 копира тази част точно от Human Revolutions.


Баси. Даже тематиката им е сходна. Огментирани човеци срещу обиконеви хора - синтезирани същества срещу естествени животни

Автор:  Императора [ 05 Юли 2020 13:18 ]
Заглавие:  Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red

Труповоз написа:
Билд с джаджи:

100% чисто RPG с пълна свобода на развитие, джаджи, гранати, дронове - Х

Нeк'ва китайска игра дето колиш върколаци - Y

¯\_(ツ)_/¯


Не те разбрах.

Автор:  Императора [ 14 Юли 2020 14:24 ]
Заглавие:  Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red

След кратък и напълно непринуден размисъл, който ми дойде като гръм от ясно небе...

...се почувствах длъжен да направя нещо като преоценка на визията си за ролята на играта за настоящия период в гейминга.


Досега, както вече сигурно сте прочели, сигурно поне няколко пъти изразих своята негативна нагласа, дори още преди да се появят кадри и тестърски рецензии, които да онагледят материала, който ни се готви.
(Появилите се материали само затвърдиха тази нагласа.)

Както и описах причините си за тази негативна нагласа.

Размисълът ми дойде от това че НЯМА друга игра, която да е AAA title нито в момента, нито изобщо на хоризонта.

Следователно Cyberpunk, макар и слабееща, ще се окаже именно най-правилната игра в най-правилния момент.

Просто НЯМА НИЩО ДРУГО, което да запълни празнината.

Автор:  the_presator [ 14 Юли 2020 16:24 ]
Заглавие:  Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red

Spoiler for :
Image

Автор:  Sentry [ 14 Юли 2020 16:48 ]
Заглавие:  Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red

Тая тъпотия с AAA игрите... цялата тая обсесия с големина на света, графика, immersion, customization и претенциозна история, която изследва дълбоките проблеми на света, просто ме убиват. Дайте ми добър 30 секунден gameplay loop със сносна графика и приключенска история, която те прекарва през разнообразни нива и ще съм доволен. Най-голямата трагедия на CD Projekt е, че се превърнаха от big indie в AAA.

Автор:  Императора [ 15 Юли 2020 05:50 ]
Заглавие:  Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red

@Presator - грешна тема, брат.

Sentry написа:
Най-голямата трагедия на CD Projekt е, че се превърнаха от big indie в AAA.

Не го направиха те, направи го любовта и подкрепата на феновете им.

Прогресията им от "някви си там поляци" до "топ гейм разработчик" беше плавна и естествена, и в никакъв случай насилена и самонадеяна.

Автор:  Sentry [ 15 Юли 2020 10:39 ]
Заглавие:  Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red

Феновете могат да те направят голям, но само ти можеш да смениш приоритетите си и да започнеш да преследваш по-голям пазар за сметка на феновете си.

Автор:  Императора [ 16 Юли 2020 05:09 ]
Заглавие:  Re: Cyberpunk-новата игра на CD Project Red

Sentry написа:
Феновете могат да те направят голям, но само ти можеш да смениш приоритетите си и да започнеш да преследваш по-голям пазар за сметка на феновете си.


Факт.
Но все пак това е различно явление от ъпгрейдването от big indie до AAA, което ти спомена в предишния си пост, и което осъди.

Страница 6 от 7 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ Лятно време ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/