facebook facebook
 
 
 
   
 
World of Warcraft вече е със 7.1 млн. абонати
06.05.2015

Activision Blizzard обяви своите финансови резултати за първото тримесечие на 2015 г., които компанията окачестви като "по-добри от очакваното".

Приходите ѝ възлизат на 703 милиона долара, от които рекордно висока част се пада на дигиталните продажби - цели 581 милиона долара.

От доклада на компанията разбираме още, че броят на абонатите на масовата онлайн игра World of Warcraft вече е 7.1 милиона души. 

напиши коментар
 


406 мнения
профил »
Freedom or Death каза на 07.05.2015, 08:04 ч. :

R.I.P

951 мнения
профил »
Moon_Burn каза на 07.05.2015, 09:49 ч. :

Е защо рип? Това хич не е малка цифра...

942 мнения
профил »
vesko18 каза на 07.05.2015, 13:36 ч. :

10 годишна игра държи 7 милиона играча да плащат всеки месец. Наистина рип, ама за логиката ти.

122 мнения
профил »
Demon1990 каза на 07.05.2015, 09:51 ч. :

Нормално. Дори и аз си взех 2-а месеца почивка от WoW. Чакаме новия пач ;) И други мой приятели като мен спряха докато излезе новия пач. За момента ме е яд само, че нърфнаха dungeon hc. С новия пач поне ще добавят митик трудност за dungeon.

47 мнения
профил »
Ins0mn1a каза на 07.05.2015, 10:38 ч. :

R.I.P. e защото преди време бяха 12 млн. и абонатите им намаляват за сметка на други игри, които са безплатни. Време е за нещо ново, когато излезе през 2004г., WoW надмина времето си и предостави на играчите един огромен и жив свят, несрещан до тогава. Десет години по-късно, въпреки че продължава да бъде играна от милиони, играта има остаряла графика и геймплей, и отчаяно плаче за продължение.

Преди няколко дена реших да се потопя отново в света на WoW и в момента в който си припомних "бойната" система на играта се отказах. Мисълта, че до 90лвл. трябва просто да кликам с десният бутон и от време на време да пускам по някой спел, ме отчая. Това би отнело около месец от живота ми (на фън сървър), който не мисля да пропилявам. Да видим до кога Близард ще дои кравата.

127 мнения
профил »
lyubohar каза на 07.05.2015, 10:52 ч. :

Ти докога би я доил? Ето ти отговора :)

122 мнения
профил »
Demon1990 каза на 07.05.2015, 11:31 ч. :

Порбвал съм всякакви MMO игри и от към gameplay са тотално зле. Само WoW ми харесва от към gameplay и дано не го променят никога. Играта не умира, а идва сезона в който всяка мишка излиза от дупката си ;)

ПП: С десен клик ли ? Ти да не си кликар ? те новобранците за тях е нормално. За ветераните използват цялата си клавиатура за спеловете на героя си ;) мишката ти е само с скрола да ходиш

202 мнения
профил »
Avempartha каза на 07.05.2015, 13:56 ч. :

Силно намаляха абонатите, това си е вярно, но според мен идеята за "продължение" е глупава. Защо да има продължение? Заради едната графика ли? Близзард вече във всеки следващ експанжън променят основни елементи от играта, така че ще е безсмислено да се направи World of Warcraft 2 или нещо от сорта, в който просто дърветата в началната зона да са с по-висока резолюция.

264 мнения
профил »
A Predator каза на 07.05.2015, 22:16 ч. :

Добра аргументация на потребител Ins0mn1a към водещия хорото - TXL.

- и един обективен отговор от страна на lyubohar върху който може да се развива справедлив коментар.

1076 мнения
профил »
Deroni76 каза на 07.05.2015, 11:13 ч. :

Това е нормално, новият експанжън излезе отдавна, хората вече видяха новото съдържание и сега се оттеглят. При следващия експанжън пак ще има наплив от хора. Още има да си живее WoW.

53 мнения
профил »
jenssn123 каза на 07.05.2015, 13:23 ч. :
Редактиран на 07.05.2015, 13:24 ч.

аве да давам аз пари на емсец да играя морално остаряла детска игра дето тряя чета с дни по форуми кфо точно да купя и как да си нарпавя героя иначе отначало .. първата игра и първия експанжън ставаха бяха нещо ново и невиждано ГОЛЯМ мега свят ... вече ги задминаха доста студия ... ама елдерс скролс онлайн е бахти фъшнята също .. абе това всичко е фъш дето тряя се плаща на месец ай сиктир ... GUild Wars 2 е в пъти по добра игра . ! И НЕ ПЛАЩАШ на месец да играеш ... и има по добра графика

109 мнения
профил »
icebreaker каза на 07.05.2015, 14:10 ч. :

Само от шарена "графика" игра не става.

374 мнения
профил »
Blacck каза на 07.05.2015, 21:19 ч. :

Честито, първата ми mmorpg игра във която открих и се влюбих в класа Rogue, след годините Thief, Assassin и прочие! Благодаря за което!

47 мнения
профил »
Ins0mn1a каза на 08.05.2015, 05:15 ч. :

И с какво се различава от останалите MMO-та Demoncho ? Изглежда не ме разбра изобщо, докато дигнеш макс лвл освен да трепеш разни животинки, дракончета и тем подобни, друго занимание няма. Тъй като разбираш всичко буквално, ще ти го кажа и така - фетч куестовете и всички останали шитни не струват, ако основата на цялата ти комбат система до макс левел е десен клик 1,2,3,4.... Основното е просто да таргетваш разни мобове и от там насетне по желание да се вживяваш че си пианист. Щом си доволен десет години да играеш и правиш едно и също, твоя работа. A ако можеш и да обясниш как 5млн. души са спрели да я играят само защото "са излезли от дупките си" ще ти бъда много благодарен.

Колкото до графиката, ако се постараят да създадат свят с по-реалистична графика отново ще си върнат голяма част от играчите. Тук не става въпрос просто за по-висока резолюция и текстури, при положение че прекарваш толкова много време в този свят е нормално да искаш да изглежда по-реален, с оглед на възможностите, които съвременната технология ни позволява. Причината поради, която всеки се е зарибил да играе WoW на първо място е света и уникалната атмосфера, която играта предлага, защото през първите няколко часа изобщо не знаеш що е арена, инстанция и т.н. знаеш само че ти предстои откриването на един огромен свят и това те кара да продължаваш напред. С една нова и по-добра графика, това би върнало много от старите играчи и би могло да привлече нови.

122 мнения
профил »
Demon1990 каза на 08.05.2015, 16:40 ч. :
Редактиран на 08.05.2015, 16:49 ч.

С радост ще ти отговоря.

World of Warcraft е колкото проста толкова и сложна игра.

На пръв поглед комбат системата е 1,2,3,4 и толкова.
На втори поглед колко имат the endless wave 30 за своята роля от 10 милиона ?
Отговора може да видиш тука. >-
ДПС:http://www.wowprogress.com/char_statistic s/eu/field.pg_damage
Танк:http://www.wowprogress.com/char_statistic s/eu/field.pg_tank
Хеалер: http://www.wowprogress.com/char_statistic s/eu/field.pg_healer

При битка, фактори играят както избраните от теб таланти, класа които играеш така и ротацията. Статистиките които ти дават предметите може да са за един билд или друг.
Гадинките които се бият се различават по умения. Уменията са от сорта чардж, стън, дърпане, огнен удар, да се хилват, да си сложат щит, да вземат контрол на героя ти, да те рутнат, да ти дадът дебъф които да ти свали армора и прочие и прочие. Всичко това го взимаш в предвид и решаваш кои ще е първия които ще убиеш.

Ако беше толкова лесно, то всички щяха да имат рейдовете минати на митик трудност и нямаше да се дават по 1000 голд поправка след рейд.
Гайдовете които са в youtube показват основното, но при всяка сетъп група е различно.

Графиката се стараят да е добра, но тук опира важен фактор които е MMO. Следователно играта трябва да е достатачно лека и оптимизирана за да върви и на по слаби машини и така повече хора да имат възможността да я играят.

5 милиона са спряли WoW ? Не, не са толкова, но причината е следната. Както във всяка една игра, предлаганото съдържание бива ръшвано колкото се може по бързо по една или друга причина след което няма какво да ни предложи играта. Тук идва и ролята на пачовете които добавят ново съдържание при което се връщаме за да го ръшнем и него.

Левелинг: Имаш няколко начина да вдигнеш нива. Първото и основното е да правиш куестове, второто е да ходиш с рандом групи на dungeon, третото е да играеш батългранди. Има левелинг дрехи с които вдигането става бързо. Идеята на левелинга е човек да опознае света на играта за да знае кое, къде се намира. След като вдигнеш максималния левел започваш да развиваш героя си на базата на това какво си научиш по време на левелинга.

И пак казвам. Не е токова лесно колкото изглежда. Иначе с гилда да имаме сегашния рейд минат на митик.

Аз лично бях спрял WoW в края на януари и преди месец си го поднових. На всеки омръзва която и да е било игра. Взимаш си почивка от играта и като ти се доиграе се връщаш.

Надявам се да съм ти отговорил на въпросите.

ПП: Донякъде и аз се надявам да има WoW2, по ред причини. Пробвал съм всякакви mmo-та като заместител на wow. Графиката им шарена, ок. От към gameplay тотално ме отблъскват и желанието ми да продължа да ги играя се изправява.

Какъв е моя прогрес ?
Ето :
http://www.wowprogress.com/character/eu/k azzak/Sonofdeath
http://www.wowprogress.com/character/eu/k azzak/Loveisstrong

720 мнения
профил »
Grav3man каза на 08.05.2015, 07:01 ч. :

Виждам, че спорът основно се върти около това, че графиката на играта е морално остаряла. Искам да ви попитам, колко от вас са играли последните два експанжъна на макс графични настройки, или поне виждали ли сте някои от официалните скрийнове, които от Blizzard пускаха преди да излезе последния екс-пак? Да, енджинът наистина е остарял, но след всичкото туийкване, което претърпя от Лич Кинга насам, си е доста свеж и прилично изглеждащ с една доста добра физика. А и не можеш да търсиш супер съвременна графика от онлайн игра - колкото по-ниски изисквания, толкова повече играчи. Тези ММО, които имат въпросната "шарена" графика, поне доколкото аз съм запознат, не се радват на много широка публика.

Колкото до бойната ситема и ранообразието в играта - вярно, повече от 10 години се цъкли едно и също, но все пак не е ли това основата на всяко едно ММО? Пробвал съм доста други ММОта, но никое не ме е грабнало така, както успя WoWa преди години. Може би причината за това беше факта, че имах някаква, най-малкото, бегла представа в какъв свят влизам и за какво става въпрос там - нещо, което липсва при някои от другите игри. А и освен това бойната система изглежда опростена само на пръв поглед. Да, може и да се свежда до едно елементарно кликане с двата бутона на мишката и 1, 2, 3 и т.н., но докато не усвоиш напълно поредността на скиловете на героя си, трудно можеш да си полезен в каквито и отборни дейности да участваш, било то PvP, Dungeon-и... А за самото еднообразие на дейносите, чрез които можеш да вдигаш левели - професии, подземия, куестове и какво ли още не. Все пак играта предлага разнообразие в своя end-game, където наистина трябва да инвестираш много време, ако искаш да постигнеш нещо. Това, може би, е и единственото, което ме държи на страна от този тип игри - тънката граница между кежуъл/хардкор играчите - връщам се от време на време за месец два, взимам всеки нов експанжън, но не мога да бъда постоянен, тъй като нямам достатъчно време, което да прекарам в нея. Вярно е, че от Blizzard се опитват да я премахнат с всеки следващ пач и експанжън, но до сега не им се е получило и винаги едната от двете страни остава ощетена и недоволна за сметка на другата.

Та така де - аз бих казал, че WoW е кой знае колко по-назад от останалите "съвременни" ММОта - колко от тях могат да се похвалят с толкова широка и стабилна аудитория след толкова години (като дори изключваме всички онези "фън" сървъри)? Фанатизирани фенбойчета ще кажете вие, но не е ли това всъщност умението, или по-скоро факта, че Blizzard се всулшват, поне донякъде, в своята база от играчи - нещо, което съвсем малка част от разработчиците в днешно време правят.
напиши коментар
 
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
World of WarCraft: Warlords of Draenor

новини:
PlayerUnknown’s Battlegrounds е петото най-печелившо РС заглавие за 2017 г. по данни на SuperData.
Ако нямате търпение да видите филма по World of Warcraft това лято, то вие сте едни от потенциалните купувачи, в които Blizzard се прицелва с нов пакет.
На 8 февруари 1991 г. трима младежи от щата Калифорния основават компания, която малцина сигурно са чували - Silicon & Synapse.

Ревю:
Нова графика, нови гейм механики, невероятно омазана история - това са само част от новостите в WoD

НАЙ-КОМЕНТИРАНО
Игрите през новата седмица 17.08-23.08 177
Завръщането на една легенда! 163
Grand Theft Auto V идва за PS4, XBO и PC 158
Петото "яйце", награди и регламент 154
Слух за изискванията на АС: Unity 152
The Division за PC няма да е прост порт 145
Assassin's Creed: Syndicate е официална, но закъснява за РС 131
Blizzard също прави разпродажба на игри 122
Най-разочароващо заглавие за 2014 г. 122