facebook facebook
 
 
ИГРИ » PC
 
   
 
Fallout 3: The Pitt
Ревю | 30.03.2009 | автор: Владимир Тодоров


оценка:
Производител:
Bethesda Softworks
Издател:
Bethesda Softworks
Жанр:
Ролева игра
Платформа:
PC
сайт на играта »

плюсове

Готина индустриална атмосфера

Auto Axe цепи всичко

Няколко нови брони, оръжия и perk-ове

Интересна морална дилема в самия край

минуси

Само ако сте против идеята за платен даунлоуд кънтент

Кога най-накрая хората ще разберат, че неща от типа на Operation Anchorage и The Pitt попадат под категорията “даунлоуд кънтент”, а не адони, експанжъни или там каквото друго ви дойде на акъла. И като такива те са изготвени за минимален период от време и съответно - е напълно нормално да са кратки! Така че нека престанем да се правим на изненадани и да не приемаме това за техен минус. Друг е въпросът обаче дали Bethesda трябва да взимат по десет долара за всеки един от тях.

В случая с The Pitt поне нещата са ясни, защото това допълнение определено си заслужава. Подобно на Operation Anchorage и тук ще трябва да изчакате около минута след първото стартиране на Fallout 3, за да получите

новия куест „Into the Pitt”

Става дума за някакъв тип на име Werhner, който изпраща радио сигнали за помощ. Естествено – любопитството ви надделява и след като го откривате, той ще ви разкаже своята история.

Оказва се, че Werhner е роб, избягал от The Pitt (всъщност това е Питсбърг, но частта „sburgh” вече не се вижда на табелката, водеща към него). А там положението е повече от отчайващо. Това бледо подобие на град е превърнато от рейдърите в тяхна база, където довеждат отвлечените от тях хора и ги превръщат в роби. По-основният проблем е, че радиацията на това място е много по-силна и вследствие на нея някои от обитателите са започнали да мутират в безмозъчни животноподобни същества, наречени Trog. Носи се слух обаче, че властващият и над рейдъри, и над роби Ashur е открил цяр против тази мутация... Ето тук идва ред и на вашата роля в историята.

Целта на Werhner е да влезете в The Pitt, да се доберете до лидера на града и да откраднете изработения лек, за да се опитате да помогнете на нещастните му обитатели. Това обаче може да стане само по един-единствен начин –

като вие самите станете един от тях – роб!

Наистина добра идея, но за съжаление The Pitt излезе с няколко ужасни бъга, които карат Fallout 3 да крашва постоянно, докато се намирате в Пустошта и всячески се опитвате да достигнете територията от даунлоуд кънтента. След четири-пет неуспешни опита най-накрая си свалих фикс, който оправя този проблем... И така, след първоначалната си фрустрация, най-накрая се добутах до The Pitt, оставяйки любимия си пес Dogmeeat зад себе си. Уви, той нямаше как да се присъедини към това приключение.

Независимо какво правите оттук насетне, щом минете през металните ограждания на рейдърите, те

ще вземат цялата ви екипировка

(Споко, по-късно ще ви я върнат.) Ако преди това помолите Werhner да ви помогне да скриете едно оръжие, ще може да влезете или с малък нож, или с пистолет. Но с нищо повече. Оттук насетне не ви остава друго, освен да се опитате да преборите новата куест линия в играта.

Подобно на Operation Anchorage и превъртането на The Pit няма да ви отнеме повече от около час. Но ако сте в добро настроение и атмосферата ви е харесала, винаги може да се опитате да намерите всички скрити стоманени блокчета – общо 100 на брой. Принципно ви трябват само 10, за да продължите основния куест. Но на всеки десет ще получавате награда. Например за 20 ви очаква Filtration Helmet, за 30 – Steel Knuckles и т.н. А финалният приз е бронята Tribal Power Armor със следните ефекти - AP +15, Melee +5, Luck +1, Strength +1 и Agility -1.

Освен всичко останало The Pitt добавя и шепа оръжия. Особено любим ми е електрическият трион (Auto Axe), с който ще правите всички на кайма, и който ще получите още почти веднага. Първоначално това ще бъде единственото ви средство срещу мутиралите Trog, но повярвайте ми – то е напълно достатъчно!

Наред с новите брони и оръжия, героят ви ще се облагодетелства и от

три нови perk-ове

Auto Expert, Pitt Fighter и Booster Shot. Първият увеличава щетите, които нанасяте с гореспоменатия трион, докато Pitt Fighter ще ви направи с 3% по-устойчиви на всякакви щети и радиация, веднага щом приключите боя в арената на града. А когато изпълните и последния куест, който ще ви изправи пред една доста любопитна морална дилема, ще получите Booster Shot, който ще увеличи резистенцията ви към радиация с 10%...

Така най-накрая ще може да напуснете онова, което е останало от Питсбърг, и да се завърнете в Пустошта при своя верен Dogmeat, който ще ви очаква покорно пред Vault 101...

Ако съдя по Oblivion, Bethesda ще пуснат още няколко подобни даунлоуд кънтента. Пет-шест може би, знае ли човек. После ще ги обединят на едно място и ще ги издадат в цялостен продукт (както Knights of the Nine) и чак тогава ще дойде време за истинския експанжън на Fallout 3. Така че нека да запазим мрънкането за по-нататък и да сме доволни, че авторите ни дават по трохичка новост от време на време. Не е много, но със сигурност е по-добре от нищо. 


Broken Steel

Така ще се казва следващият даунлоунд кънтент за Fallout 3. Той би трябвало да се появи през месец април и да ни позволи да се присъединим към редиците на Brotherhood of Steel, за да отървем Пустошта от организацията Enclave веднъж и завинаги. Нещо повече - таванът на развитие на героите ни ще бъде вдигнат от 20 на 30.

Благодарение на Broken Steel ще можем да продължим играта и след края на основния куест в Fallout 3. Освен това ще добави нови противници, още брони и оръжия, както и няколко perk-ове.

Не очаквайте обаче куестовете в Broken Steel да ви отнемат повече време от тези в Operation Anchorage и The Pitt.

 
системни изисквания
Инсталиран Fallout 3
напиши коментар
 

655 мнения
профил »
WidowmakeR каза на 31.03.2009, 20:37 ?. :

Заслужава си наистина. На ме лично ми беше интересно само заради Auto Axe. Много обичам, когато в някоя игра се добавят нови оръжия и опции, почти винаги това ми е главната цел - да ги видя. :P

BTW Влади, изиграл ли си вяка игра, за която си писал ревю?

318 мнения
профил »
Владо Тодоров каза на 31.03.2009, 20:49 ?. :

При повечето игри, особено тези, които супер много ми допадат, стигам до края или почти до самия край. След това сядам и пиша ревюто. Често обаче това е невъзможно по ред причини. Пък и вероятно си съгласен, че за да събереш достатъчно впечатления от една игра и да я рецензираш, не е нужно да я превъртиш.
Кефи ме обаче градацията в обръщенията ти към мене - Владимире, Владо, Влади. :D

133 мнения
профил »
Stealth каза на 31.03.2009, 21:15 ?. :

Това, което наистина ми хареса в The Pitt, е цялата морална двойнственост, в която се набутва героят. Без да давам спойлери за историята, в тези 3-4 куеста няма добри и лоши, всеки е прав за себе си и върши каквото смята за правилно. Наистина майсторски изиграна карта от страна на Bethesda. Нищо не е черно и бяло в Постапокалиптия...

655 мнения
профил »
WidowmakeR каза на 31.03.2009, 21:21 ?. :

Еми нали да не се поврарям. ^^ М/у другото стана ми доста смешно като го прочетох. Незнам точно от кое, но доста се засмях. Иначе, да, съгласен съм, че не трябва задължително да се превъртат, но просто ми бе интересно дали ги изиграваш до край. : ) P.S. С нетърпение очаквам Broken Steel за да видя новите допълнения и да си доразвия героя естествено до 30 левел.

389 мнения
профил »
Draksis каза на 31.03.2009, 21:25 ?. :

Ако наистина ги изиграва, значи е адски зарибен, на мен за една игра не ми мърдат няколко седмици...

318 мнения
профил »
Владо Тодоров каза на 31.03.2009, 21:30 ?. :

О, да - Broken Steel ще бъде супер як. Между другото забелязвате ли как Bethesda променят качествено даунлоуд кънтента? Ако в Oblivion един от първите беше просто елфическа броня за коня ви на цената от 2 долара, то сега с Broken Steel направо вдигат и тавана на нивата. :)
Иначе да - моралната дилема в края на The Pitt направо ме удари в земята. Доста време ми трябваше, за да реша какво да направя...
P.S. widowmaker - чакам следващото обръщение. :D

389 мнения
профил »
Draksis каза на 31.03.2009, 21:34 ?. :

Усещам, че коментарите за тази игра ще надвишат три страници, ако въобще е била добавена тази опция. Не знам, още не сме почнали да даваме мненията си за игрите активно, може би хората се срамуват все още... :) Карай, нали сме тук да им вдъхваме смелост, ха-ха-ха! :)

655 мнения
профил »
WidowmakeR каза на 31.03.2009, 21:52 ?. :

Еми Владко, ето го и него: Лично не съм забелязал за тази промяна, за която ти казваш, защото когато излезе Oblivion имах един доста дръглив комп, а след като си взех нов вече бяха излезнали Knights of the Nine и експанда. Но дори и да си бях взел новия комп по-рано, не вярвам, че пак щях да я забележа. Но е нормално да има промяна, защото сега кой би дал дори 2 долара за една броня? По-добре да се направи нещо по-качествено, а Bethseda точно това правят. Ммм... Нещо този коментар не ми харесва особено, но се надявам да сте ме разбрали. : )

389 мнения
профил »
Draksis каза на 31.03.2009, 22:01 ?. :

Обръщенията на Widowmaker-a стават все по-уникални и уникални, ей...:) В скоро време ще почне да ти вика Ви (V). :) :) :)

Което не е лошо, ако се замислиш, показва един вид афекшън към тебе, като близък приятел. :) Аз отколе се мъча да накарам аверите да ми викат Дракс, ама все не успявам, и не успявам... :)

Малко прекалих с Каменицата май. Поздрави и наздраве!

318 мнения
профил »
Владо Тодоров каза на 01.04.2009, 07:04 ?. :

:D Но да се върнем към играта. Общо взето нямам нищо против подобен тип кънтент. Още повече - наблюдава се градация в сравнение с преди.

389 мнения
профил »
Draksis каза на 01.04.2009, 08:09 ?. :

Забелязвам, че в сравнение с вчера, има леки промени в коментарите, най-добрата от които е изписването на псевдонимите с главни букви. Супер! Но наистина, да се върнем на играта. Сега го започвам куеста, да видя що за "жувотно" е Power Axe-a. Искам да ви благодаря, задето ме зарибихте да го пробвам, и за това, че не издадохте никакви спойлери. Ще се видим след... около час, освен ако не проявя легендарната си мудност с игрите, де. :D

746 мнения
профил »
Blackbird каза на 01.04.2009, 10:05 ?. :

Ох, толкова обичам Fallout3, една от малкото игри на която съм посветил повече от три месеца, само за да опозная света и. Все още се занимавам с куестовете на базовата игра и съм се заклел, че докато не ги мина, хардовете ми няма да видят и след от DLC-тата. Като гледам обаче, наистина си заслужават

116 мнения
профил »
MARiNZ0 каза на 01.04.2009, 12:34 ?. :

Айде да излиза и Broken Steel и ще я изиграя още веднъж.

129 мнения
профил »
ivo333 каза на 01.04.2009, 17:25 ?. :

По-добре беше от операцията. Сега чакаме последната част.

1 мнения
профил »
jivko21 каза на 01.04.2009, 17:34 ?. :

Играта разбива от всякаде.Аз много я харесвам и това че е кратка си има своя чар

318 мнения
профил »
Владо Тодоров каза на 02.04.2009, 18:36 ?. :

Е, Дракс, какви са отзивите ти от The Pitt? :)

389 мнения
профил »
Draksis каза на 02.04.2009, 22:37 ?. :

Поне тебе те накарах да ми викаш Дракс, ха-ха-ха! :) Иначе, проявявайки легендарната си мудност с игрите (запазена марка), свърших The Pitt преди около половин час. Какво мога да кажа? Bethesda надграждат много яко, и ако Broken Steel е дори още по-добър, то с нетърпение ще очаквам следващите кънтенти. Ta за The Pitt itself - Auto Axe-a кърти (и сече наред), самият Пит(сбърг) беше пресъздаден удивително, а прословутата морална дилема накара ченето ми да висне. Аз също няма да споменавам спойлери, заради евентуалните бъдещи играчи, само ще кажа, че подкрепих каузата на Ашър. Просто... The Pitt ме отвея, само това ще кажа като заключение. Отвея ме толкова яко, че още чувам гукането на Мари, просто толкова време стоях, гледайки я, и чудейки се какво решение да взема, че... Не, това спада към личната ми графа "шедьоври". Майсторско изпълнение от страна на Bethesda.

380 мнения
профил »
des каза на 03.04.2009, 16:15 ?. :

Ееее,Влади :P,статията е мноо яка.Лично аз се кефя на тоя тип игри.Запустели градове-радиация-мутанти-ловци на глави и т.н.Затова сигурно съм и такъв зарибен фен на STALKER,но и Fallout не отстъпва.Вярно,че нямат много общо двете игри,но все пак нещо ме кара постоянно да ги свързвам.Както и да е.Фолаут ме дърви с кървищата си.Просто умирам от кеф,когато в една игра се пръскат мозъци,глави,късат се крайници...Никога няма да забравя Soldier of Fortune.Тва беше първият франчайз,който съм играл,с подобни бруталии

655 мнения
профил »
WidowmakeR каза на 03.04.2009, 16:58 ?. :

Fallout 3 безспорно обра точките на S.T.A.L.K.E.R., особено след последната, която беше с безброй бъгове.

4179 мнения
профил »
VK_ каза на 09.05.2009, 20:27 ?. :

...говориш несвързано... как игри от различен жанр ще си обират точкете? Все едно да кажеш че Диабло обира точкте на Севън Киндъмс (ЛОЛ). S.T.A.L.K.E.R. си е шутър, с малко по-развинтен геймплей. Няма вдигане на нива разпраделяне на точки и т.н. освен това смея да отбележа че патчове за столкър излезнаха доста бързо и фиксираха "критичните" точки в играта... и моля ти се нe прави повече подобни сравнения.

389 мнения
профил »
Draksis каза на 03.04.2009, 17:41 ?. :

И двете бяха с "безброй бъгове", и трябваше да чакаме неизбежните кръпки, но за мен и Fallout, и S.T.A.L.K.E.R. са си безспорните лидери в постапокалиптичните геймки. Въпреки това, трябва да призная, че Shadow of Chernobyl ми хареса повече от Clear Sky. Лично мнение.

380 мнения
профил »
des каза на 03.04.2009, 17:48 ?. :

Сългасен "thumbup"

746 мнения
профил »
Blackbird каза на 03.04.2009, 20:03 ?. :

Значи за мен специално STALKER беше едно невероятно изпълнение, откъм геймплей, история, дребни елементи, които са радост за всеки. Пък и като, че ли това беше първата игра, в която можеше да взимаш морални решения, които с времето да ти влиаят по определен начин, когато Clear Sky излезна, буквално се попиках от кеф. Имах късмета в деня на световната примиера на играта, да съм в чужбина, където може да се каже, че в това отношение са доста сериозни и пред HMV (магазина от който исках да си купя играта) имаше 60 метрова опашка, като става въпрос за 8:30 сутринта и всичко това за въпросната игра. Ох....яко се отплеснах от темата.

Та едно да ви кажа, Fallout 3 & STALKER са безспорно игри, за които си заслужава да хвърлите 70лв (да не говорим, че вече са поевтиняли значително)

318 мнения
профил »
Владо Тодоров каза на 05.04.2009, 06:54 ?. :

Аре да излиза Broken Steel, април е вече! :) Иначе да - и S.T.A.L.K.E.R. и Fallout 3 са уникални игри поне що се отнася до постапокалиптичната атмосфера. Че и по геймплей. Мен бъговете никога не са ме притеснявали твърде много (особено като един истински ветеран след Gothic II и III), така че съм се научил да ги пренебрегвам. Е, Дракс - моралната дилема си я биваше, нали? Между другото и аз постъпих като теб, подкрепих каузата на Ашър.

389 мнения
профил »
Draksis каза на 05.04.2009, 10:11 ?. :

Първо - наистина е Април, мамка му, да излиза вече Broken Steel, сърбят ме пръстите! Второ - моралната дилема беше връх, естествено, виждали сме я в десетки други RPG-та, но тази конкретно беше пресъздадена наистина великолепно. И трето - наистина ли T-51b Power Armor-a не се чупи? Откакто я взех, преживях гранати, плазмени изстрели, ракети, че дори и няколко мини-нюкита, а тя седи като някаква непробиваема крепост от адамант и ми се хили със своята нестрошаемост. Та бъг ли е, така ли трябва да бъде, или съм сбъркал някъде нещо и сега само мога да се радвам? :) P.S. Относно Ашър и Уернър - просто ми се стори по-правилно да оставя неколцина да страдат, за да могат бъдещите поколения да берат плодовете на безрадиационна Пустош. Много ми беше жал, че трябваше да убия Уернър (Боже, игра да ме накара да изпитам съжаление и вина!), но се налагаше. Наистина се налагаше.

4 мнения
профил »
Gore Baby Gore каза на 05.04.2009, 14:55 ?. :

Сега ще стане като със симс. Скоро ще излезе Fallout 3 pets, Fallout 3 seasons etc

106 мнения
профил »
deqncho каза на 05.04.2009, 14:58 ?. :

Супер е играта!Между другото-кога ще направите ревю на fable 2?

1 мнения
профил »
Taratormentor каза на 06.04.2009, 09:30 ?. :

Те сега го почвам, преди малко минах Operation Anchorage и съм тотално possessed !

380 мнения
профил »
des каза на 06.04.2009, 10:03 ?. :

Тая игра наистина води до някакво пристрастяване

389 мнения
профил »
Draksis каза на 06.04.2009, 10:50 ?. :

Мани, тая игра по-лош наркотик и от ММО... :)

389 мнения
профил »
Draksis каза на 06.04.2009, 17:57 ?. :

Много ми е интересно как ще продължат историята, при положение, че "уж" си се жертвал в името на цялата Пустош... Е, най-много да проблесне светлина и Сентинел Лайънс да се надвеси над тебе и да промълви "We... I... thought you were gone..." Mмм, просто нямам търпение... :)

318 мнения
профил »
Владо Тодоров каза на 07.04.2009, 06:28 ?. :

Вярно, жертвахме се най-накрая във Fallout 3. В момента от Bethesda не казват нищо по темата как точно ще продължат историята, освен че наистина ще си играем отново с главния герой.

389 мнения
профил »
Draksis каза на 07.04.2009, 09:32 ?. :

Забелязвате ли обаче как съм оформил потенциалната бъдеща (да се надяваме - разтърсващо сексуална) връзка между Сентинел Лайънс и Ваша Милост с простичкото "I thought you were gone..."? :) Заредих си вчера стари сейвове и почнах да я цъкам наново още преди Vault 87. Като излезе новия кънтент, ще си изиграя всичко наново с кеф... :)

746 мнения
профил »
Blackbird каза на 12.04.2009, 08:50 ?. :

Лошото е, че ако наистина се е зародила такава връзка, така или иначе няма да се осъществи, заради самия край на играта. Гадно решение, но аз лично избрах да жертвам себе си

389 мнения
профил »
Draksis каза на 12.04.2009, 19:06 ?. :

Бе как така ще сме мъртви, ако играта продължава отново с Наша Милост жив, здрав, облечен в добрата стара T-51b? Просто е невъзможно.

Лично аз не виждам странично решение на проблема, освен Фоукс (ако сте били добри, де) да дойде и да ви спаси от радиацията. Вземайки под предвид факта, че той беше до мен, когато "умрях" (дори не продложи той да влезе, неговата кожа, а уж имал резистенция към радиацията), може това да е бил един от вариантите за продължение на историята, който се е въртял в главите на разработчиците...

Нейсе, ще видим, когато кънтента излезе.

13 мнения
профил »
Jicata94 каза на 20.04.2009, 06:48 ?. :

(Много тъпо мнение)

Аз мисля че можеби ще се случи нещо свръхестествено

{Ще е голяма изненада ако в Broken Steel въведат мултиплеър}

4179 мнения
профил »
VK_ каза на 09.05.2009, 20:06 ?. :

Изглежда не си наясно че игри от сорта на Fallout се играят най-приятно сингъл. Освен това Fallout нямат кой знае какви традиции за мултиплейър. Основното винаги е било идеята за мрачното бъдеще на "американската мечта" + това Fallout 3 e по-близо до "оригиналния" а не до "тактикс". Някой беше казал - "тва мноу експанжъни е! квай та глупос?" - добре за феновете и зле за "демотата" ^^ .. хора като съквартиранта ми например, които играят игрите за да ги превъртят, а не заради история, сюжет и т.н. просто не заслужават труда на разработчиците... а вие като него ли сте?

718 мнения
профил »
Drecher каза на 21.05.2009, 13:10 ?. :

Изиграх Broken Steel, и няма никави романтични забежки. След като си свалите задника от хеликоптера Лайнс ви казва ,че спасението на Пустоща е по-важно и си влиза в Цитаделата.

375 мнения
профил »
Blacck каза на 07.11.2009, 23:45 ?. :

Я ми кажете как да си сложа аватар?

156 мнения
профил »
hyper каза на 28.10.2010, 22:30 ?. :

Интересна морална дилема в самия край

Точните думи! Аз в желанието си да бъда с всички се подведох, много се радвам, че историята успя да ме "излъже", ей такива моменти се запомнят. :)
напиши коментар
 
ОЩЕ ЗА ПОРЕДИЦАТА
Fallout 3: Point Lookout 33
Fallout: New Vegas 31
Fallout 3: Mothership Zeta 23
Fallout 3: Broken Steel 15
Fallout 3 13
Fallout 3: Operation: Anchorage 3
Fallout 2 3
ОЩЕ ИГРИ ОТ ЖАНРА
Diablo III 147
The Elder Scrolls V: Skyrim 141
Ревю в прогрес: Diablo III 135
Torchlight II 114
Dragon Age: Origins 102
Mass Effect 2 96
Darksiders 2 87
The Witcher 3: Wild Hunt 86
Mass Effect 3 82
The Witcher 2: Assassins of Kings 78