facebook facebook
 
 
ИГРИ » PC
 
   
 
Dishonored
Превю | 12.08.2012 | автор: Владимир Тодоров


Производител:
Arkane Studios
Издател:
Bethesda Softworks
Жанр:
Приключение, Екшън
Платформа:
PC
Излиза на:
12 октомври

сайт на играта »

90-те, първите години на новото хилядолетие.  Златната ера на компютърните игри. Време, в което заглавия като Thief и Deus Ex ни караха да бягаме от училище, за да отидем в местния клуб и да минем още едно ниво. Dishonored е една игра, която отдава почит именно към тези заглавия. Тя ще се опита да ги съживи. И искрено се надявам да успее.

В Dishonored всичко изглежда налице. Амбиция, въображение, разнообразие. Погледнете само към арт стила на играта. Дънуол - индустриалният град, в който ще странстваме - е нещо наистина необикновено. Вдъхновен от Лондон и Единбург - такива, каквито са били през 1800-1900 г., той е пропит с неповторима стиймпъннк атмофера.

За уникалната визия на играта можем да благодарим до голяма степен на нейният арт директор - българинът Виктор Антонов. Да, същият, който е работил и по Half-Life 2. Защо е решил да моделира Дънуол по Лондон? Това е „голям метрополис, мръсен, хаотичен, напрегнат. Той е едновременно екзотичен и познат както на американците, така и на европейците", разказва Антонов. Според него е изключително важно да предложиш нещо познато на различните култури от хора, особено когато се опитваш да създадеш нещо измислено.

Що се отнася до Единбург, той е допринесъл за Дънуол с разнообразния си архитектурен дизайн. Крайният резултат е поразителен, това си личи дори и от скрийншотовете и трейлърите, налични в мрежата.

Що се отнася до самия Дънуол,

това е столицата на о-в Гристол, основно седалище на имперското правителство на Островите. Това е един своеобразен риболовен център, място за добиване на китово масло - ценен ресурс, необходим за захранването на града.

През последните години неговите управници са станали по-параноични и тиранични отвсякога. Това до голяма степен се дължи на Чумата, която плъховете разпространяват и която унищожава местното население. Всеки, който се зарази, се превръща в Оплаквач - човек, от чийто очи се стича кръв, когато заплаче. Който е изключително агресивен към останалите.

Дънуол е и място, в което технологията и магически способности живеят ръка за ръка, колкото и странно да изглежда това. Редът в него се съблюдава от Високите момчета - тежко бронирани полицаи, ходещи на дълги механични крака. Отделните райони в града пък са отделени от Стени от светлина - бариери от енергия, които изпепеляват всеки, който се опита да ги прекоси.

Именно на това място ще попаднем в началото на октомври, когато Dishonored излезе на пазара. Страхотно място, нали? Поемаме управлението на Корво Атано - легендарен телохранител на Императрицата, който е обвинен в нейното убийство и принуден да се превърне в подмолен убиец, готов на всичко, за да си отмъсти на онези, които са заговорничили срещу него.

Ако си мислете, че атмосферата е най-силната страна на Dishonored, само вижте

с какви умения разполага Корво

От една страна, той борави умело със своя меч. В джобовете му обаче откриваме и гранати, пистолет, арбалет и какво ли още не. Все неща, с които може да елиминирате противниците си така, както пожелаете.

Не, това не е всичко. Корво може да обладава всичко, което пожелае. От рибата в морето до човека пред него. С помощта на Dark Vision пък вижда през стени, дори може да спре времето, за да се измъкне от някоя твърде напечена ситуация.

Разбира се, всички тези умения не са безплатни. Те изискват енергия, така че не могат да бъдат изпълнявани постоянно. Благодарение на цялото това разнообразие обаче може ще подхождате към конкретната ситуация така, както пожелаете. Например имате възможност да се телепортирате зад гърба на някого и да прережете гърлото му. Да призовете 10-на плъха, за да изядат бедната прислужница. Или да атакувате някой охранител, да изчакате да стреля по вас, да спрете времето и да го накарате да застане пред собствения си куршум. В Dishonored дори има постижение за подобно изпълнение.

Звучи обещаващо, нали? Ако Arkane Studios реализират дори и половината от обещаното както трябва, това определено ще едно от най-любопитните заглавия на годината. Предвид досегашните им постижения в лицето на Arx Fatalis и Dark Messiah of Might and Magic, мисля, че нямаме особено големи поводи за притеснения.  

напиши коментар
 

127 мнения
профил »
niki9877 каза на 13.08.2012, 10:22 ?. :

Затворник пак!!!

2757 мнения
профил »
Zlob каза на 13.08.2012, 13:42 ?. :

Всичко звучи много добре.Много бих искал да има и някакво обяснение за това как имаме подобни сили или ако в напредването на играта се отключват нови способности то да има някакво "смислено" обяснение като за игра.Добре че споменахте за Виктор Антонов-оня ден се замислих върху какъв многообещаващ проект работи в момента и не можах да се сетя :)

70 мнения
профил »
Limbo каза на 13.08.2012, 13:48 ?. :
Редактиран на 13.08.2012, 13:54 ?.

Получаваш силите си докато си в затвора от т.нар. Аутсайдер-персонаж с неясна цел, който е описан като нещо средно между ангел и дявол. Явява се само на хора, които имат потенциала да променят света.

Евала за статията, PCM. Това най-вероятно ще е GOTY за мен и много други. Само дето това не е sandbox, а по-скоро имаш hub-ове като Vampire: The Masquerade-Bloodlines или Mass Effect.


70 мнения
профил »
Limbo каза на 13.08.2012, 13:57 ?. :

Препоръчвам на любителите на stealth да прочетат това:

http://sneakybastards.net/theobserver/the-man-in- the-iron-mask/

1978 мнения
профил »
DragonSlayer каза на 13.08.2012, 14:21 ?. :

Колкото повече Arkane и колкото по-малко Bethesda - толкова по-добре!

2757 мнения
профил »
Zlob каза на 13.08.2012, 16:24 ?. :

Limbo,благодаря за информацията.Това за мен е достатъчно добро обяснение,за да не намирам никакви косури на играта на този етап :)

35 мнения
профил »
sabatonski каза на 13.08.2012, 18:18 ?. :

На пръв поглед, играта изглежда страхотно. Дано това се затвърди. И дано поне този път има някакви готини персонажи и история, а не като в Скайрим и Фолаут, просто скитане.

279 мнения
профил »
MadMax31 каза на 14.08.2012, 06:59 ?. :

Чакай де,че тя няма да бъде опен уорлд,само нивата ще са отворени и сигурно там ще има странични куестове,но иначе няма да се скитаме из някакъв грамаден свят като този в скайрим.

1978 мнения
профил »
DragonSlayer каза на 14.08.2012, 11:10 ?. :

Корво Атано - цялата информация около играта звучи твърде хубаво, знаех си, че поне едно нещо трябва да има, за което да се хвана! :)

Корво Атано ми звучи много тъпо! Играта ще е пълен фейл в такъв случай!!!

250 мнения
профил »
Little_Nicky каза на 14.08.2012, 12:37 ?. :

Страхотна статия, господин Matt Lees!

"This preview originally appeared in issue 242 of PC Gamer UK. Preview by Matt Lees.

Anyone who remembers the golden PC age of the late 1990s – all Thiefs and Deus Exes – will instantly feel at home with Dishonored. But there’s more to the game than just nostalgia...." и т.н., и т.н.

Ако все пак ви се чете оригиналната статия, ето ви линк:
http://www.pcgamer.com/previews/dishonored-previe w-3/

318 мнения
профил »
Владо Тодоров каза на 15.08.2012, 08:27 ?. :

Скъпи ми, Ники, превюто на PC Gamer е направено въз основа на игра на QuakeCon. Аналогията с 90-те е единствената прилика между двете и не е нещо, за което човек не би могъл да се сети, ако играе на игри от това време насам. И това щеше да го разбереш веднага, ако беше си направил труда да продължиш да четеш както моето превю, така и това на PC Gamer. Двете нямат нищо общо. Понякога е доста жалко, когато някой бърза да се изкаже неподготвено и просто става за смях.

И понеже се правиш на голям тежкар с това "и т.н. и т.н.". Ето я цялата статия на PC Gamer. Търси си приликите в нея с моята колкото си искаш:

Dishonored reinvents the stealth genre as much as it revives it, and it takes a while to get my head into the right gear. Our protagonist Corvo has the power to teleport by using his blink power, encouraging you to quickly jump between areas of cover, rather than waiting impatiently for the perfect moment in a patrol. It’s not stealth as a meticulous trudge, as in so many games, but speedy, fun and empowering.

I’m dropped into the final part of a mission, where I’m tasked with kidnapping a chap called Sokolov. This area was clearly hit hard by Dishonored’s rat plague, and has been razed to help prevent the spread of disease. Scrawled messages paint a fuzzy picture of the period in which the army took over, but it feels like no one has lived here for a while.

My first run through the mission takes an obvious route, sending me into scuffles against patrolling guards. Corvo can handle himself in straight combat, providing you can nail the timing of a parry. Come up against more than one foe, however, and a fair fight won’t always go in your favour. Luckily, you don’t need to fight fair.

Three guards spot me and reach for their swords, but all three of them die before they can unsheath their weapons. Freezing time with Corvo’s wooshy powers, I casually slice their throats open while they remain temporarily suspended. It’s like a Victor Szasz cameo in Bernard’s Watch. Glorious stuff.

Having access to all of the powers gave me a solution to any situation, but this luxury won’t be present in the full game. Second-tier powers come at the exclusion of others, so you’ll have to choose carefully to fit your play style. Arkane claim that you’ll only see 60-70 per cent of Dishonored in one playthrough, and from what I’ve seen so far I’m inclined to believe them.

The improved version of blink allows us to effectively bypass the level entirely – double-jumping and blinking to climb up through the buildings. Getting back down again isn’t as difficult: performing a vertical assassination lets someone else take the impact of your fall, but there’s a less gruesome version for those who’d prefer it. Leap off a building, possess someone before you hit the ground, and then hop out and simply walk away.

Possession in Dishonored isn’t just remote control: it’s a viable form of transport. After you hop out of your homemade flesh taxi, your victim is overwhelmed with nausea so you can easily sneak away, knock them out, or leave them to soak in their own Technicolor yawnjuice.

Even outside of playing with powers, the scope for improvisation in Dishonored is superb. Light-barrier gates can be turned off by removing the whale oil battery, or hacked to kill your enemies instead. The whale oil itself can be used to activate all manner of machinery throughout the game’s city of Dunwall, but also doubles up as an impromptu explosive.

Thankfully Dishonored doesn’t insult your intelligence with pop-up tooltips and handy suggestions. It never feels like there’s any one correct way to approach any situation, and this ambiguity brings Dunwall to life.

On my first go through one of the demo’s sections, I released some prisoners in order to distract the nearby guards at a checkpoint. They immediately ran off to their stabby doom, letting me pass through undetected. I naively presumed that this was the only purpose they served.

The second time I attempted the section, I decided to do things a bit differently: I killed the guards first, allowing the prisoners to progress unperforated. One of the prisoners thanked me for saving her life, and rewarded me with some information that allowed us to scout out some extra money.

Choice means you’re bound to miss a lot on your first playthrough, and the game’s systems themselves invite a second, or even a third excursion. Bone charms are special boosts that you can collect and equip throughout Dishonored, but you’ll only find 12 in any one game – a random selection out of 45 in total. Even the preparation and outcome of missions can vary – call in favours before a mission starts, for instance, and you might secure a better point of entry.

Nipping around the city without being seen is fantastically tense fun, but the murderous streaks are joyful too. Crossbows, pistols, and grenades all entertained, but I particularly enjoyed the limb-shredding properties of razor mines. Transitioning a teleport into a stab is the most fun I’ve had with a weapon in ages, and I can’t wait to see even more of Dunwall. Dishonored is deep, clever, and wonderfully sinister.

942 мнения
профил »
Радостин Стефанов каза на 14.08.2012, 18:16 ?. :
Редактиран на 14.08.2012, 18:19 ?.

DEUS EX излиза средата на 2000 година - какви 90-те ви гонят ?

PC мания като превеждат поне да не го правят с гугъл транслейт че губят тотално първончалния смисъл.

318 мнения
профил »
Владо Тодоров каза на 15.08.2012, 08:35 ?. :
Редактиран на 15.08.2012, 09:05 ?.

Оф, 90-те е много общо понятие, Радостине. Какво като излиза 2000 г.? Шест месеца разлика, добре, айде, окей, ще го направим края на 90-те и първите години от XXI век. Така по-спокойно ли ще спиш? Като цяло именно 90-те са златната епоха на игрите. И не можеш да отречеш, че Deus Ex не спада към нея, въпреки че е излязъл (о, Боже мой!) шест месеца след този период. Но нима не е била разработена именно през 90-те?! За периода, за който всъщност става въпрос.

И какво значи да преписваш? Ако можехме да си вземем билет за QuakeCon и да видим играта лично, нима не мислиш, че нямаше да го направим? Единственият начин да напишеш превю за нещо, което не си виждал никога през живота си, е да почерпиш информация от интернет и да я асимилираш в един цялостен текст, какъвто е моето превю.

А преди да ми правиш забележки за превода, обърни си внимание на изпълнения с правописни и пунктуационни грешки (да, на този свят съществува едно нещо, наречено запетайки) коментар, оправи си го и след това ми говори.

664 мнения
профил »
John-117 каза на 15.08.2012, 09:23 ?. :

"Като цяло именно 90-те са златната епоха на игрите."

lol

318 мнения
профил »
Владо Тодоров каза на 15.08.2012, 09:31 ?. :

Какво ми lol-каш?

StarCraft - 1998
Half-Life - 1998
Baldur's Gate - 1998
Doom - 1993
Duke Nukem 3D - 1996
Diablo - 1996
WarCraft - 1994
WarCraft II - 1995
Unreal Tournament - 1999
The Secret of Monkey Island - 1990
Command & Conquer: Red Alert - 1996
Grim Fandango - 1998
Fallout - 1997
Wolfenstein 3D - 1992
Planescape: Torment - 1999
Quake - 1996

И какво ли още не...

664 мнения
профил »
John-117 каза на 15.08.2012, 09:35 ?. :

90% шутъри и стратегии. Hurr durr златната ера на игрите derp.


318 мнения
профил »
Владо Тодоров каза на 15.08.2012, 09:38 ?. :
Редактиран на 15.08.2012, 09:40 ?.

Сериозно ли? Първо, това са само капчица от култовите игри, излизали по това време. Почти всички днешни заглавия стъпват върху техните основи. Предоставил съм ти и примери с ролеви игри и куестове (ако въобще можеш да ги разпознаеш в списъка). Направи си една услуга и виж заглавията, излизали през 90-те.

664 мнения
профил »
John-117 каза на 15.08.2012, 09:41 ?. :

So fucking what? 90-те нито е най-влиятелната ера нито е най-качествената.

322 мнения
профил »
GiantR15 каза на 15.08.2012, 11:49 ?. :
Редактиран на 15.08.2012, 11:59 ?.

А коя е най-качествената и влиятелна епоха?

Старкрафт - Определя как всяка бъдеща стратегия трябва да е направена. 90% от всички стратегии имат много заимствани елементи.

Волфенщайн - Първият шуутър някога. Това нима не е влиятелно?

Дуум - Най-Влиятелният шуутър някога много след него за доста дълго ФПС-тата се наричат клонинги на Дуум.

Халфа и Куейк - Определят как всеки един fast-paced FPS ще работи.

Това е златната епоха куестовете и на походовите изометрични ролеви игри.

Поредицата Civilization е от 90-те.

4Х игрите са от 90-те.

Първият Playstation излиза тогава който определя как всеки 3д Адвенчър ще работи. И много от Рейсинг игрите

Nintendo 64 - Всеки 3д платформър си взима поука от Марио 64. А Окарината е една от най-добрите игри някога.

И това дори не е всичко... едва ли не единствените жанрове които не са тръгнали от 90-те са 2д платформерите, 2д файтинга, Японските РПГ-та, и вид пъзели.

А всички те са били достигнати до нови висини чрез излизането на SNES(Super Mario World, Street Fighter 2, Chrono Trigger например) който също е от 90-те.

Това естествено не означава че 80-те са били слаби Super Mario 3, Legend of Zelda, Castlevania и тн. също са жанро определящи игри.

Накратко 90-те са златната ера за игрите и то не само компютърните.

318 мнения
профил »
Владо Тодоров каза на 15.08.2012, 12:49 ?. :

John-117, твоят "аргумент" пък е разбиващ. А, не, всъщност няма никакъв аргумент. Само тролене и заяждане. Затова диалогът с хора като тебе е напълно безсмислен.

318 мнения
профил »
Владо Тодоров каза на 15.08.2012, 12:53 ?. :

Още няколко ненадминати игри от 90-те:

Heroes III - 1999
UFO: Enemy Unknown - 1994
Ultima Online - 1997
The Elder Scrolls Arena - 1994
Lands of Lore - 1993

Въобще, 90-те полага основата на толкова много неща. Нито една игра днес нямаше да е това, което е, ако не съществуваше този период. Това го прави и златен. И GiantR15 като цял е прав. 90-те като цяло са златен за много други неща.

664 мнения
профил »
John-117 каза на 15.08.2012, 12:56 ?. :

Ами провери линковете и виж че това буквално са игрите дали началото на жанра си.

"Herzog Zwei is a Mega Drive / Genesis game by Technosoft, published in 1989. It is an early real-time strategy game, the first with a feature set that falls under the contemporary definition of the genre, predating the genre-popularizing Dune II."

"Metal Gear is an overhead military action-adventure video game originally released in 1987 by Konami for the MSX2 computer standard in Japan and parts of Europe. Considered to be the progenitor of the stealth game genre"

"Ultima, later known as Ultima I: The First Age of Darkness or simply Ultima I, is the first game in the Ultima series of role-playing video games. The game was one of the first definitive commercial computer RPGs, and is considered an important and influential turning point for the development of the genre throughout years to come."


318 мнения
профил »
Владо Тодоров каза на 15.08.2012, 13:00 ?. :
Редактиран на 15.08.2012, 13:00 ?.

И пак мрънкаш, без да казваш защо 90-те не е златния период за компютърните игри и кой според теб, и защо, е. Никой не подценява 80-те, но просто 90-те е много по-силен.

664 мнения
профил »
John-117 каза на 15.08.2012, 13:03 ?. :
Редактиран на 15.08.2012, 13:04 ?.

Какво му ме по-силното? Отново, това са игрите дали НАЧАЛОТО на жанра си. Построили са основите.

664 мнения
профил »
John-117 каза на 15.08.2012, 13:07 ?. :

http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_v ideo_games

"Golden age of video arcade games (1978–1986)"


318 мнения
профил »
Владо Тодоров каза на 15.08.2012, 13:07 ?. :
Редактиран на 15.08.2012, 13:32 ?.

80-те e началото, ФАКТ, но истинският пик настъпва 90-те. Както и да е, вероятно въпросът е и доста субективен и с разностранни гледни точки. И ми даваш като довод статия в уикипедия? Онлайн енциклопедия, която може да бъде редактирана от всеки? Ей сега мога да я редактирам и преправя така, че да пасне на моите изказвания. Освен това ти ми посочваш за златен период аркадните видео игри в линка си. Тук си говорим за компютърни.

664 мнения
профил »
John-117 каза на 15.08.2012, 13:10 ?. :
Редактиран на 15.08.2012, 13:11 ?.

Какво имаш предвид под истинският пик? Качество? Тогава 2000's > 1990. Поне според мен.

322 мнения
профил »
GiantR15 каза на 15.08.2012, 14:54 ?. :
Редактиран на 15.08.2012, 15:01 ?.

Тука е важно да гледаш игрите които ОПРЕДЕЛЯТ жанра а не тези които го ОТКРИВАТ.

Примери: Платформерите биват определени от Супер Марио 3, която е най-добрият платформер за времето си. Шуутърите от ДУУМ а не от Волфенщайн. Като цяло радко първата игра определя своя жанр.

Херцога като цяло не е много добра игра, същото се отнася и за първите два метъл гиъра.

Метроид формулата я има във Пърият метроид но е доизпипана в Супер Метроид.

Същото и за Зелда. Макар оригинала да е добра игра A Link to the Past е тази дето определя жанра.


Точно това го има в 90-те почти всеки един жанр от предишната епоха достига своя епогей. Своята определяща игра.

И през 2000-те имаше такива игри. GTA3, Modern Warfare 4 и тн. Но тук нещата стават сложни и няма да се задълбоча.

А да и това дет си го пратил е за Аркадните машини. Ония с монетките. Това не е за домашните конзоли. Не ти помага за тезата.

(П.П Напълно без забравил за Хироуса, благодарско)

664 мнения
профил »
John-117 каза на 15.08.2012, 15:08 ?. :

Metroid Prime е най-добрия Metroid.
MGS3 е най-добрия Metal Gear.
Ninja Gaiden Black е най-добрия Ninja Gaiden.
Prince of Persia: The Sands of Time е най-добрия Prince of Persia.
Super Mario Galaxy 2 е най-добрия Super Mario.


В крайна сметка определихме че 90-те не е най-влиятелната ера.
Обективно най-добрите игри във въпросните класически франчайзи са през 20XX.

Пак ви питам - защо 90-те е златната ера?

322 мнения
профил »
GiantR15 каза на 15.08.2012, 15:36 ?. :

Ама ти си особено кухо парче. Прайм и Супер Метроид са доста различни игри в различни жанрове.

Супер Марио Галакси и Супер Марио Уорлд също. Тия игри дето ги спомена не определят жанровете си.(Ок Прайм може би го определя).

Това че някоя игра е най-добрата не означава че ОПРЕДЕЛЯ жанра. Един жанр най-често не е поредица(При зелдите малко или повече е, но това не е важно)

Примерно първите два принца нямат нищо общо с Пясъците освен името.

Първият Солид определя жанра си. Той не само поставя основите му, той прави къща от тези основи. Всички след него слагат нови стаи.


За да съм още по-конкретен специално за компютрите пред 90-те излизат най-важните игри за тях. Екслузиви които правят ПЦ-гейминга това което е в момента тука каквито и локуми да ми извадиш не можеш ги разтегнеш по такъв начин че да излезне че 90-те не са най-златните години за ПЦ гейминга.

Две игри и просто стига - Халфа и Стареца.

664 мнения
профил »
John-117 каза на 16.08.2012, 02:03 ?. :
Редактиран на 16.08.2012, 02:04 ?.

Тоест първо ми казваш че игрите ПОЛОЖИЛИ основите са по-малко важни от игрите подобрили ги ЛЕКО(ахахахахаха) и сега ми се пениш като ти посочвам че и като качество са назад от това поколение.


322 мнения
профил »
GiantR15 каза на 16.08.2012, 16:33 ?. :

Аз ти пишем фермани а ти се циганиш. Основите са важни,дори много, но без игра Флагман никога няма да станат голям жанр/поредица.

Пример: Без Портал играта Narbucular Drop е нищo.

Без Дуум ФПС-овете нямаше да станат толкова големи.

Без Стареца стратегиите немаше да станат толкова популярни.

Без Код 4 - Модерите шуутъри нямаше да са това което са.


Това че има някоя игра дет е условно първа не е означава че тя е тази дето прави жанра това което е. Alpha Waves може и да е първият 3д платформър но Супер Марио 64 е това дето го популяриза и осъвършенства.

Достатъчно ясен ли съм?

90 мнения
профил »
Slackers каза на 18.08.2012, 16:58 ?. :
Редактиран на 18.08.2012, 16:59 ?.

John-117 каза на 15.08.2012, 16:10 ч. :
Редактиран на 15.08.2012, 16:11 ч.

Какво имаш предвид под истинският пик? Качество? Тогава 2000's > 1990. Поне според мен.

Какво ти разбира главата под качество ? Тогава да вземем пример SC излиза и ти си дали в на майка ти корема незнам, дали си бил адекватен да разбереш незнам, но ако си бил на сносна въздраст 13-15 годишна си пъшкал , охкал и подскачал като ненормален от кеф и не ти е разбирала главата.Още по зле ако си зрял човек и не ти разбира това мозъка.Сега сте разглезени няма игра с лоша графика и като се върнете назад ви е смешно.Но никога няма да намерите същите сюжети и истории като преди, за това моля ти се...Момчето ви затапи, разкърти, развинти направо ви затвори от всякъде.Сега яко бозат направо не ми се мисли не остана всичко е за пари и от това страдаме само ние......

638 мнения
профил »
generalan1 каза на 18.08.2012, 21:15 ?. :

Лично мое мнение но 90-те са най-силния период просто тогава игрите стават наистина популярни и се дава началото на много големи и успешни поредици също така се гейминга се развива много през този период
п.п. според мен всъщност цялото Starcraft\Warcraft VS Command and Conquer е причината за развитието на RTS жанра

22 мнения
профил »
rraziel каза на 15.08.2012, 13:38 ?. :

Мерси PCMania :)

От толкова време тази игра ми се набива в очите докато играя QUAKE и така и не проверих каква точно е - изглежда интересно - може и да се играе :)))

1320 мнения
профил »
Finalrequiem каза на 15.08.2012, 18:09 ?. :

Засега всичко това звучи страхотно... Ще я видим като излезе...

15 мнения
профил »
DaSergant каза на 23.08.2012, 17:23 ?. :

Аз се надявам да е нещо като Skyrim с елементи на Assasins Creed и Bioshock,
Това е лично мое мнение,не хейтвайте.Но на мене ми допада стила на играта,тип Clockwork,Викторианска ера, където машини на наше ниво се задвижват от пара,където градовете са от мед и месинг.А дано се окаже `уваба.

25 мнения
профил »
Prince of Bulgaria каза на 26.08.2012, 10:09 ?. :
Редактиран на 26.08.2012, 10:11 ?.

Dishonored ми прилича на нещо като DEUS-EX и ТheDarknes взети заедно когато излезе с сигорност ще я пробвам.

35 мнения
профил »
PoPa78 каза на 06.09.2012, 20:37 ?. :

Ако Dishonored е по - добра от Silent Hill: Downpour, The Darkness 2 и Max Payne 3 то тогава наистина играта ще е трепач отвсякъде.

369 мнения
профил »
emsito каза на 10.10.2012, 07:18 ?. :

Всичко това ми звучи като Батмън в Шутър стил :D
напиши коментар
 
ОЩЕ ЗА ИГРАТА
Dishonored

Ревю:
Thief и Hitman майсторски преливат в Half-Life 2 и Mirror's Edge и дори се омесват с BioShock. Накратко - Dishonored е истински шедьовър.

новини:
Arkane Studios се нуждае от повече време за работата си по играта и съответно просто няма как да направи подробна презентация в Лос Анджелис.
Създателите на Dishonored предпочетоха известния си високите си графични възможности енджин пред досегашните алтернативи Unreal 3 и id Tech 5.
Дизайнерите на Arkane Studios обмисляли идеята действието в играта да се развива в Далечния изток, но се отказали тъй като не се чувствали уверени в познанията.
ОЩЕ ИГРИ ОТ ЖАНРА
Dead Space 3 80
Assassin's Creed III 80
Alan Wake 73
Assassin's Creed IV: Black Flag 71
Portal 2 65
Grand Theft Auto V 61
Dishonored 58
Thief 56
Alien: Isolation - ВИДЕО РЕВЮ 50
Call of Juarez: Bound in Blood 48