facebook facebook
 
 
ИГРИ » PC
 
   
 
Diablo III
Превю | 31.07.2008 | автор: Владимир Тодоров


Производител:
Blizzard
Издател:
Blizzard
Жанр:
Ролева игра
Платформа:
PC
сайт на играта »

Неизбежното се случи. На 28 юни Blizzard разкриха, че от няколко години насам работят усилено върху Diablo III. Ако сте сред хардкор феновете, сигурно вече се гърчите от кеф. Ако никога не сте докосвали този феномен, вероятно се чудите защо всички са изтрещели толкова и постоянно говорят за крави и Ада. Без значение към коя категория спадате обаче, това е Играта. С главно И.

Ето какво знаем за нея до момента...

Един от най-сериозно пазените в тайна аспекти от Diablo III е историята. Blizzard не пожелаха да разкрият почти никакви подробности по темата, освен че действието в новата част ще се развива двадесет години след събитията в Lord of Destruction. Старият разказвач Декард Кейн ще се завърне като в началото на играта той ще бъде убеден, че

демоничната орда на горящия Ад възнамерява да нападне Светилището

Светът на смъртните отчаяно ще търси начин да спре инвазията и по всяка вероятност ще си сътрудничи с вашия герой, за да изпълни целта си. За съжаление обаче по-голямата част от населението на света, травматизирано от събитията в предишните игри, се опитва да загърби миналото и мнозина вече са си повярвали, че демоните, които до преди двадесет години са бродили из техните градове, са просто мит.

Знае се също така, че Тириел – архангелът, който помагаше на хората против волята на ангелското войнство на небесния Рай – ще играе ключова роля в историята на Diablo III. Но каква точно, все още не е ясно. Какво се е случило с него след унищожаването на Световния камък? Дали е наказан заради своите действия? Отново ли ще бъде на наша страна? Само времето ще покаже...

Как обаче Blizzard оправдават появата на още една Diablo игра, при положение че в края на предишната част убихме и Диабло, и Мефисто, и Баал. Те твърдят, че всичко представлява „една много комплексна верига от събития” и обещават, че историята ще бъде много, много интересна. Що се отнася до новите архизлодеи, срещу които ще се изправим, ни бе намекнато, че във вселената на Diablo съществуват седем лорда на Ада... И при положение, че вече трима от тях са мъртви, можем да предположим, че останалите четири ще ни очакват в Diablo III…

Така или иначе – осем години след появата на Diablo II –

третата част изглежда по-добра във всяко едно отношение

като формулата „повече от същото” изглежда действа с пълна сила. Повече екшън, по-здрава история, по-добра графика, повече чудовища и много, много екипировка, с която да се кичим на воля.

Макар че Diablo III ще бъде захранвана от изцяло триизмерен енджин, перспективата ще бъде все така изометрична. Решение, за което можем да бъдем само благодарни. Ако си мислите, че гледна точка от трето лице би била по-подходяща за хек-енд-слеш ролева игра, просто си пуснете Hellgate: London и ще се уверите в противното.

Подобно на Diablo II и тук стартовият брой на героите ще бъде пет. Може би с експанжън техният брой ще бъде увеличен, но на този етап е все още рано да се правят каквито и да било прогнози. Добрата новина в случая е, че ще можем да създаваме и мъжки, и женски варианти, което досега не бе възможно.

Първият игрови клас, който бе демонстриран на тазгодишното Blizzard Worldwide Invitational, бе класическият варварин. Той е точно такъв, какъвто вероятно си го спомняте от Diablo II. Гигантска канара от мускули, покрита с оскъдни дрехи, която може да носи две оръжия наведнъж. Варваринът все така умее да се завърта бясно със своя Whirlwind и да скача от едно място на друго, зашеметявайки противниците си с Ground Stomp. Според Роб Пардо, главния дизайнер на World of WarCraft, той е идеалният клас, с който Blizzard могат да ни покажат някои от новите готини идеи в Diablo III.
Например

системата за възстановяване на кръв

която по-скоро ще окуражава играчите да се бият до последния си дъх, отколкото да бягат от сражението и да се помпат на бутона за червените колбички. „Много от битките в Diablo II бяха твърде еднообразни. Понякога можехте да победите бос, пиейки единствено еликсири”, казва Джей Уилсън, главният дизайнер на Diablo III, който преди това е работил в Relic върху Dawn of War и Company of Heroes. Много нови системи са били тествани, включително регенеративните щитове на Halo и WoW-ската „сядаш и пиеш до макс”. Но никоя от тях не отговаряла на динамичността на геймплея, присъща за поредицата. Сега, в Diablo III, от противниците ви ще изпадат малки червени сфери, които ще ви лекуват веднага щом се докоснете до тях. „С тяхна помощ

играчите ще бъдат окуражавани да се бият постоянно


тъй като най-добрият начин да възстановят кръвта си, е като влязат в конфликт”, допълва Уилсън
.
Друг изцяло нов геймплей елемент в Diablo III ще бъде напълно унищожимата околна среда. На демонстрацията, която имахме възможност да видим, варваринът срути цяла стена с едно ловко движение, която падна върху група зомбита и ги премаза.

Личи си, че и физичният енджин ще играе ключова роля в геймплея на играта. Например ако използвате Ground Stomp с варварина на някой по-тесен мост, ще видите как нещастните същества, имали неблагоразумието да се струпат на едно място, ще се разхвърчат надолу към пропастта с пронизващи писъци.
След като демонстрираха варварина в цялата му мощ, Blizzard най-накрая показаха и следващия клас –

чисто новият Witch Doctor


Той до голяма степен напомня некроманта от Diablo II със своите петове и тровещи магии, но притежава и няколко допълнителни способности. Locust Swarm бе една от магиите, която бе разяснена по-обстойно. Чрез нея Witch Doctor-ът създава облак от малки насекоми, които се пренасят светкавично от противник на противник и разкъсват безпроблемно малките и по-слаби чудовища. Ако тя обаче бъде направена върху негов пет, вместо да го унищожи, ще го дари с допълнителна „заразна” атака.

Този клас притежава и някои готини “crowd-control” магии. С една от тях например призовава страховит призрак над главата си, който надава злобен вой и по този начин плаши струпалите се около вас противници. Mass Confusion пък кара съществата да започнат да се налагат едно друго.

Witch Doctor-ът определено има какво да предложи и по отношение на офанзивни и дефазивни заклинания. Firebomb е изключително опустошителна далекобойна магия, повлияна донякъде от магьосницата в Diablo II. А когато се наложи, винаги може да вдигне стена от зомбита, която да го предпази от прииждащите орди.

Вярвате или не изразът „произволно генерирани” не бе сред най-често срещаните по време на презентацията на Diablo III, въпреки че това е крайъгълният камък за цялата ролева поредица. Random-нивата и случайните „раждания” на съществата правиха тези игри изключително пристрастяващи. Според Джей Уилсън основният надземен свят ще бъде по-скоро статичен в географско отношение, тъй като от Blizzard ще искат да го „опознаем”. „Искаме да научите къде се намират отделните местности, къде са разположени градовете и селцата. Но раждането на чудовищата ще бъде все така произволно генериран. Именно тук се роди и идеята за

произволно генерираните приключения


казва Роб Пардо.

Макар и това да представлява една от най-интересните концепции в тройката Blizzard все още нямат намерението да ни я демонстрират в цялата й прелест. Най-общо казано идеята е, че по време на своите пътешествия ще се натъквате на реални събития – някои от тях ще са скриптирани, други ще бъдат предизвиквани от изкуствения интелект. Пример за подобно нещо, изваден директно от демонстрацията е, срутването на стена, която блокира пътя ви, но други би трябвало да бъдат по-комплексни и да придадат на Diablo III един силно кинематичен вид, в който изненадите ще бъдат зад всеки ъгъл.

Наред с всичко, споменато досега, ни очакват и един куп други по-дребни промени, които би трябвало да направят играта по-приятна и увлекателна. Blizzard обещават и едно доста

по-интуитивно и лесно управление

С едно натискане на Tab или пък с небрежно приплъзване на скролера на мишката, ще можем да превключваме между различни комбинации от магии, запазени на левия и десния бутон на мишката. Освен това героят ни ще бъде озвучен и когато разговаря с останалите NPC-та в света на Светилището, ще може да избирате измежду предварително зададени отговори и въпроси.

Ако във визуално отношение нямаше кой знае каква разлика между Diablo I и II, то може да сте сигурни, че третата част ще изглежда десетократно по-красива. Освен това този път един от основните цветове, които ще преобладават на екрана ви, ще бъде червеният. При създаването на битките Blizzard са черпили вдъхновение най-вече от God of War, като целта им е била да направят бойната система по-кървава и по-брутална. Това ясно си личи от края на геймплей демонстрацията, когато гигантският няколкометров бос, заемащ почти целия екран, хваща един от героите и отхапва главата му, оплисквайки всичко наоколо с неговата кръв...

Както може би и сами се досещате,

кооперативният режим ще бъде сърцето на Diablo III

Все още не е уточнен крайният брой на хората, които ще могат да играят заедно, но едно е сигурно – всеки ще може да влиза и да излиза от „действието”, когато си пожелае. Освен това, за всеобщо щастие, плячката ще бъде индивидуализирана. Т.е. всеки човек от групата ще вижда своя собствена купчинка с предмети, което от своя страна ще елиминира една от най-досадните ситуации, когато все се намираше някой с по-бързи рефлекси, който успяваше да „лутне” преди вас.

Изначалният въпрос обаче остава – кога можем да очакваме Diablo III. Според Blizzard тяхната философия е да обявяват игра, която е на година-година и половина от своята премиера. Всички обаче познаваме техния стремеж към перфекционизъм, така че може да мине и доста повече време, преди отново да можем да впием зъби в тази Diablo-мания и да загубим представа за реалния живот. Точно както стана и преди осем години... 

напиши коментар
 

5 мнения
профил »
Exodus каза на 31.03.2009, 01:06 ?. :

Ето я и най чаканата игра от мен :) Дано само да не ни пробутат някоя боза :(

268 мнения
профил »
Demon II каза на 18.08.2009, 21:32 ?. :

i ot men

7 мнения
профил »
vasil.vasilev1986 каза на 20.10.2010, 07:43 ?. :

Брат, кога Blizzard са пускали "боза"?

642 мнения
профил »
WidowmakeR каза на 01.04.2009, 17:30 ?. :

Страхувам се, че може да бъде прекалено кратка и прекалено co-op. Дано да греша.

30 мнения
профил »
SEcurityW0rm каза на 05.11.2009, 19:05 ?. :

Четох някъде(в списанието),чe допълнителните мисии са безкраинии в симисъл
генерирани на случан принцип.

128 мнения
профил »
qcetoo каза на 03.04.2009, 09:50 ?. :

Diablo 3 даите я насам!!!!!!!!

370 мнения
профил »
des каза на 03.04.2009, 16:43 ?. :

За жалост и аз имам тези опасения.Играта засега доста ме плаши да не се провали.Все пак Близард нямат провал,но не пречи скоро да имат ;|

143 мнения
профил »
katorz каза на 11.02.2011, 21:40 ?. :

StarCraft 2 и WoW Cataclysm малки провали ли са :D :D

14 мнения
профил »
dido4004 каза на 08.04.2009, 20:44 ?. :

THE BEST само тва трябва да се казва blizard са велики.

143 мнения
профил »
katorz каза на 11.02.2011, 21:50 ?. :
Редактиран на 11.02.2011, 21:53 ?.

THQ + Relic: Warhammer 40K : DoW Series
Relic: Company Of Heroes
Ascaron: Sacred Series
EA: LOTR: Battle For Middle Earth Series
IronLore: Titan Quest

ето ти 5 причини поради които Blizzard не са велики

Blizzard: StarCraft Series - през 90-те взимат space marines, tyranids и eldar от Warhammer 40K вселената от Games Workshop искайки да направят игра с тях но им казват че няма как да стане номера заради авторски права и се раждат Terran, Protoss и Zerg

WarCraft Series - отново базирана на Warhammer само че този път Fantasy Battles отново им е отказан лиценз и правят тяхна си изгъзица

Diablo Series - авторската боза на blizzard

World Of Warcraft - добро начало мощно осиране последно време (статистиките го показват)

За в бъдеще:

THQ & Relic: Warhammer 40K: DoW2 Retribution Expansion
Warhammer 40k: DoW3
Warhammer 40k: Dark Millenium Online

3 причини поради които близард ще тръгне стабилно надолу в класацията ако говорим за сериозни игри (освен ако не направят WarCraft 4 в който да покажат нещо уникално и невиждано което не го виждам да се случи в близките 5 години с тия експанжъни на WoW които гласят)

18 мнения
профил »
Master_Mind каза на 22.04.2009, 16:10 ?. :

Diablo - една от любимите ми игри ! Нямам търпение да я разцъквам

26 мнения
профил »
kutrigur каза на 15.05.2009, 17:38 ?. :

Май всички се страхуваме от това, най- добрите да не прецакат, най- добрата игра, но нека бъдем оптимисти, винаги може и по- зле :D

40 мнения
профил »
GEGATAFLL каза на 02.07.2009, 05:20 ?. :

И аз се страхувам, че ще е боза, ама вече 8 години я правят играта...

45 мнения
профил »
desperado-_-19 каза на 20.07.2009, 00:38 ?. :

Физиката на играта наистина е различна. За сега диабло 3 е една затворена кутия. Дано да излиза един шедьовър

157 мнения
профил »
blackmaster каза на 11.08.2009, 17:32 ?. :

Според мен ще бъде велика и дано да е, защото я чакам от 2007г.

58 мнения
профил »
taner_gerrard каза на 25.09.2009, 17:37 ?. :

кога ще излезе играта ?

7 мнения
профил »
Rebel_ каза на 26.09.2009, 08:16 ?. :

През 2011

1 мнения
профил »
INNERFIRE каза на 31.10.2009, 21:53 ?. :

Чак тогава ли ще излиза!!!

30 мнения
профил »
SEcurityW0rm каза на 24.11.2009, 14:31 ?. :

дано да може да се играе в пиратски сървари!?

157 мнения
профил »
blackmaster каза на 07.12.2009, 21:17 ?. :

Доколкото четох отлагат излизането с "няколко години".Наистина ли е така ?

76 мнения
профил »
Whateverson каза на 31.12.2009, 23:16 ?. :

Лол..тоя енджин според мен нещо не допада на Диабло атмосферата,някси детски са нарисувани нещата,поне да я направят по-мрачна и по-готическа

3 мнения
профил »
SpiritKnight каза на 03.02.2010, 09:39 ?. :
Редактиран на 03.02.2010, 09:41 ?.

Играл съм мн малко от Lord of Destruction, но разбирам защо играта е Велика. Чакам я с нетърпение! Интересно ми е само графиката каква ще е тъй като олд скуул геймърите искат да е същата като на LOD да видим дали чичо Близз ще им изпълни желанието.

29 мнения
профил »
Helo каза на 24.10.2010, 09:43 ?. :

Nqkoi moje li da mi kaje koga to4no 6te izleze Diablo III na bylgarskiq pazar?

1 мнения
профил »
kulcho каза на 15.11.2010, 08:27 ?. :

само Lineage 2 хихихихихи

1 мнения
профил »
drakolq каза на 03.01.2011, 04:29 ?. :

koga 6te doide na bql svqt molq kajetemi

143 мнения
профил »
katorz каза на 11.02.2011, 21:39 ?. :

vasil.vasilev1986 каза на 20.10.2010, 10:43 ч. :

Брат, кога Blizzard са пускали "боза"?

Кога Blizzard не са пускали боза :D

119 мнения
профил »
SharkLord каза на 10.04.2011, 10:18 ?. :

Стига си хейтвал на близз хлапе. Ти им се дразниш че са размазали всички други фирми по свой начин и им се дразниш на успеха. СВИКВАЙ! Близзард за велика(според мен най-великата) фирма на гейм пазара. Айде сега тичкай и си играй на THQ игричките, ама помни: Може Близ да са взели расите от WH:40k ама геймплея си е техен, плюс THQ са си изцяло виновни че не приеха СтарКрафт, щото сега и двата Старктрафта са в топ 15 най-продавани PC игри, а THQ немат нищо. айде, смятай коя фирма се е осрала, шот близз от 1995(Warcraft 2) до сега всички, ама ВСИЧКИ игри са им в топ 20 най-продавани. :)

1 мнения
профил »
R0ugh_F1ghT каза на 14.09.2011, 18:33 ?. :

Правата са отдавна продадени на Blizzard. Това, че THQ не са успели да реализират идеята си е изцяло техен проблем.

21 мнения
профил »
vpk каза на 13.02.2012, 10:55 ?. :

Изглежда доста грозно на клиповете. Но за стара игра е нормално, все пак от 2005-а я правят. Да почват новата, тази вече остаря. :)

6 мнения
профил »
Крадени акаунти каза на 12.04.2012, 03:52 ?. :

КУПИ / ЗАКУПИ / ПОКУПКА / ЗАКУПУВАНЕ / ПРОДАВАНЕ / КУПУВАМ / ПРОДАВАМ: Diablo III Key ключ / Diablo 3 Key ключ / Диабло III ключ Key / Диабло 3 ключ Key http://bit.ly/Diablo3Key

Закупуване на оригинален лицензионен ключ за Diablo III на цена от 95 лева (при официална препоръчителна цена за продан от страна на Blizzard Entertainment: €60). Играта излиза на 15.05.2012г., а периодът на презакупуване на по-ниската цена важи до 14 май, след което цената се увеличава. Всички геймъри, предплатили своите Diablo III лицензи, ще получат своите ключове в нощта на 15 май 2012г. с цел започвайки възможно най-рано, давайки им предимство в:

• Първи достигнати постижения в Battle.net 2.0 D3 EU Сървъра;
• Първи грабнати и направени виртуални предмети (струващи стотици и/или хиляди €);
• Първа възможност за продажба на изкараните артикули през създаденият от Blizzard in-game „Real Money Auction House“ (RMAH – http://www.diablowiki.net/Auction_House), трансфер на парите в PayPal, трансфер на парите във Вашата Visa кредитна/дебитна карта, трансфер на парите по Вашата банкова сметка и в крайна сметка – печалба. Важи и за хора, които до момента въобще не са играли Diablo.

- Пълна информация относно начините за разплащане, информация за легитимността на продавачът, често задавани въпроси и контакти, можете да откриете на следната страница (http://bit.ly/Diablo3Key).

- Like Us (http://on.fb.me/D3_FB_Like) @ Facebook (Official Page). Чувствайте се свободни за разпространявате новината сред всякакви Ваши приятели (виртуални и реални) в интернет и реалното пространство.

- Побързайте и запазете Вашият оригинален лицензионен ключ за Diablo III още днес!

- StarCraft II: Wings of Liberty: http://bit.ly/Diablo3Key (същата връзка) – за приятели, колеги, роднини и прочие.

- Нека не позволяваме на олигополите в България И този път да ни прецакат с „топла бира“ (горива, лекарства, храни и прочие): http://db.tt/HxAAvp6O

[Pre-Order-налите хора на D3 от друго място – по всяко време можете да го „cancel“-ирате без абсолютно никакви проблеми и последствия]

• Начини на разплащане и още информация: http://bit.ly/Paymentz
напиши коментар
 
ОЩЕ ЗА ИГРАТА
Diablo III

Ревю:
Eдна доста мащабна кръпка, която добавя много нови неща, но не променя играта изоснови

Превю:
Популярната ролева игра вече не е РС ексклузив, а конзолната й версия е оптимизирана във всяко едно отношение за максимална наслада на играчите с геймпад.

Интервю:
Главният дизайнер на света на дългоочакваната игра Леонард Болярски разкрива как се правят куестовете за играта, нейната история и как се създава едно чудовище.

новини:
Ежегодното in-game събитие е отворено до 31-ви януари.
Не се съобщава за откраднати данни или други щети, така че атаката е предизвикала единствено неудобство.
Освен за PS4, Diablo 3: Ultimate Evil Edition се разработва и за Xbox One. Това заявиха от Blizzard пред VideoGamer.com.
ОЩЕ ЗА ПОРЕДИЦАТА
Diablo III 147
Ревю в прогрес: Diablo III 135
Diablo II: Lord of Destruction 31
Diablo III: Reaper of Souls 26
Diablo II 4
Diablo 1
ОЩЕ ИГРИ ОТ ЖАНРА
Diablo III 147
The Elder Scrolls V: Skyrim 141
Ревю в прогрес: Diablo III 135
Torchlight II 114
Dragon Age: Origins 102
Mass Effect 2 96
Darksiders 2 87
The Witcher 3: Wild Hunt 86
Mass Effect 3 82
The Witcher 2: Assassins of Kings 78