facebook facebook
 
 
ИГРИ » PC
 
   
 
Diablo III – Patch 2.1
Ревю | 27.08.2014 | автор: Пламен Димитров


оценка:
Производител:
Blizzard Entertainment
Издател:
Blizzard Entertainment
Жанр:
Ролева игра
Платформа:
PC
сайт на играта »
Цена:
69 лв.
купи играта »

Колкото обичам, толкова и мразя пачовете. Особено в игрите на Blizzard. От една страна, по-сериозните пачове доставят купища съдържание, при това безплатно. От друга, промените понякога са толкова сериозни, че ако си спрял да играеш за известно време, по-добре се откажи от настоящия си герой и започни нов, отколкото да учиш как се борави с всички променени умения. Ръката ми още пази мускулна памет къде се намират копчетата за скиловете на Паладина ми в World of Warcraft - напълно безполезно, защото повечето от тези умения вече не съществуват или са променени до неузнаваемост.

Пач 2.1 за Diablo III и експаншъна Reaper of Souls е една доста мащабна кръпка, която добавя много нови неща, но все пак не е толкова екстремна, че да обезсмисли придобитите до момента познания за механиките на играта. В него са налични промени по всички герои, пипнати са предметите, прибавени са нови местности и режими на игра. Ето за какво става въпрос - надявам се да сте фенове на играта, иначе доста от написаното по-долу няма да има особен смисъл за вас.

В заешката дупка

Основното нововъведение в пача са т.нар. Големи Рифтове (Greater Rift (да пукна, ако ги нарека Цепнатини)), в които уменията ви ще бъдат изпитани до краен предел. Подобно на стандартните Rifts, целта е да изчистите нивото от гадини и когато убиете достатъчно се появява финален бос, от който можете да очаквате по-сладките награди. Особеното тук е, че в Големите Рифтове се залага основно на скоростта - целта е да ги опразните за под 15 минути. Всички играчи досега така или иначе се стремяха да минават рифтовете максимално бързо, така че новата система е логично развитие на схемата на игра.

За да влезете в Голям Рифт, трябва да получите специален ключ, който пада от финалния бос в обикновените рифтове. Имайте предвид, че получаването на ключа не е 100% гарантирано и може да ви се наложи да минете няколко обикновени подземия, докато вземете специалния камък. Това е странна идея от страна на Blizzard, тъй като те на практика ни изнудват да минаваме старо съдържание, за да имаме възможност да видим новото. Така или иначе, след като получите ключа ще трябва да преминете през кратко изпитание (включващо избиване на гадини, разбира се), чрез което играта ще определи с каква трудност можете да се справите. Забравете за Normal, Torment и т.н. - големите рифтове имат свои собствени нива на мъчнотия. Враговете в този режим не пускат злато или предмети - награда можете да получите само от главния лошковец. Когато убиете и Пазителя на рифта, ще получите от него няколко легендарни скъпоценни камъка - нов item в играта. Те добавят най-различни специални умения към предметите в които ги сложите. След завършване на рифт имате избор - да подобрите ключа си, за да се пробвате на по-голяма трудност, или да ъпгрейднете някой от придобитите до момента легендарни камъни. Ако изберете второто, ключът ви изчезва и трябва да минете през цялата процедура по набавянето му наново.

Сезонът на дините

Другата сериозна новост в пача са Сезоните, първият от които стартира на 29-ти август. По време на Сезона ще можете да създадете нов герой (или няколко) от нулата - без достъп до сандъка ви с предмети и злато, без натрупани Paragon нива и без възможност да му прехвърлите екипировка. Докато играете с такъв герой имате шанс да попаднете на нови легендарни предмети, достъпни само в този режим. Когато Сезонът свърши, всички събрани предмети и целият натрупан опит се прехвърлят към съществуващите ви обикновени герои. Ползите както за играчите, така и за Blizzard, са ясни - първите ще видят нови железа предварително, тъй като ще станат достъпни за обикновените герои чак след края на Сезона, а вторите ангажират за дълго и постоянно потребителската си база. Целият прогрес може да бъде следен в новите Leaderboards, където ще пише кой, как и с колко точно е по-добър от вас.

Класова борба

Най-мащабни като бройка са промените по класовете. Ще ги опиша само схематично, поради огромното им количество. Една, която засяга всички тях е, че кълбата с живот, които понякога падат от гадинките, вече запълват по-малка част от здравето ви. За сметка на това всички умения и предмети, които възстановяват живот, са подобрени.

Варварите (Barbarian) получават увеличение на щетите, които нанасят с доста от уменията си, както и по-разнообразни elemental атаки. Подобрението в някои случаи е значително - Earthquake например вече прави не 2600%, а 4200% от damage показателя на оръжието ви.

Кръстоносците (Crusader) получават странна смесица от подобрения и ограничения. Най-значителното е, че Heavenly Strength (умението, което им позволява да държат двуръчни оръжия с една ръка) вече намалява нанасяните щети с 20%. Това обаче се балансира от факта, че щетите на всички винкели за две ръце са увеличени със същия или по-голям процент. От Blizzard уверяват, че Кръстоносците няма да пострадат от промяната.

При Ловците на демони (Demon Hunter) фокусът се премества от умения, предизвикващи poison damage, към такива с cold щети. Монасите (Monk) са с преработен баланс между генериране и изразходване на основния си ресурс Spirit. Вещерите (Witch Doctor) получават някои подобрения по интерфейса и по-голям damage.

В случая на Магьосниците (Wizard) има сериозна промяна при т.нар. channeling умения - тези, при които героят ви стои неподвижно и изстрелва лъч енергия към враговете си. Досега те вкарваха еднакви щети, независимо дали ги ползвате за две секунди или за пет минути. Вече техният damage ще започва от по-ниско ниво и постепенно ще се увеличава, стига да не мърдате от мястото си. Като цяло доста от уменията са с увеличена сила (за пример - Черната дупка от 360% вече прави 700% weapon damage).

По-високо качество на живот

В играта са добавени две нови местности, макар че те не са от ключово значение - първата се казва Cesspool и е само козметична промяна, на която можете да попаднете случайно в рифт. Втората е The Vault - вселената, от която идват досадните гоблини със съкровища. В редки случаи, когато убиете такъв гоблин, ще се отвори портал към това измерение - влезте в него и напълнете раницата си със злато. Сред по-интересните нови предмети е Ramaldini's Gift, който ви позволява да добавите дупка за скъпоценен камък към оръжие, което няма такава. Пипнати са и някои от съществуващите легендарни железа, някои от които имат нова, уникална за тях характеристика. Ще се наложи да ги намерите наново обаче - тези в инвентара ви няма да се променят. Има и няколко промени по интерфейса на играта (Quality of life подобрения, както ги наричат Blizzard). Например, ковачът вече има бутон, чрез който с един клик да разглобите всички предмети в инвентара си, вместо да ги цъкате един по един, а в долната дясна част на екрана се появява брояч на златото, което вдигате от земята за определен кратък момент.

В пача са отстранени и редица бъгове, но за съжаление далеч не всички - все още се случва играта да засича поради проблем с връзката със сървъра, или някое умение да не отчете, че сте натиснали съответния бутон. Като цяло пачът е солиден и има възможност да вдъхне нов живот на играта, особено чрез Сезоните. Те, да си го кажем направо, са наливане на вода в кофа без дъно, защото на финала оставате без герой и трябва да започнете наново. Но това е повече или по-малко рутина за отдадените Diablo фенове.

Вие какво ще кажете за новия пач? 


Оная патица Кадала

Не знам дали само на мен ми се струва така, но мисля, че оная овца Кадала (NPC-то, което продава неидентифицирани предмети срещу Blood Shards) има някакъв вътрешен cooldown, който определя колко често можете да получите смислен предмет от нея. Не бях играл с Кръстоносеца си от около месец и сега само след шест опита получих парче от класовия си Set. Преди два месеца се случи същото. По-рано дори след стотици опити не съм виждал приличен предмет от нея. Би било доста кофти, ако Blizzard са нагласили хазартната система и тя не е напълно случайна.
напиши коментар
 

1072 мнения
профил »
BoBiTy666 каза на 28.08.2014, 06:43 ?. :
Редактиран на 28.08.2014, 06:43 ?.

И пак питам, хората играят ли още тая игра? .. Питам пак, защото ПСМаниа ми истриха предишният коментар, безпричинно. :)

223 мнения
профил »
Маце Борко каза на 28.08.2014, 08:14 ?. :

D3 + RoS имат над 20 милиона продадени копия, ти ми кажи.

56 мнения
профил »
explod каза на 28.08.2014, 08:56 ?. :

Еми то такъв тъп коментар как да не го изтрият?

296 мнения
профил »
Dumbaldor каза на 28.08.2014, 09:24 ?. :

20 милиона, от които 19 милиона съжаляват, че са я купили, а останалия 1 милион са дечковци, които не са играли 2-ката и си мислят, че 3-ката е върха на сладоледа.

1072 мнения
профил »
BoBiTy666 каза на 28.08.2014, 09:48 ?. :

Слушай сА, БАЦЕ.Тва че играта има 20 милиона продажби НЕ я прави добра.Да аз щи' казвам, щото бях пре-орднал Д3, още като обявиха датата на пускане, и много добре знам каква беше играта в началото, как сървърите бяха хаквани постоянно, как беше принуден да дадеш 20 лв. за authenticator, защото тогава не бяха пуснали СМС защита, и как продължи да се развива до РоС ( тогава си продадох акаунта ).Се едно да кажеш, че КоД и най-доброто ФПС щото прави (май май) най-много продажби, всяка година в категория шутъри.

Някви смешници тръгнали да ми се правят на разбирачи.Слаб си!

4179 мнения
профил »
VK_ каза на 28.08.2014, 14:58 ?. :

@ баце Морко - http://www.statisticbrain.com/call-of-dut y-franchise-game-sales-statistics/

Само последния КоД има 14,5 милиона продадени копия. На къде биеш с тия цифри?

1212 мнения
профил »
Nreth каза на 28.08.2014, 15:25 ?. :

Въпросът не е колко продадени копия има,а колко я играят редовно.Съмняваме всички тези хора,които са купили Ghost да го играят редовно.

1014 мнения
профил »
nvision89 каза на 28.08.2014, 18:36 ?. :
Редактиран на 29.08.2014, 16:41 ?.

За РС-ексклузив, който повечето верни на поредицата фенове за***ха едва месец след премиерата, понеже пазарът падна и не се изкарваха вече кинти, бройката е повече от чудесна. Аз обаче и преди съм казвал - историята при Близард се повтаря. Те винаги правят едно и също - пускат игра, хората мрънкат и те я оправят... с експанжън. Пач-два по-късно нещата си идват на мястото и повечето геймъри въобще забравят, че е имало проблеми. Ама хайде - ще припомня...

В Diablo II преди LoD няма руни, нито Jewel-и, от там следва, че и рецептите са много малко, предимно за глупости от рода на три мана колбички правят една за здраве и обратното. Няма синергии (взаимозависимост) на уменията, уникалните предмети се падат веднъж на 50 часа игра, комплектите са точно десет на брой и намирането на парче от тях е повод за вдигане на пищен банкет. Наемниците са абсолютно безполезни преди експанжъна, резолюцията е 640х480, на повечето компютри играта крашва яко, не винаги се свързваше с Battle.net от първия път, триеше и corrupt-ваше сейвове постоянно, балансът беше в тоалетната... Любимото ми е да обикалям с барб на Hell и да попадна на незаобикаляемо меле гадини, които са Immune to physical. Или със сорсърка и гадчетата да са имунизирани срещу всякакви магии... и да са extra strong, regenerating и още две-три неща. Имаше пък едни Doom Knights на четвърти акт, които могат да те свалят от един удар - без значение на каква трудност играеш и с какъв герой си. Има ли смисъл да продължавам? Повечето от тези неща ги оправиха в експанжъна и последвалите пачове.

Когато излезе D3 обаче, всички явно бяхте забравили за тази малка особеност на Близ. Сървърите, естествено крашнаха. Това се оправи! Визуалния стил, въпреки че е едно към едно с concept art-овете, с които студиото е известно, не се понрави на много хора... искаха да е мрак, да е сиво, черно, гадно и да не се вижда нищо... като в D1 - защо пък не? Затова целия пети акт е толкова синьо-сивкав и мрачен. Уменията не били на дървета и нямало разнообразие в билдовете - ми, пичове, не е така. Възможностите са доста повече, понеже след LoD 1.11, D2 беше изпаднало в положение в което слагането на няколко точки на грешното умение води до създаването на чисто нов герой, понеже иначе се стига 20-ти левел и до там! Или се избутва с триста зора до Мефисто и се почват рънове за предмети, които могат да продължат седмица, докато гадта пусне нещо смислено.

А някой някога да е минавал Hell с друид на сингъл-плейър без помощ от Jamella, Hero Editor или онлайн гайдове?!

Не харесвахте Auction House-a? Няма го вече, честито! Дразни ви схемата да трябва да минавате едно и също пет пъти, докато минете играта напълно - проблемът вече е елиминиран. Дразни ви левъл кап-а и че след него не се случва нищо? Вече има парагон левели, които от RoS насам се шерват между всичките ви герои и носят бонуси. Сърдите се, че няма некромансър? Ами - и аз се сърдех, като в двойката нямаше монк, ама го преживях някак си.

Стига сте мрънкали, а критикувайте обективно!

4179 мнения
профил »
VK_ каза на 28.08.2014, 21:08 ?. :
Редактиран на 29.08.2014, 12:51 ?.

"Стига сте мрънкали, а критикувайте обективно! "

Ако Гиърбокс утре кажат "Абе я дайте по още 60 кинта пък може и да оправим Колониъл Марийнс." ще им дадеш парите или ще им вдигнеш средния пръст? Мисля, че се сещам какво ще направиш. От това по-обективен не мога да бъда.

87 мнения
профил »
Gipo каза на 29.08.2014, 11:40 ?. :
Редактиран на 29.08.2014, 12:04 ?.

Играта се играе, да. Аз съм на хардкор, където има много по-малко играчи, отколкото на софткор и пак има много играчи. Играта сега няма нищо общо с излизането си.
Сигурно 90% от феновете на диабло 2 са фенове заради LoD и някой друг пач след това. Ами ето ви, има го RoS и пач 2.1.0 - това откровено казано е новия LoD.

70 мнения
профил »
nikolagr каза на 28.08.2014, 06:59 ?. :
Редактиран на 28.08.2014, 15:46 ?.

Ако някой иска да играем, да ме добави nikolagr#2998.

122 мнения
профил »
Demon1990 каза на 28.08.2014, 07:13 ?. :
Редактиран на 28.08.2014, 07:14 ?.

Играе се, играе се. Между WoW се пуска и Диаблото ;) голямо фармене си е, но това си е част от играта. Лудница си е.

Само един минус има пача. Зелените полянки с облачета и дъги ...това да не е страната на някоя анимация като розовите мечета :D

53 мнения
профил »
Dveidve1 каза на 28.08.2014, 07:22 ?. :

Е хайде, феновете на MLP трябва да се привличат по някакъв начин.

1014 мнения
профил »
nvision89 каза на 28.08.2014, 18:16 ?. :

На такива рифтове съм попадал и преди този пач. Не е нещо ново.

20 мнения
профил »
Ivos каза на 28.08.2014, 10:04 ?. :
Редактиран на 28.08.2014, 11:24 ?.

Dumbaldor,приятелю моля те не се изказвай неподготвен.Играл съм и Diablo I и Diablo II.Съгласен съм че Diablo II беше върха едно време и все още е доста добра игра но изивинявай много обаче D2 LoD вече и да иска не може да се мери с D3 RoS.Кажи ми с кое е по-добра D2?С това че като идиот трябваше да минеш през всяка една трудност на играта за да стигнеш последната трудност и там вече като мазохист спокойно да почнеш да фармиш за предметите които ти трябват?Combat системата на D2 е е вече просто морално остаряла и меко казано дървена(да за времето си беше добра обаче вече сме 2014 година).Руните бяха както голям плюс за играта така и голям минус - руните бяха мега имбави и правеха балансирането на класовете невъзможно.Да не споменавам и героите мулета които се правеха ... както и да е Diablo 2 LoD си беше много добра игра и все още е но да слушам глупости че е в пъти по-добра от Diablo III това вече са си просотии,играта предоставя много нови възможности и плюсове за които двойката може само да си мечтае(вярно че D3 в началото беше много зле и като всяка игра и тя си има минуси,но нещата се промениха,даже като си спомня D2 в началото преди да пуснат LoD също не беше много цвете за мерисане)То не бяха хейтове ,не беше оплюване,какво ли не беше.The Haters gonna hate това си е

296 мнения
профил »
Dumbaldor каза на 28.08.2014, 10:55 ?. :

Добре, нека изключим за момент разните gameplay глезотиики и поговорим за момент малко за историята, атмосферата и графиката. D3 e супер зле в тези отношения. Спомням си на времето играх D2 не заради build-овете и item-ите, ми заради самата история и атмосфера. Всяка територия беше супер яка. D3 e някво шарано мазало, историята е мега тъпа и това няма да се промени с някакъв пач или Expansion. Вярно е, че пачовете добавят разни готини новости, но те са насочени към хората които се кефят на играта, а не към старите D2 фенове.

77 мнения
профил »
ROTHENE каза на 28.08.2014, 11:03 ?. :

Пача много ми харесва, върнах се! Mineturtle#2102 ако някой желае да ме добави за да цъкаме, имам и клан 108 човека но не беше много активен покрай сухия период, надявам се сега да се съживи. :)

20 мнения
профил »
Ivos каза на 28.08.2014, 11:22 ?. :

Да историята на Diablo II наистина беше много добра и да съгласен съм че историята на Diablo III е могла да бъде малко по-добре поднесена но и така също не е лоша.Колкото до шарената графика бих казал че графиката си е на мястото.Diablo III носи по-богата палитра цветове,но бих казал че тази по-богата палитра е добре изпипина за разлика от липсата на цветове в Diablo II.Какво имахме в Diablo II - 5 акта като всяка област на всеки акт адски много си прилича с предишната да не кажа че е почти същата.Diablo III в това отнушене бие Diablo II- всяка област на всеки акт може да се каже че е по-различна от предишната и то точно благодарение но по-богатата палитра цветове.Благодарение на тази 'шаренийкиа" човек има чувството че се намира в различна област от предната,а не както беше в Diablo II да минеш 3 различно области и да видиш че си в друга само благодарение на надписчето в горния ъгъл на монитора.Поне това е моето мнение

296 мнения
профил »
Dumbaldor каза на 28.08.2014, 12:17 ?. :
Редактиран на 28.08.2014, 12:21 ?.

Мен лично много ме кефише готик стила на Д2 и ме дразни анимационния стил на Д3. Единственото нещо, което признавам в графичната машина на Д3 е че фона се слива страхотно. Има много игри с супер графики, където обаче супер много си личи къде свършва дървото и започва тревата. Този "ръб" е изгладен страхотно в Д3. Това което не ми харесва обаче са текстурите. Адкси ниска резолюция. И опциите са само High и Low ... WTF. Като zoom-неш всичко се размазва все едно гледаш Unreal 1 Engine. Това е просто недопустимо за 2012 година. И не ми минавай с номера "то е направено така заради хората с по-слаби машини", защото лично при мен Д3 върви със същите кадри като Crysis на High. Освен това си личат ръбовете, понеже самите модели на единиците съдържат твърде малко триъгълници. Това е допустимо за стратегия от 2005 година, но в РПГ от 2012 не очаквах, че мога да го срещна.

291 мнения
профил »
bushido каза на 28.08.2014, 13:03 ?. :

Абе всички вие скачате срещу тъпата история на D3 (която наистина е тъпа), но навремето като киснехме по клубовете не си спомням човек, който да играеше D2, заради историята, да преслушва всички диалози на NPC-тата или да чете Диабло книгите. Такива хора бяха единици. Всичко живо се мелеше в LAN или батълнет, трепеха се мобове, крави, правеха се Baal рънове. И сега изведнъж историята ви стана най-големия проблем.

296 мнения
профил »
Dumbaldor каза на 28.08.2014, 14:09 ?. :
Редактиран на 28.08.2014, 14:10 ?.

Еми аз бях от другите, които четяха диалозите и наистина се потапяха в играта. Това най-вече се дължи на факта, че първите 10 превъртания направих в single на личния си компютър (в клубовете редовно ни търкаха save-овете). Едва след това почнах мултито. Аз си спомням, че тогава ми се струваше супер гениална идеята злодеят от Д1 да се всели в тялото на този, който го е убил и гледах с кеф всяко видео.

20 мнения
профил »
Ivos каза на 28.08.2014, 14:17 ?. :
Редактиран на 28.08.2014, 14:57 ?.

Ами ДА - графиката е такава каквато е за да може да върви и на по-нисък клас компютри,Колкото до FPS-a може да виним според мен това,че играта иска постоянна online връзка,което за мен е главния и недостатък.Силно се надявам Blizz да решат да пуснат offline patch,но надали ще стане заради пиратството.Според мен играта си е с много сериозен стил и визия,ако мислиш че е анимационна просто погледни Torchlight поредицата и тогава може да си говрим за анимационен стил.Колкото до готик стила мисля че не се усеща толкова силно заради по-богатата палитра цветове,които Близ са избрали за играта,но той все още си е там.Благодарение на една идея по-цветната игра са постигнали много голям контраст в играта-докъто си на някоя цветна полянка и горичка в следващия момент можеш да се озовеш в тъмно и мрачно подземие.Не може да се каже че играта няма готик атмосфера просто тя не е на чак толкова водещ план както беше в предните части и това е така заради по-наситените цветове които са изполвали Близард,което се харесва на едни и естествено не се харесва на други.Кое не му е готик усещането - мрачния Нов Тристрам,руините на Стария Тристрам,гробищата,подземията на катедралата,подземията в резиденцията на Леорик,архивите на Кул,Bastion Keep,Arreat crater,Westmarch,Bloodmarch,Pandemonium.Единствен о Caldeum по-цветен,но това е нормално при положение че го наричат още Jewel of the East и е нормално един такъв град да е по-цветен,другото място което е с по-наситени цветове е The Hight Heavens,което също го намирам за нормално,все пак това в крайна сметка си е Рая мама му стара :D Няма как Рая да е мрачен,това там горе са ангели не демони,въпреки че все пак явно и демони може да има :D Бай Диабло се постарава да му ебе мамата доста стабилно и The Hight Heavans стават не толкова приятно шарени в следствие на demonic corruption-a

296 мнения
профил »
Dumbaldor каза на 28.08.2014, 17:31 ?. :
Редактиран на 28.08.2014, 17:32 ?.

Точно пък в архивите на Кул и 3-тия акт си личи най-много отвратителната шарения. А разнообразните терени ги има само в първите 2 акта. Последните 2 са еднакви от началото до края и всички подземия в тях са напълно еднотипни. Сякаш в началото са имали мерак хората да я направят разнообразна, ама в един момент са се отказали.

769 мнения
профил »
Soviet Reunion каза на 28.08.2014, 14:29 ?. :

За един куп популярни игри няма ревюта, но щом се е появил някакъв пач за Дебило - веднага се прави ново ревю...

133 мнения
профил »
Stealth каза на 28.08.2014, 15:53 ?. :

Точно в най-сухия месец от годината ли намери да пуснеш такъв коментар?

1212 мнения
профил »
Nreth каза на 28.08.2014, 16:08 ?. :
Редактиран на 28.08.2014, 16:19 ?.

Metro Redux,Risen 3,Ultra Street Fighter,финалът на Walking Dead Season 2, Madden NFL 2015, Lichdom:Battlemage.

133 мнения
профил »
Stealth каза на 28.08.2014, 17:00 ?. :

Be my guest - PCM2.0 приемаме статии.

Иначе признавам, че буквално нито една от изброените не ме интересува за лична употреба.

1212 мнения
профил »
Nreth каза на 28.08.2014, 17:29 ?. :
Редактиран на 28.08.2014, 17:43 ?.

Не всички можем да пишем ревюта на игри.Оценявам работата,която вършите,но...НО!
Не работите само Вие в PCM,сигурно някой друг от екипа се интерсува поне малко от някоя от споменатите игри.За един месец съм видял едно НОВО ревю на игра от РСМ.Миналата седмица нямаше косплей,новините стават все по-оскъдни(днеска има напредък между другото) и не виждам другите членове на екипа да вършат нещо.Единствено Вие и Каролев вършите нещо.А и това, че не харесвате тези игри,не означава,че месецът е сух.
Може да се връщате сега от отпуска.Можи да ви трябва време, за да влезете в ритъм.Не знам.Никой не е съвършен,не очаквам да правите невъзможното,но да има едно ниво, което да се поддържа.

1014 мнения
профил »
nvision89 каза на 28.08.2014, 18:09 ?. :

Ревюто на Walking Dead ще се помещава в е-броя, който ще пуснем на 5-ти септември. Аз го рацъквам :)

Метро-то ще получи няколко думи от нас със сигурност, но едва ли ще са много по-различни от досегашните ни ревюта на поредицата.

Ultra Street Fighter (изпусна IV-ката) - сериозен ли си, човече? Capcom така и не се научиха да ги пускат промените като пачове или DLC-та, а не да вадят нова игра с абсурдно заглавие. Промените се броят на пръстите на едната ми ръка, повечето могат да бъдат забелязани само от дългогодишни фенове на поредицата.

Madden NFL 2015 - Иво Цеков е по спортните, но ме съмнява да се вълнува особено от поредния Madden (виж критиките срещу Capcom)

А от излизането на Lichdom-a са изминали само два дни, какво се пениш? :) Иначе зарибява, ще има ревю :)

1212 мнения
профил »
Nreth каза на 28.08.2014, 18:19 ?. :

Еми това исках да чуя, а не "PCM2.0 приемаме статии" :)

1153 мнения
профил »
teodosi_ivanov каза на 28.08.2014, 19:47 ?. :

Бих драснал няколко реда за Личдом но не издържах до края - линейна и коридорна до лудост + НЕинтересна история.Геймплея ми се стори малко муден, нямаш мана,можеш да хвърляш fireball колкото искаш и учудващо колкото повече ъпгрейдвах магийте толкова по-зле ставаха.Във всяко ниво има по 5-6 противника на стейдж(минаваш тая част от карата - 3-4 Npc-та,минаваш следващата и още толкова)

1212 мнения
профил »
Nreth каза на 28.08.2014, 20:01 ?. :

Аз не казвам,че задължително трябва да има ревю Lichdom, ако има-има.Просто казвам,че месец август не е беден откъм игри...

20 мнения
профил »
Ivos каза на 28.08.2014, 15:10 ?. :

Ами нормално е да има ревюта за пачове на игрите които носят някакъв смисъл със себе си.Аз не виждам смисъл да се правят ревюта на детски конзлони игрички просто защото 90% от от тях дечица до 16 годишна възраст и не искат грам мозък за минаване ;)

1014 мнения
профил »
nvision89 каза на 28.08.2014, 18:13 ?. :

За "детските конзолни игрички" - всеки влак си има пътници. А всеки гигантски (защото наистина е огромен) пач на титанично заглавие като Diablo заслужава ревю. След излизането на Reaper of Souls играта стана десетки пъти по-добра и мен лично (а и Stealth) ни държи будни до късно нощем... месеци наред. Обвинявайте ни във фаворитизъм колкото си искате, но всяка себеуважаваща се гейм медия трябва да отрази ТОЗИ пач - защото е също толкова значим, колкото беше 1.10 за Diablo II някога. И има горе-долу същите добавки :)

230 мнения
профил »
DarkAvenger89 каза на 29.08.2014, 00:47 ?. :

"...вече намалява нанасяните щети с 20%. Това обаче се балансира от факта, че щетите на всички винкели за две ръце са увеличени със същия или по-голям процент." - a за барбитата чудно има ли някви пенълтита, щото ако няма, както и преди си бяха ОП, не ми се мисли к'во ще става сега.
Иначе от сегашните ми впечатления, ми се струва, че по-скоро всичко е на късмет при Кадала, но не съм готов да се обзаложа.

296 мнения
профил »
Dumbaldor каза на 29.08.2014, 10:13 ?. :
Редактиран на 29.08.2014, 10:15 ?.

Каролев, въобще не съм съгласен с теб. Аз лично играя StarCraft 1, Diablo 2, WarCraft 2, WarCraft 3 и StarCraft 2 от самото излизане и никога не съм забелязал такива фейлове като в D3. Вярно е че expansion-ите добавяха много и готини новости, но игрите бяха напълно playable, дори и във версия 1.0. Най-важното: бяха интересни и забавни и дори и да е имало бъгове и недомислици, те не са влияели на първоначалните впечатления. Случая с Д3 е напълно различен. След първото и второто превъртане ефекта беше "Ебаси шитнята". И това, че не си успял да минеш Д2 на Hell с друид е твой проблем. Аз лично съм я превъртал с друид на елементал и не си спомням да съм имал особени затруднения. И идеята на Hell-а е да цъкаш с приятели. Тези имунизирани гадини са точно с тая цел - да комбинирате герои и умения. О, като споменах multiplayer се сетих за още един фейл в Д3 - максимума е 4 човека... Егати простотията... Откъде изобщо им е хрумнало ... А това с получаването на всички умения също е супер тъпотия. В днешно време има Action-и с повече RPG елементи от D3.

87 мнения
профил »
Gipo каза на 29.08.2014, 12:19 ?. :

Играта е "шитня" за теб, за останалите доста хора, тя е много качествена игра с ръбове, които в последно време започнаха главоломно да се изглаждат. Дали е защото се смениха хора начело на проекта, не знам. Фактите са си факти. Играта е пушка.

1014 мнения
профил »
nvision89 каза на 29.08.2014, 16:38 ?. :
Редактиран на 29.08.2014, 17:07 ?.

Окей, за StarCraft-a признавам, че преписах от чейнджлога на първия пач.

И аз играя Diablo от единицата още, като за нея не мога да се изкажа много в детайли, защото тогава: а) бях тъпо чаве и б) нямах нет, демек - Battle.net йок. Години по-късно обаче открих Hellfire, който макар бидейки неофициален експанд, е най-якото нещо, което се е случвало на тая игра. Руните, монка, допълнителните подземия и най-важното - тичането в града, човече...

При D2 си спомням, че първо съм го играл по клубовете, докато успея да се сдобия със свое копие. Помня как още тогава са ме "превеждали" и са ме учили кое умение трябва да остане само с по една точка и на кое да се сложат повече. И че като минеш normal, комбинираш крака на Уирт с магическа книжка и правиш портал за кравите, където вдигаш 10-15 левела... за час и половина, най-много два. Тъкмо й бях хванал цаката на тая игра, то пък взе че се появи LoD и е*а мамата на всичко - верно, графиката беше една идея по-добре, новите филмчета къртеха... ама изведнъж Дебилото, дето го играехме за фън, се превърна в ебаси сложната наука. Имах тетрадка, в която си пишех три от коя руна каква правят и по тоя начин съм ги подреждал по номера. Един приятел пък, до ден днешен като хване да играе D2, си планира героя. Буквално сяда, с лист хартия и кофа кафе на масата в кухнята си и с молив пише статистики, точки и кого за какво ще рънва. Процесът отнема до два часа, а зациклянето след това - до два месеца, докато не му омръзне или не вдигне 99 левел.

Сега си представи една ТОЛКОВА сложна и пипкава игра, която от пач на пач става нещо още по-сложно и пипкаво... прибави, че хората които ще си я купят, вероятно ще са предимно фенове на предните части и са вече на по 25-35 години и имат и други ангажименти... работа, например. Или живот - има и такива хора. Подозирам, че такава математика са си правели Близ в началото, само че сега нещата са различни. Видяха, че кежуъл е мръсна дума за повечето фенове и се почнаха едни пачове и други щуротии. В тази връзка, откровено признавам, че не разбирам какво точно не му харесваш на RoS. А Diablo никога не е било RPG, брато, а roguelike hack 'n' slash. Демек - 'одиш с голЕмата тояга и раздаваш правосъдие. После намираш тояга с набити по нея клинци и раздаваш още по-тежко правосъдие. LoD прецака всичко... сори! Направи я твърде сложна и по-близка до стратегия, отколкото до екшън. Сега ми е кеф да играя Diablo, точно колкото ми беше кеф, когато бях хлапе. А според мен, това е важното. Просто е по-юзър френдли. А шарения няма чак толкова. Просто не е тъмно като в г*з, както беше в предните части. Още нещо - ако искам да играя ролева игра, никога не бих си пускал Diablo, а Fallout, Baldur's Gate, Planescape, Mass Effect... това са ролеви игри! Другият вариант са Ендивал или втория едишън на D&D, че третият ми е твърде сложен. :)

Но за друида и Hell - pics or it didn't happen. Не е съвсем невъзможно, поне на пачовете до 1.10. След това е някакъв страшен абсурд на сингъл. А на актуалния 1.13 с друид просто не може да се играе и това си е.

А Hell ако е правен за ко-оп с приятели, аз съм пембян трамвай на бели точки с GPS.

143 мнения
профил »
wannabe каза на 05.09.2014, 10:45 ?. :

Играта беше кофти в началото - факт. Вече е добра - и тва е факт. Са че тука очевидно има хора които са им трябвали 40 лева за дискотека и са си продали диаблото преди експенжъна, и са ги е яд - тва също е ясно. Ма да си хейтват в дневника а да не споделят некомпетентно мнение.

230 мнения
профил »
DarkAvenger89 каза на 15.09.2014, 10:47 ?. :

Нещо, което не ме кефи след пача : намалили са дроп шанса на трежър монстърите. От както е почнал новият пач да съм убил около 100тина от тея гниди и не ми се е падал и един легендарен/сет предмет.(играя Т5) За сметка на това има някъв митичен шанс да ти се отвори портал към техният домейн, ама досега от всички с които съм говорил(на Т6) да им се е случвало най-много 2пъти за приблизително 200часа игра.
Също така ми се струва, че цялостният дроп рейт май е намален, тук може и да греша, но мисля,че са го намалили за да изпъкнат повече грейт рифтовете...дали има няква файда от това, не мога да кажа.
също промяната с нормалните рифт ключове - да, определено е по-добре да ти иска в група само по един, но задължително за всеки, от колкото както беше преди, но се получава няква работа, че в един момент имаш стотици ключове, които просто няма какво да правиш. Надявам се, че за в бъдеще ще го оправят това, както и да увеличат предназначението на death breath, което за сега е нищожно, имайки предвид, колко много ти ги пуска.
напиши коментар
 
ОЩЕ ЗА ИГРАТА
Diablo III – Patch 2.1

Ревю:
След около един ден и половин нощ нонстоп игра, е крайно време и за заключителната част на това ревю. Какъв привкус остава у нас Diablo III?

Превю:
Популярната ролева игра вече не е РС ексклузив, а конзолната й версия е оптимизирана във всяко едно отношение за максимална наслада на играчите с геймпад.

Интервю:
Главният дизайнер на света на дългоочакваната игра Леонард Болярски разкрива как се правят куестовете за играта, нейната история и как се създава едно чудовище.

новини:
Не се съобщава за откраднати данни или други щети, така че атаката е предизвикала единствено неудобство.
Освен за PS4, Diablo 3: Ultimate Evil Edition се разработва и за Xbox One. Това заявиха от Blizzard пред VideoGamer.com.
Blizzard обяви, че противоречивият акукцио на Diablo III вече не работи. Играчите вече не могат да купуват предмети или да обявяват други за продан.
ОЩЕ ЗА ПОРЕДИЦАТА
Diablo III: Reaper of Souls 26
ОЩЕ ИГРИ ОТ ЖАНРА
Diablo III 147
The Elder Scrolls V: Skyrim 141
Ревю в прогрес: Diablo III 135
Torchlight II 114
Dragon Age: Origins 102
Mass Effect 2 96
Darksiders 2 87
The Witcher 3: Wild Hunt 86
Mass Effect 3 82
The Witcher 2: Assassins of Kings 78