Destiny 2: впечатления от бетата

 SINCE 1998
  • Играй си играта, човече!
author image by PC Mania | Archive | 0 Comments | 05 авг. 2017

Destiny 2 е едно от най-очакваните заглавия на годината, а също така и игра, която има какво да доказва. Оригиналният шутър стартира слабо и му трябваше доста време, за да се превърне в желано заглавие. С втората част, Activision и Bungie вдигат летвата доста по-високо.

Има ли възможност Destiny 2 да се превърне в хита на годината – с този въпрос се впускаме в бета тестовете на шутъра за Xbox One, за да преценим сами.

Бетата на Destiny 2 включва разширена версия на същата въвеждаща мисия, която видяхме на Е3, както и един страйк на име The Inverted Spire заедно с познатия Crucible мултиплейър с два режима (един от тях напълно нов). Сингъл мисията е пълна с атрактивни моменти и въвежда новите персонажи отт играта. Очевидно е, че Bungie иска да изтика на преден план сюжета и героите и да надгради вселената с неизползвани до момента елементи.

На разположение са три познати класа –  Hunter, Titan и Warlock, всеки от които има по две групи умения. Дизайнът им е опростен и те изглеждат като по-интуитивни версии на оригиналните. Менютата за екипировката са почти същите, но сега вече оръжията могат да се групират по-подробно по функции и категории.

Destiny 2 изглежда страхотно. Ефектите не са пестени, анимациите на персонажите са реалистични и гладки. Музиката е много добра, а ефекти като звуците от стрелбата допълват атмосферата. Някои от нивата изглеждат малко прекалено познато, но пък други са напълно нови. Дизайнът им не се е променил – те са линейни, поняког доста тесни и водят директно до врага. И сега вертикалният елемент си остава важен стратегически и ключ към по-доброто позициониране.

Страйкът – ко-оп мисия, в която заедно с други играчи се борите срещу някой бос – също беше готин. Той предлага малко по-различно предизвикателство, тъй като след като босът понесе достатъчно щети, подът под вас изчезва и падате на долното ниво. Това означава, че трябва постоянно да се движите и непрекъснато да държите под око не само враговете, но и заобикалящата ви среда и опасностите, които тя крие. Това създава интензивен и интересен геймплей.

Накрая, бетата на Destiny 2 ни постапя отново нв мултиплейър арената, където обаче битките вече са 4-на-4, а не 6-на-6. Тук кадрите в секунда са ограничени до 30, което може да не се понрави на някой, но всъщност не се усеща. Новият режим се нарича Countdown и прилича малко на Search and Destroy от Call of Duty, като двата отбора се редуват да нападат и да се защитават. Все още не е ясно кои ще са другите нови режими в играта, но се надяваме да има такива.

Destiny 2 се оформя като дългосрочен ангажимент за феновете на онлайн шутърите. Кампанията, която бе най-слабото звено в оригинала, изглежда по-добре изпипана, докато мултиплейърът е на обичайното ниво. Това ни кара да очакваме премиерата с особен интерес.

Destiny 2 излиза на 6 септември 2017 г. за PlayStation 4 и Xbox One.

Автор: Емил Трифонов