facebook facebook
 
 
ИГРИ » PC
 
   
 
Dead Space 3: интервю
Интервю | 01.01.2013 | автор: CVG; превод - Иво Цеков


Производител:
Visceral
Издател:
Electronic Arts
Жанр:
Сървайвъл хорър
Платформа:
PC
сайт на играта »

Стийв Папуцис е изпълнителен продуцент на Dead Space 3 и една от най-важните личности във Visceral Games. Сайтът CVG разговаря с него, за да разбере как е интегриран Kinect в новия хорър и какви са нещата, които плашат самия Папуцис.

Dead Space 3 носи логото "Better with Kinect" - как изглежда интеграцията на моушън контролера и как ви се струва използването му в играта?

Стийв Папуцис: Възможността да използваме Kinect беше вълнуваща за нас. И преди сме имали възможност да експериментираме с моушън контролери на различни платформи, но досега не бяхме работили с Kinect. Затова когато се появи възможността да го използваме в Dead Space 3, всички си зададохме въпроса "Какво бихме могли да направим с него?"

Всъщност това да може да извършвате различни действия без да се налага за целта да променяте физическата форма на съществуващия контролер определено дава предимства. В ко-оп например може да споделяте предмети и муниции с партньора си само помощта на прости гласови команди. Обикновено за това ви трябват няколко допълнителни кликвания или натискания на бутони.

Вече видяхме гласовите опции на Kinect в Mаss Effect 3. Предвид че и вие, и BioWare сте под шапката на EA, черпихте ли опит от тях?

Стийв Папуцис: Всъщност не. Голям фен съм на Mass Effect и на BioWare като цяло, но не сме обсъждали нищо с тях. Сами се замислихме и направихме онова, което ни се струваше най-добро.

Говорейки за Kinect, мислили ли сте за използването на камерата на контролера за управление с жестове например?

Стийв Папуцис: Не, защото това е третата игра в поредицата и хората вече са свикнали да управляват героя си с геймпад, излегнали се удобно на дивана. Когато правихме Dead Space: Extraction за Wii и PS3, разработихме моушън контролите от самото начало. Те бяха неразделна част от геймплея, докато в Dead Space 3 определено нямаше да са на място.

Хорър игрите често ни карат да крещим от ужас или пък да ругаем - възможно ли е подобна обратна връзка да бъде уловена от Kinect?

Стийв Папуцис: Да! Всъщност в играта сме внедрили някои команди, които геймърите сами трябва да открият. Ако например се намирате в определена напрегната ситуация и изкрещите нещо конкретно, нещо може да се случи. Определено включихме такива моменти.

В ко-оп има сцени, където Айзък и Карвър виждат различни неща. Използвахте ли тези ситуации, за да наблегнете върху емоционалното напрежение в Dead Space 3?

Стийв Папуцис: Именно заради това решихме да се заемем с ко-оп режима, тъй като той ни позволява да бъдем наистина изобретателни. Представете си как двама играчи стоят в домовете си и всеки вижда нещо различно в даден момент. Единият може да изкрещи "Какво правиш, помогни ми!", а другият ще отвърне "Какво ти става, луд ли си, не виждам нищо!". Така се създава доста напрегната атмосфера.

Феновете познават добре Айзък и предпочитат да се придържат към него. Трудно ли беше да покажете Карвър като нов герой?

Стийв Папуцис: Това беше едно от нещата, за които се притеснявахме най-много в началото също когато преди време решихме да дадем глас на Айзък. Най-важно беше да бъдем внимателни и да се съобразим с това, което играчите искат. Новият герой трябваше да е важна част от вселената на Dead Space, да има интересна история и произход, да притежава своите силни и слаби страни и в хода на приключението да се развива. Знаехме, че ако успеем да направим всичко това, геймърите ще го приемат положително.

Как се промени дизайна на нивата след въвеждането на ко-оп режима? Лесно ли бе да направите всяка една бита и пъзел съвместими с ко-оп механизма?

Стийв Папуцис: Късметлии сме, че имаме изключително талантливи дизайнери и програмисти, които могат да се справят с такива задача. Най-напред анализирахме всяка една бос битка и пъзел и се замислихме как могат да сработят те в ко-оп. След това пък се запитахме какво ще се случи в тези ситуации, ако няма втори играч. Така се роди дизайнът на мисиите и винаги сме мислили и за двата варианта. Нещо повече, стремежът ни беше не само играта да работи както в сингъл, така и в ко-оп, но и вторият играч винаги да се чувства полезен и ангажиран със случващото се.

Лично вас Dead Space плаши ли ви?

Стийв Папуцис: Още в процеса на разработка съм се натъквал на моменти, когато нещо ме стряска или просто не съм очаквал да го видя. Нормално е да подскочиш за миг. Но пък от друга страна съм имал възможност да работя по всички игри от поредицата и съм добре запознат с това какво се случва, така че едва ли ще се разкрещя от страх. Но пък когато бета тестерите играят и периодично си изкарват акъла е наистина забавно.

Лично аз например се страхувам от височини, а в играта има няколко сцени, които много добре ни показват вертикалния строеж на нивата. Има заснежени планини, където трябва да се катерите и спускате от големи височини и мисля, че тези действия бяха реализирани доста добре. 

напиши коментар
 

50 мнения
профил »
австриискиа дънер каза на 02.01.2013, 10:24 ?. :

едни и същи клиширани простотии ...

570 мнения
профил »
dr_gilotin каза на 02.01.2013, 15:19 ?. :

Играта ми намирисва от далече, не знам защо е така...

1335 мнения
профил »
sollider каза на 02.01.2013, 15:46 ?. :

Вие пък не бъдете толкова скептично настроени. Първите 2 игри са прекалено хубави, за да развалят поредицата точно с третата част. Очаквам това да е най-добрата игра за февруари тази година.

4164 мнения
профил »
VK_ каза на 03.01.2013, 22:25 ?. :

Първите 2 МЕ игри също бяха страхотни... и първият Драгън Ейдж. Пъвите 2 СнС Тайбериън Сън... първите 2-3 НФС, първият Модърн Уорфер. Порочната практика на ЕА да прецаква всичко вещае кофти неща за Дед Спейс 3.

194 мнения
профил »
vaskoleon каза на 02.01.2013, 16:09 ?. :

Ако THQ успее да издаде Metro: Last Light във февруари 2013 г., не ми се вярва Dead Space 3 да е по-добра от нея.

1335 мнения
профил »
sollider каза на 02.01.2013, 16:31 ?. :

Не е сигурно, докато за Dead Space 3 датата е обявена, затова се изразих толкова категорично.

748 мнения
профил »
rosniak каза на 02.01.2013, 16:57 ?. :

@solider- и аз бях с големи очаквания преди време за една друга игра, и накрая (буквално) на играта се оказах тотално разочарован. Така че недей избързва със заключенията.

1152 мнения
профил »
teodosi_ivanov каза на 03.01.2013, 08:26 ?. :

Половината интервю е за Kinect... о.О

163 мнения
профил »
Pravilnika каза на 13.01.2013, 19:48 ?. :
Редактиран на 13.01.2013, 19:48 ?.

Стийв Папуцис е изпълнителен продуцент на Dead Space 3 и една от най-важните личности във Visceral Games. Сайтът CVG разговаря с него, за да разбере как е интегриран Kinect в новия хорър и какви са нещата, които плашат самия Папуцис.Пише го в началото на статията.

2059 мнения
профил »
Zipy каза на 03.01.2013, 12:20 ?. :

Oтново ще се възползват от невероятната функция на кинект като микрофон.
any 2 $ mic will do the same job but yeah only for kinnect.

4164 мнения
профил »
VK_ каза на 03.01.2013, 22:30 ?. :

Трябва да се вдига шум, та да се продават хБокс-ове, да се продават кънект-и и игри... нищо че до година и половина, ще излезе новият кънект и новият хБокс.

111 мнения
профил »
EzioAuditore711 каза на 06.01.2013, 08:02 ?. :

http://www.computerandvideogames.com/383304/inter views/dead-space-3-interview-i-love-seeing-our-te sters-freaking-out/

7 мнения
профил »
arbiter117 каза на 08.01.2013, 22:22 ?. :
Редактиран на 09.01.2013, 18:05 ?.

Дано Dead Space не се превърне в новия Resident Evil.

363 мнения
профил »
ToxicWaste каза на 11.01.2013, 10:55 ?. :

Ми дед спейс - играта която ще доминира през следващите три години, не знам ресидент евил каква е, не съм я чувал - не е известна

748 мнения
профил »
rosniak каза на 11.01.2013, 18:22 ?. :

Над какво ще доминира Dead space-a ?

363 мнения
профил »
ToxicWaste каза на 12.01.2013, 22:27 ?. :

Всичко без тъпаци с ниски критерии за игри, те са на всички любимци сякаш

194 мнения
профил »
vaskoleon каза на 12.01.2013, 08:46 ?. :

За коментара на ToxicWaste по-нагоре: Как може да не си чувал за Resident Evil?!?! Знам че последните 2 бяха боклуци, но първите бяха много страшни и с атмосфера. И друго - това че ти не си чувал за нея, не значи че не е един от основоположниците на сървайвъл хорър жанра!!!!

363 мнения
профил »
ToxicWaste каза на 12.01.2013, 18:15 ?. :

Ресидент евил тва онзи филм с рускинята Мила ли беше, ква беше? Пълни боклуци са тия филми, основоположник на хорър жанра е дъската която хлопа в главите на някои хора, не некви евтини филми и нискобюджетни работи

7 мнения
профил »
arbiter117 каза на 12.01.2013, 20:06 ?. :

Resident Evil е поредица от survival horror игри, първата Resident Evil е от 1995та година доста преди филми

363 мнения
профил »
ToxicWaste каза на 12.01.2013, 22:28 ?. :

Сигурен ли си, провери си и годините че нещо са грешни, не са верни нещо грешиш

7 мнения
профил »
arbiter117 каза на 13.01.2013, 00:58 ?. :

Прав си не е 1995-та а 1996-та моя грешка.

404 мнения
профил »
Revive_ каза на 14.01.2013, 10:33 ?. :

Кой каквото иска да говори...Dead Space може да не е най добрия T.P.S. , но има своята уникална атмосфера...
напиши коментар
 
ОЩЕ ЗА ИГРАТА
Dead Space 3: интервю

Ревю:
Въпреки очевидният акцент върху екшъна, Dead Space 3 си остава едно наситено с атмосфера и зловещи сцени приключение.

Превю:
Ранният достъп до демо версията на дългоочаквания екшън хорър на Visceral вече е факт, затова без да губим време ще влезем отново в кожата на Айзък Кларк.

новини:
Последната част от някогашния хорър, който премина в ко-оп екшън, не се продаваше добре, но компанията все още счита серията за важна.
Разочарована от продажбите на третата част, Electronic Arts се е отказала да финансира проекта въпреки, че по него вече се е работело в начален етап.
За Dead Space 3 компанията е създала работещ модел за обработка на микротранзакции и възнамерява да го ползва и в новите си игри.
ОЩЕ ИГРИ ОТ ЖАНРА
Dead Space 2 101
Dead Space 3 80
Alan Wake 73
Metro: Last Light 61
Alien: Isolation - ВИДЕО РЕВЮ 50
Metro 2033 44
Don't Starve 32
Resident Evil 5 31
The Walking Dead: Survival Instinct 29
The Walking Dead 22