facebook facebook
 
 
ИГРИ » Xbox One
 
   
 
Dead Space 3: демото
Превю | 14.01.2013 | автор: Иво Цеков


Производител:
Visceral Games
Издател:
Electronic Arts
Жанр:
Сървайвъл хорър, Екшън от трето лице
Платформа:
Xbox One
Излиза на:
8 февруари 2013 г.

сайт на играта »

Официално Dead Space 3 излиза на 8 февруари за РС и двете водещи конзоли, а през следващата седмица собствениците на PS3 и XBOX360 ще имат възможност да опитат и демото на играта. Неговата най-ранна версия с името Dead Space 3 Early Access обаче вече е достъпна, така че нищо не ни пречи да облечем Arctic Survival Suit и да проследим някои от стъпките на Айзък Кларк.

Още със стартирането на демото ни посреща предупредителен надпис, че това не е финален продукт. Какво пък, до 8 февруари не остава много време, но ако Visceral има да нанася още заключителни щрихи по играта, то точно сега е моментът. В демото са предвидени сингъл и ко-оп демонстрация, както и възможност да опитате от новата Weapons crafting система, която позволява да модифицирате съществуващите оръжия или дори да създадете напълно нови такива от елементите, които успеете да откриете по пътя си.

Сингъл кампанията очевидно предлага четири нива на трудност, но за целите на демо версията е активно само “Normal”. Началото на демото заварва нашият

стар познайник Айзък на снежната планета Tau Volantis,

където корабът му изглежда е катастрофирал. Заскрежената броня и ледения дъх, излизащ от устата на Айзък, докато си проправя път през останките, ясно показват, че климатичните условия тук ще бъдат не по-малко препятствие. Още в самото начало се натъквам на един парадокс – когато управлявате Айзък нормално, той ходи бавно и очевидно затруднен от дълбоките преспи. В момента в който обаче се прицелите и продължите да се движите, скоростта му нараства значително. Замислен над това (дребно недоглеждане или интересно хрумване на дизайнерите) буквално подскачам, когато пред лицето ми от гъстата виелица изскача първият враг. Екипировката и облеклото ми подсказват, че навярно е част от спътниците на Айзък, но в него вече няма капка човещина. Стреснат изпразвам няколко изстрела в него и пред очите ми той се трансформира в гнусно създание с три подобни на пипала израстъка. Още няколко изстрела и добре познатото мачкане с тежкия ботуш и враг номер 1 в Dead Space 3 Early Access Demo вече е история.

Когато следващата двойка подобни врагове се появява, вече съм по-подготвен и хладнокръвно ги елиминирам. Оглеждам миниатюрната пещера, до която ме е отвел пътя ми (отново услужливо показван от линия по земята в посоката, в която трябва да вървите), събирам всичко, което успявам да намеря (включително елементи, които очевидно изглеждат предназначени за оръжейни трансформации) и се отправям нагоре. Следващата изненада е поднесена не от мутирали врагове, а от самата природа – под напора на силния вятър и снеговалеж платформата, по която се движите се срутва и Айзък трябва да направи QTE каскада, напомняща на култовата сцена с влака в Хималаите от Uncharted 2. В Хималаите обаче няма космически бази, а точно такава се разкрива пред очите ми, когато снегът все пак спира и получавате възможност да огледате структурата, разположена от другата страна на хребета.

Ако обаче се надявате на чаша топъл чай и дебела завивка,

ще останете жестоко излъгани, тъй като базата е подложена на атака. Преди обаче да се втурнете да помагане на вашия партньор Карвър е добре да минете през т.нар. Weapons bench, където може да използвате събраните ресурси, за да ъпгрейднете наличните оръжия, да създадете нови и да добавите най-различни приставки за тях. След един ударен курс по „Труд и техника“ полезният ми plasma cutter се сдобива с приставка за по-далечно прицелване и втора, която автоматично събира пръснатите наоколо муниции. Предполагам, че точно такава функция ще ми бъде доста полезна, когато всеки един куршум е важен.

А че битката е дебнела буквално зад ъгъла става ясно съвсем скоро. Първо някакво огромно паякоподобно чудовище прави амбициозен, но неуспешен опит да ме размаже с все асансьора, с който се придвижвам, след което пък следва престрелка с група хора-култисти и мутанти. Усещането е… ами, странно. Такива открити битки и престрелки не са нещо, което сме свикнали да виждаме в поредицата. Точно в този отрязък Dead Space 3 прилича повече на Gears of War със сняг, отколкото на сървайвъл хорър, където действието се развива бавно и мудно и параноята те обхваща с всяка следваща стъпка. На всичкото отгоре Айзък не е най-гъвкавият герой на света (може да се премята встрани и напред, както и да прикляка, но всичките му движения са малко тромави) и въпросното чудовище успява да ми убие веднъж преди да го елиминирам.

Следващата сцена отново е доста гръмка, но поне е по-добре замислена

Айзък си пробива път през един хангар, когато се натъква на някакъв паразит, който е в състояние буквално за секунди да се вселява в телата на неколцината умрели, лежащи по пода. Когато паразитът влезе в даден войник, той автоматично се превръща в нещо като зомби и ви обсипва с огън. Можете да унищожите войниците, но докато не установите, че виновник за това всъщност е паразита, само ще хабите патроните си. Убивам го и продължавам нататък.

Още една престрелка и нова напрегната ситуация сякаш излязла от sci fi екшън – трябва да деактивирате огромна пробивна машина, която заплашва да ви смели с металните си челюсти, докато непрекъснато отбивате атаките на неколцина некроморфа. А на всичкото отгоре на влизане в тази секция от базата ви посреща и един огромен скелет, наподобяващ някакво праисторическо чудовище. Кой знае какво още са ни подготвили момчетата от Visceral Games. За новаците в серията, необременени от предните игри или за онези, които нямат нищо против малко екшън, Dead Space 3 със сигурност ще се стори доста привлекателна. От друга страна вероятно ще се намерят и мнозина, които ще възроптаят срещу прекалената „комерсиализация“ на геймплея, която изглежда доста повлиян от шутърите от трето лице. Февруари е съвсем близо, така че когато се появи в пълния си вид Dead Space 3 ще даде отговор на всички ни. 

напиши коментар
 

506 мнения
профил »
Azriel каза на 16.01.2013, 05:07 ?. :

А нещо за анимация ясно ли е?Тя обикновено допълва историята.

363 мнения
профил »
ToxicWaste каза на 22.01.2013, 15:28 ?. :

Главата ти и книжка за оцветяване деад спейс не може да запълни няма нищо да зацепиш, допълва ти главата на тебе

570 мнения
профил »
dr_gilotin каза на 16.01.2013, 10:45 ?. :

"...сякаш излязла от sci fi екшън..." Тук Г-н Цеков, точно определихте каква ще е играта и дано е направена добре.

404 мнения
профил »
Revive_ каза на 16.01.2013, 10:45 ?. :
Редактиран на 16.01.2013, 10:46 ?.

Късметлии са бокс-аджиите...какво пък...това демо подсилва още повече интереса към играта....и близкото време до нейното излизане!


2757 мнения
профил »
Zlob каза на 16.01.2013, 20:09 ?. :

Лошо няма да има някоя и друга по-динамична престрелка.Проблем ще бъде ако половината игра и повече е такава и тогава играта ще може да се нарича Gears of Dead.

466 мнения
профил »
Ronaldo9 каза на 17.01.2013, 08:13 ?. :

Преорднал съм я и дано да не съм се навътрил много.Всъщност не за парите ще ме е яд, а за това,че са прецакали още една добра поредица.Дано да е добра поне колкото първите две.Нека,ЩЕ. :))

363 мнения
профил »
ToxicWaste каза на 17.01.2013, 13:09 ?. :

Ако играта е средна работа и не ти харесва трябва за парите да съжаляваш, това е нормално поведение, ненормално е за некви измислени поредици да си скубеш косите, играта е яка ма чак па толкоз да съжаляваш че екип от малоумници е направил малоумна игра, стегни се

За да е добра тройката трябва по-добра да е от едно и две, поне с грам, ама когато нещата са в ръцете на висерал е спорно, много тъпи и неквалифицирани хора има там които мислят че кинект е бъдещето на гейминга, тъпаци

210 мнения
профил »
Dr.Falus каза на 17.01.2013, 15:20 ?. :

Моля? Висерал са "некадърниците" зад първата и втората част. Стийв сам заяви,че Dead Space 3 няма да се играе с Кинект,защото всички сме свикнали да се излягаме удобно на дивана и да разцъкваме вместо да размятаме крайници из стаята.

363 мнения
профил »
ToxicWaste каза на 17.01.2013, 16:12 ?. :

Две добри игри имат висерал, не ги прави безгрешни гении това, но имат гафове в каталога си от игри които сочат че някои хора от екипа им са идиоти, нещо назад с материала за кинект си изглежда, да те светна, ти прецени дали този видео материал е направен за да залъгва глупаци или не, и дали не изглежда евтино и тъпо, в крайна сметка ми е през оная работа за иновативните им идеи, материала на диска ме интересува

http://www.youtube.com/watch?v=UnnhCBWegW Y

130 мнения
профил »
vilza каза на 17.01.2013, 15:37 ?. :

А дали PC версията ще поддържа XBOX 360 контролер за Уиндоус ? Търсих отговор на въпроса в интернет , но не успях да намеря .

363 мнения
профил »
ToxicWaste каза на 17.01.2013, 16:17 ?. :

Скъпия ти марков контролер ще поддържа, проблема е че всеки друг няма да поддържа защото висерал се мазнят на майкрософт като повечето нахъсани дивелопъри днес, този хъс и сляпа вяра могат да ги доведат до фалит

214 мнения
профил »
newcomer каза на 17.01.2013, 16:41 ?. :

Бате,много си черноглед.Като българин-експерт за демографската прогноза за България.

130 мнения
профил »
vilza каза на 17.01.2013, 17:58 ?. :

Нищо не разбрах .

369 мнения
профил »
emsito каза на 18.01.2013, 20:59 ?. :

Кой енджин ще ползва играта?

466 мнения
профил »
Ronaldo9 каза на 19.01.2013, 11:29 ?. :

Visceral Engine,като на втората част.

363 мнения
профил »
ToxicWaste каза на 22.01.2013, 13:42 ?. :

Unreal Engine
напиши коментар
 
ОЩЕ ЗА ИГРАТА
Dead Space 3: демото

Ревю:
Въпреки очевидният акцент върху екшъна, Dead Space 3 си остава едно наситено с атмосфера и зловещи сцени приключение.

Превю:
Dungeon териториите обикновено са запазена марка на ролевите игри, но новият екшън-хорър на Visceral Games ще ни ги предложи като част от геймплея. По избор.

Интервю:
Изпълнителният продуцент на хорър поредицата Стийв Папуцис споделя как е протекла интеграцията на Kinect и дали екипът му е черпил опит от BioWare.

новини:
Последната част от някогашния хорър, който премина в ко-оп екшън, не се продаваше добре, но компанията все още счита серията за важна.
Разочарована от продажбите на третата част, Electronic Arts се е отказала да финансира проекта въпреки, че по него вече се е работело в начален етап.
За Dead Space 3 компанията е създала работещ модел за обработка на микротранзакции и възнамерява да го ползва и в новите си игри.
ОЩЕ ИГРИ ОТ ЖАНРА
Silent Hill: Homecoming (PS3 и X360) 2
Siren: Blood Curse 2
Silent Hill 2 1
Fatal Frame III: The Tormented 1
Silent Hill: Origins 1
Condemned 2: Bloodshot 1
The Suffering (PS2)
Silent Hill 4: The Room
Resident Evil: Code Veronica