Carnival SnapCity & Carnival BumperBlast

 SINCE 1998
  • Играй си играта, човече!

Има само две съществени разлики между филма „Приказка без край” и поредицата Sims. Първата е, че в Sims няма нищо приказно и втората – че навремето „Приказка без край” беше интересно заглавие. Новите попълнения в несекващата сага за приключенията на симовете обаче са малко по-различни като геймплей. Това са кратки игри, които реално основно използват бренда Sims като допирните точки с оригинала са наистина малко.

The Sims: Carnival SnapCity

Тук разполагате с два режима с несъществени разлики един от друг – creative (сами определяте всичко и започвате играта на празно поле) и story mode (имате начален тласък в създаването на града ви и независещи от вас обстоятелства). Но нека ви кажа в какво точно се състои забавата. Редите обекти, подобни на сегментите в тетрис, като трябва да ги групирате по цвят. След като имате достатъчно голяма площ, за да можете да строите върху нея, трябва да изградите различни постройки. Важно е да оставяте място за пътища, така че отделните точки по картата ви да са достъпни (или по-късно ще се налага да рушите някои места, за да прокарвате пътна мрежа). Ако не се вслушате в този съвет и дадена къща е напълно отцепена от света, тя започва да „загнива”. Освен недоволните съобщенията, които започват да изпъстрят монитора ви, индикатор за това е и самата къща, която покафенява. Тогава трябва да вземете мерки и да я спасявате овреме. Това обаче далеч не е всичко. Можете да станете жертва на пожари, бунтове, извънземни атаки и редица други бедствия. Ако пък не можете да дочакате това, просто изключете играта :-P.

The Sims: Carnival BumperBlast

Това заглавие също е лишено от оригиналност. Зад опростената визия и елементите, украсени с глaва на някой Сим, се крие игра, подобна на Zoopaloola (геймка към ICQ). Тук трябва да целите отделните Симове като се възползвате от ъглите, под които рикушира вашият изстрел. Можете и да се самоуцелите. След като ударите някой друг Сим, той вече става активен. Симовете ви са разделени (цветово) по групи и трябва една по една да уцелите всички фигурки от всяка група. Така постепенно прогресирате в нивата, които се усложняват. Можете например да рушите стени или трябва да преценявате кога да стреляте, защото имате подвижни блокове и други подобни прегради. Нивата са повече от 140 (за Бога, защо?!). С вашия прогрес започвате да имате достъп и до някои екстри като Long Distance, Multi-Shot, Scrambler, Vortex, Wild Shot, Money Shot, Halo Effect, Block Breaker, Magnetic Attraction и т.н.

Като цяло тези игри са O.K. за запълване на времето, но наистина мисля, че има милиони други по-креативни начини да го постигнете.

Автор: Лили Стоилова