facebook facebook
 
 
ИГРИ » PC
 
   
 
Assassin's Creed: Revelations
Ревю | 01.12.2011 | автор: Владимир Тодоров


оценка:
Производител:
Ubisoft Montreal
Издател:
Ubisoft
Жанр:
Екшън от трето лице
Платформа:
PC
сайт на играта »

плюсове

Достоен завършек за историята на Ецио

Енджинът е стар, но все така красив

Изобилие от нови инструменти

Правите собствени бомби - възможните комбинации от различните съставки са десетки

минуси

Новите добавки са нож с две остриета - в един момент буквално ще се изгубите сред тях

Ръководството на асасините прилича на спортен мениджър

Трудно бихме могли да наречем поредицата Assassin's Creed неамбициозна. Откъдето и да я погледнем, предлага епична история, вдъхновена от най-популярните събития от човешката история. Тя обаче не е поднесена суховато. Напротив - гарниране е със специфична мистерия и научнофантастична нотка, които се превърнаха в запазена марка на всички игри.

Ключовата дума в случая обаче е игри. Три заглавия по-късно Assassin's Creed е като стария Ецио, чиято история Revelations доразказва.

Брадясала, уморена, позната

Първите признаци, че вече се изчерпва, започват да се прокрадват бавно, но сигурно.

Да - познатата и все така зарибяваща механика, която съм хвалил надълго и нашироко в Assassin's Creed II и Brotherhood, е все още налице. Кръстосването на покривите на Константинопол (поразително пресъздадем впрочем), бягайки от десетки гневни войници, наемането на проститукти, за да се слеете с тълпата или скачането от най-високата точка на града, само за да се пльоснете в учудващо мекичка купа сено. Всичко това е все така увлекателно.

Assassin's Creed Revelations обаче трудно би могла да въвлече в своя свят новите играчи, колкото и да се старае да разкаже всичко, което се е случило до момента. Ако не сте играли на нито една от игрите досега, ще ви бъде малко трудно да оцените сюжета на Revelations. Все едно да си пуснете „Завръщането на краля", без да сте гледали „Задругата на пръстена" и „Двете кули". Да, ще ви впечатли, но постоянно ще се чудите какво става и защо нещата се случват по този начин. Именно поради тази причина подканвам най-сериозно всеки, който иска да се наслади максимално на тази поредица, да започне от самото начало.

Изобилието от нови инструменти

които имате на разположение, по-скоро разсейва, отколкото помага. Така например още в самото начало получавате отоманско острие с кука. То ви позволява да се просегнете по-надалече, когато не успеете да прецените някой скок, да се катерите по-бързо по стените или пък да се прехвърлите през гърба на човек, застанал на пътя ви, без това да убие от скоростта ви. Това нововъведение обаче е доста автоматизирано и на практика изглежда по-скоро добавено за ефекта, отколкото за да ви помага наистина.

Бомбите, които може да си правите сами, и с които разсейвате противниците си или ги директно ги унищожавате , са не по-малко разсейващи и за вас самите. Изобилието от тях е голямо, което от своя страна прави навигирането в и без това тромавия интерфейс по-трудно, а превключването между тях по време на битка - дълго и мудно. В един момент елементът „екшън" започва да се губи, остава само привкуса на някакъв мениджър.

Същото важи и за асасините - самата концепция от Brotherhood, която ви позволява да създавате екипи от наемни убийци, които да разпращате из света, за да изпълняват различни задачи, да повишавате подчинените си в лидери на определени бърлоги и т.н., е не по-малко времеемко и понякога може да се почувствате така, сякаш сте мениджър на спортен отбор от асасини.

Колкото повече пакости правите в града, толкова по-голямо внимание ще предизвиквате към тамплиерите до момента, в който те ще решат да нападнат бърлогата ви. Тук, под формата на своеобразна tower defense игра, ще трябва да се браните срещу вълни от противници. В началото е интересно, но по-късно по-скоро ще ви дразни, защото ще ви вади от вашето собствено приключение, само и само за да ви вкара в един повторяем геймплей, в който издавате заповеди на своите асасини , поставяте барикади по пътя на тамплиерите и ги обстрелвате с огнестрелни оръжия, включително топове!

Историята като цяло е добра

и гарнирана с доста моменти, при които ченето ви буквално увисва. Годината е 1511. Вече възрастният Ецио търси няколко ключа, които ще го доведат до тайните на прословутия Алтаир.

Феновете на поредицата ще останат изключително доволни от факта, че ще оставят за миг Ецио и ще надзърнат още по-назад във времето, за да видят какво точно се е случило с великия Алтаир след края на първата игра. Частите, в която Revelations ви поверява управлението на арабина, са и едни от най-запомнящите се.

За съжаление не може да се каже същото за Дезмънд, който в самото начало на играта се оказва пленник на Анимуса - машината, която разчита генетичната памет на хората, вързани към нея, и ги прехвърля в една виртуална реалност, изградена от техните спомени. Частите с него са толкова незначителни, че изглеждат така, сякаш са сложени просто от желанието да има нещо и с него. Но като се замисля, в нито един Assassin's Creed до момента не е било по-различно. Най-накрая обаче Assassin's Creed ще направи връзката, между тримата герои, която всички фенове очакват с нетърпение, както и самото заглавие подсказва - Revelations.

Пристрастяващите мултиплейър режими

от Brotherhood са налице и тук, но с много по-голяма доза кустомизация на самите асасини. Отново ще дебнете своите противници сред тълпата, чудейки се дали този шишко срещу вас се задвижва от най-обикновено AI или от истински играч. Разбира се, същото важи и за вашите противници. Именно тук играта успява да блесне най-силно - гарантирам ви, че ще прекарате едни от най-напрегнатите онлайн сесии именно в Revelations.

Какво следва оттук насетне за Assassin's Creed? Без да издавам каквито и да било подробности от сюжета, мога да кажа, че Revelations докарва историята за Ецио и Алтаир до задоволителен финал. Същото не може да се каже и за Дезмънд. Какво ще представлява следващият Assassin's Creed, който Ubisoft подготвят в момента? Дали ще ни занимава с въпросния барман или ще поеме по коренно различен път. В момента компанията обмисля осем различни времеви периоди, в които да ситуира следващата част - са времето на фараоните в древен Египет, феодалните сражения в Средновековна Япония, периода около Американската революция, болшевишката революция, завладяването на Новия свят от испанците и Викторианска Англия. Чий покриви бихте искали да кръстосвате? Аз определено не бих отказал една игра в Средновековна Япония...  

напиши коментар
 

761 мнения
профил »
Sabaka каза на 01.12.2011, 09:09 ?. :

АКО ОЩЕ ЕДИН ЦИГАНИН МИ ИСКА ПАРИ И МЕ СПЪНЕ ДОКАТО ТИЧАМ ВЗИМАМ ГОЛЯМАТА БРАДВА И ЗАПОЧВАМ ЕДИН ПО ЕДИН!!!
ПС. Tower Defense е скапан начин да си увеличат продължителността на играта.

296 мнения
профил »
TheOnlyHero каза на 01.12.2011, 13:19 ?. :

Не мисля че изброените незначителни минуси са достатъчни да вземат 1 звезда от оценката на играта . Изглежда много хубаво и върви адски добре . На моят компютър върви по добре от всички други АС игри до сега . Шестица за оценка :)

71 мнения
профил »
Seatman каза на 01.12.2011, 13:28 ?. :

+1 Не мисля че новите неща ще объркат някого..... Създаването на бомби допринася значително за геймплея :)

526 мнения
профил »
shpekovsalam каза на 01.12.2011, 14:05 ?. :

Има ли СПОЙЛЕРИ, за да знам дали да чета. Не съм я започвал още играта.....

668 мнения
профил »
the_presator каза на 01.12.2011, 17:57 ?. :

Не. Автора на ревюто се е постарал да не спойлва нищо :)

526 мнения
профил »
shpekovsalam каза на 01.12.2011, 18:45 ?. :

Мерси! :)

279 мнения
профил »
fizo каза на 01.12.2011, 15:00 ?. :

Играта е най-добрата от всичките до сега. Това е ОГРОМЕН успех като се има предвид, че това е 4-та част на играта !!!! Да ни задържи вниманието и интереса 4-та поредна игра е меко казано УСПЕХ ! Нововъведенията са прекрасни мен лично куката ме кефи максимално, че беше станало малко досадно бавното катерене. Ubisoft са пипнали точно там където трябва без да развалят нищо старо ! За мен играта е за оценка 10/10

224 мнения
профил »
Neusfor каза на 01.12.2011, 15:07 ?. :

Единствения ми проблем е със сенса на мишката.. нещо което в предишните игри го нямаше, но сега как пипна мишката и камерата полудява и май няма опция да се намали. Иначе всичко е супер!

58 мнения
профил »
spoonda каза на 01.12.2011, 16:24 ?. :

Според мен AC : Revelations е изключително приятна и добре балансирана игра. Геймплея е динамичен , подобряването на града е все така увлекателно, както и Den Defence (добро допълнение +1). Като цяло енджина и бойната система са ни познати и леко остарели, но важното е, че се доразвити! Графиката е очароваща както винаги. А историята е напълно интересна , разнообразна и интригуваща. Нивата на Дезмънд са различен полъх за поредицата. Тук-там леки бъгове. От мен 9.4/10!

174 мнения
профил »
ClyNe каза на 01.12.2011, 17:51 ?. :

Най-добрата от всичките :) според мен

784 мнения
профил »
veluvian каза на 01.12.2011, 18:46 ?. :
Редактиран на 01.12.2011, 18:56 ?.

Много е трудно да се определи коя е най - добрата от поредицата, но Revelations определено се кани да оглави класацията, наистина е много добра, връща ни в ориента, точно където им е мястото на асасините. Със или без нововъведения винаги щеше да има недоволни, така че - пак е по - добре да има новости, вярно че са малко отегчителни. В началото на играта, нещо леко ми напомняше за атмосферата на Prince of Persia Warrior Within, заради мрачната атмосфера, героят който беше напълно сам и му се налагаше да оцелява и имах чувството, че все едно се намирам наистина в онзи остров, в който Принца обитаваше. Да, Константинопол наистина е уникален и пресъздаден неповторимо. И все пак така и не открих логиката тамплиерите да подкрепят възстановяването на Византия, но това си е решение на сценаристите. :)

Ако Revelations беше така направена първа по рода си, би заслужила да бъде игра на годината, но макар и по най - достойния начин да завършва поредица, тя повтаря вече изпипана схема от 4 години. Skyrim и Deus Ex HR трябва да са основните претенденти, но дори и Асасинът заслужава да е подгласник. Изобщо не говорим за измисления конфликт между военните шутъри, с които ми надуха главата, които нямат място при истинските игри, които излязоха тази година. Revelations е една от тях.

58 мнения
профил »
spoonda каза на 01.12.2011, 21:15 ?. :

+1

8 мнения
профил »
kamen.pt каза на 01.12.2011, 19:49 ?. :

Колко е дълга играта?

951 мнения
профил »
Moon_Burn каза на 01.12.2011, 20:12 ?. :

Чух, че била кратичка- някъде 4-5 часа. Аз само започнах, но спрях, понеже не съм играл предната част и много мразя да прескачам историята. :)

668 мнения
профил »
the_presator каза на 01.12.2011, 23:02 ?. :

Грешно си чул. 20 часа няма да ти стигнат. Играта е дълга почти колкото AC 2. Има 9 Memory Sequences с Ецио и 5 с Дезмънд. Освен това се съмнявам да ръшваш играта и да играеш само стори мисиите. Има още адски много неща, които могат да се правят.

332 мнения
профил »
Koshmar каза на 02.12.2011, 08:52 ?. :

Дам, правейки всичко спокойно имаш 40-50 часа поне!

8 мнения
профил »
kamen.pt каза на 01.12.2011, 21:46 ?. :

Ок.Мерси.

1565 мнения
профил »
n00b каза на 02.12.2011, 12:24 ?. :

Евала, толкова часове геймплей е меко казано впечатляващо количество. Дори само заради това заслужават адмирации.

Не съм пускал някакво гейм .exe за повече от 20 минути през последната половин година, ама тая игричка май ще ме накара :)

51 мнения
профил »
sed каза на 02.12.2011, 13:13 ?. :

Чудя се дали съм познал. В края на играта няколко пъти позиционираха Александрия и пирамидите на Египет. А дано там да е продължението :)

26 мнения
профил »
HelliozZ каза на 16.12.2011, 19:59 ?. :

Напълно възможно е .

191 мнения
профил »
MartoG каза на 02.12.2011, 19:58 ?. :

Любимата ми игра ! Днес я превъртях и отново се убеждавам момчетата от Юби какъв талант имат по отношение на история, графика, геймплей на игра .. И след като преди малко изгледах Embers, започвам да си мисля, че АС 3 ще се развива във Феодална Япония (и дано - имат какво да измислят за там). А пък относно по-следващата игра - ами, аз лично имам предпочитания към Египет и фараоните, но ще поживеем, пък ще видим. :)

224 мнения
профил »
Neusfor каза на 03.12.2011, 10:02 ?. :
Редактиран на 03.12.2011, 10:02 ?.

Аз честно да ти кажа ме съмнява, че ще се отклоним чак до Япония.
Четох, че в AC 3 ще играем със съвсем различен персонаж от Ецио и Алтаир, но да не забравяме, че трябва да се придържаме към корените на Дезмънд. А мацката от филма съм сигурен, че малко вероятно да излезе в някаква родословна връзка с него, както който и да е чак от този край на света. Залагам по-скоро на Египет и околности.

291 мнения
профил »
bushido каза на 06.12.2011, 09:19 ?. :

Препратката в "Embers", за която всички говорите е към Китай, не Япония.

224 мнения
профил »
Neusfor каза на 03.12.2011, 10:04 ?. :

!!!СПОЙЛЕР!!!

Някак тъпо ми се стори факта, че има 2 ябълки.. ако са само 2 де а няма някъде и още. Изгуби му се уникалността на тоя артефакт ако се окаже, че в даден момент е бил в масово производство.

253 мнения
профил »
LetMeFindOut каза на 03.12.2011, 10:59 ?. :

То и на Родриго/Папата жезъла в АС2 беше "Парче от Еден", също така ако си чел комикса AC: The Fall жезълът на руския цар също беше парче. Общо взето накрая на АС2 разбираш, че парчетата за много и са пръснати по света.

224 мнения
профил »
Neusfor каза на 03.12.2011, 12:21 ?. :

Окей нали, знам за жезъла на папата, комикса не съм го чел, ама главната ми идея е - нека има ако ще и 50 парчета да са ама да не са еднакви.. ябълката си е ябълката, жезъла си е жезъла, ако ще и следващия да е ягодка ама да не са 20 ябълки и 5 стафа е така. :D

253 мнения
профил »
LetMeFindOut каза на 03.12.2011, 15:03 ?. :

Ами то какво друго може да е символ на властта. Най-много някой златен меч, но със сигурност трябва да символизира властта и, разбира се, да я налага. Може и пръстен да е, но трябва да се държи.

Освен това може да е малко по-библейски отговора: Ева си откъснала да яде ябълка, после откъснала друга и я дала на Адам и той да яде ( ама не съм сигурен дали не бяха яли от една ябълка ). Както и да е :D Сигурен съм, че в по-по-по-следващата игра всичко ще ни стане ясно

224 мнения
профил »
Neusfor каза на 03.12.2011, 22:12 ?. :

Btw ако си спомняш от втората част имаше да откриваш едни файлове скрити от субект 16 и ти излизат след всяко разкритие по едно кратко клипче от около секунда всяко и накрая ако ги отключиш всичките вече добива смисъл и дават мъж и жена как бягат с ябълката и се оказва, че това са Адам и Ева..

Ето линк

http://www.youtube.com/watch?v=A-bibDttnQ E

253 мнения
профил »
LetMeFindOut каза на 04.12.2011, 11:53 ?. :

Да знам го. Е значи е била една. Ама втората не са могли да я отмъкнат :D:D:D

291 мнения
профил »
bushido каза на 05.12.2011, 22:39 ?. :

Всъщност Ябълките, за които се знае са шест. Въпросът е ако ябълката на Алтаир не е напускала Masyaf, тогава какъв е произходът на ябълката на Ецио? Историята й започва от Кипър. А преди това не се знае...

759 мнения
профил »
soti_n каза на 10.01.2012, 17:06 ?. :

^ Айкидисте от къде знаеш, че са 6 ябълките, ако мога да попитам? :/

224 мнения
профил »
Neusfor каза на 12.01.2012, 03:14 ?. :
Редактиран на 12.01.2012, 03:15 ?.

Прав е.
След като се разрових разбрах, че има 6 ябълки и освен тях и жезъла едно от парчетата е меч (най-известен като Екскалибур), също така има Анк който връща мъртвите към живот и Наметало което има силата да лекува.
Знае се за местонахождението на общо 48 парчета разпръснати по абсолютно целия свят.

инфото от

http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Piec es_of_Eden

8 мнения
профил »
kamen.pt каза на 03.12.2011, 14:33 ?. :

+1

490 мнения
профил »
BlindGuardian каза на 03.12.2011, 20:16 ?. :

Какво да кажа. Най-добрата игра от поредицата и изобщо за мене най-добрата игра. Всичко ново което са включили я правят супер интересна, мисийте са много по интересни от другите части графиката е подобрена, като цяло Юби знаят как се правят игри радвам се, че успях и тази да купя. В мойта класация спада към Уникалност ! :)

748 мнения
профил »
rosniak каза на 04.12.2011, 14:58 ?. :

Не съм съгласен с минуса за добавките- човек е трудно да се обърка или да сгреши. Като цяло играта много ми хареса.

1331 мнения
профил »
sollider каза на 05.12.2011, 12:58 ?. :

Относно геймплея играта е изпипана съвършено. Бойната система е много добра. Тази част дори не е трудна - нито една мисия не ме затрудни дотолкова, че да опра до помощта на youtube. А относно минуса за новите добавки - според мен е напълно неуместен - няма нищо сложно или пък объркващо. Единствено като минус мога да кажа, че не е особено дълга - 7-8 часа игра средно имаме. (без да броим второстепенните мисии)

291 мнения
профил »
bushido каза на 05.12.2011, 23:01 ?. :

За мен пък "hook blade" беше най-тъпото допълнение, измисляно от създателите. Първо - стои грозно. Второ - не видях кой знае какъв келепир с още 20 санта при скок. Трето - няма значение дали ще направиш класически counter-attack или такъв с hook blade, само анимацията е различна. Четвърто - и в предните игри Ецио можеше да достига високи ръбчета без кука. Пето - какво им пречеше на разработчиците да направят скока от полюлеите БЕЗ "hook blade" (говоря за ония неща, дето като натиснеш Shift отиваш напред, а не настрани, сещате се)? Шесто - няма никаква архитектурна и историческа логика за тролеите (жиците) да бъдат в града.

1331 мнения
профил »
sollider каза на 06.12.2011, 21:13 ?. :
Редактиран на 06.12.2011, 21:17 ?.

Hook Blade намира страхотно и полезно приложение, особено пък в напечени ситуации. Не стояло хубаво - моля ти се, Ецио на манекен ли ти прилича, че да гледаме как се отразява на външността му? Плюс това помощта на hook blade-овете не се състои в дължината на скоковете, а в бързината, с която ги правиш - маневрираш в пъти по-бързо от който и да е Assassin's Creed досега. Има реална полза от тях.

14 мнения
профил »
leo1messi каза на 05.12.2011, 23:09 ?. :

НЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ !!! КАК МОЖАХ ! Видях че пише спойлер и не спрях да чета :(((( сега кефа от играта ще спадне...

526 мнения
профил »
shpekovsalam каза на 06.12.2011, 14:44 ?. :

Да *** и аз така! :D

668 мнения
профил »
the_presator каза на 06.12.2011, 18:01 ?. :

Личи си кой не е играл AC 1... Това, което сте писали горе са пълни глупости и изобщо не са спойлери...

66 мнения
профил »
heartfall каза на 06.12.2011, 17:05 ?. :

Преди да завърша главната история страничните куестове ги направих на 80% което ми отне около 16 часа игра. Иначе изтърква се вече - но новата част ще трябва да е една крачка напред :)

8 мнения
профил »
kamen.pt каза на 06.12.2011, 22:21 ?. :

Според мен играта е супер готина и изпипана.Играл със всички части и revelations определено е най-добрата.Hook-blade е много полезен.В останалите игри катеренето по някои сгради е доста мудно,докато с hook-blade е супер бързо и яко,а и освен това Ецио е на 52 и му трябва малко помощ с катеренето и бързината.
Искам да питам във всичките ли sequencе на Дезмонд скачаш по бели плочки или има някои с истинско катерене.

1331 мнения
профил »
sollider каза на 07.12.2011, 12:44 ?. :

Дезмънд се намира в Анимус-а и там камерата е като first person. Мисля, че няма катерения.

761 мнения
профил »
Sabaka каза на 07.12.2011, 02:29 ?. :

Бих цитирал, какво каза мой приятел в случай, че Ецио фейлне с хуук блейда, ама май тук не му е мястото....

1331 мнения
профил »
sollider каза на 07.12.2011, 12:11 ?. :

И как по-точно фейлва с хук блейда? Експлоатацията му е толкова лесна, че чак ми е чудно какъв ще е тоя фейл :D

761 мнения
профил »
Sabaka каза на 07.12.2011, 20:28 ?. :

..ами беше свързано, как ако не се закачи правилно, ръката му се отвъсва и черва летят насекъде...
Сериозно, в AC има ли биология? Падаш от 200 метра и се хващаш с една ръка и си наред...

224 мнения
профил »
Neusfor каза на 08.12.2011, 14:47 ?. :
Редактиран на 08.12.2011, 14:49 ?.

Не знам за биология, но има физика ;)
Като чета коментара и с тези откъснати ръце и летящи черва, с твоя другар сте на максимално 14 години, за това няма да си правя труда да обяснявам.

99 мнения
профил »
d3s7roy3r каза на 09.12.2011, 21:26 ?. :

Neusfor, в играта няма никаква физика, но така е по-добре защото допринася за fun фактора :). При скок от 200 метра поради земното привличане скоростта ще стане толкова голяма че при опит Ецио да се фане с hookblade или да се хване за нещо вобще, ръката му наистина буквално би трябвало да бъде изтръгната :). Да не говорим за скоковете в купи сено - като бях малък , есента като скачахме в листата от баскетболните кошове от 3-4 метра едва не си счупих ръката, камо ли да скочиш от някое от минаретата на Св. София :)

761 мнения
профил »
Sabaka каза на 10.12.2011, 18:11 ?. :

По - логично е да се счупи куката, отколкото да се откъсне ръка... или направо покрива да се строши, ама чак дотам няма нужда да се стига.

8 мнения
профил »
kamen.pt каза на 07.12.2011, 22:22 ?. :

Абе пич то нали трябва да има и малко измислица.То ако беше наистина нищо нямаше да е яко.

761 мнения
профил »
Sabaka каза на 08.12.2011, 02:37 ?. :

Егати измислицата...

748 мнения
профил »
rosniak каза на 08.12.2011, 20:29 ?. :
Редактиран на 08.12.2011, 21:14 ?.

Това е игра все пак- не очаквайте всичко да е реално.
btw само аз ли намирам Tower defence-a (a.k.a Den defence) за готина хрумка ??

224 мнения
профил »
Neusfor каза на 09.12.2011, 15:38 ?. :

Забавно е, но ако си на ПЦ е малко неудобно, нз при конзолите как е.

748 мнения
профил »
rosniak каза на 09.12.2011, 18:18 ?. :

Да, точно на PC съм.

8 мнения
профил »
kamen.pt каза на 10.12.2011, 11:33 ?. :

Готина идея е ,ама по едно време става досадно,че трябва постоянно да търчиш да се защитаваш.

748 мнения
профил »
rosniak каза на 10.12.2011, 12:52 ?. :

@kamen.pt като не дигаш Notoritito- на максимум няма как да ти се налга да тичаш.

224 мнения
профил »
Neusfor каза на 10.12.2011, 18:19 ?. :

+1

Поддържах се low и за цялата 2-3 пъти тичах

1014 мнения
профил »
nvision89 каза на 11.12.2011, 23:45 ?. :

СПОЙЛЕР!

Абе, а някой да забеляза, че ВСИЧКИ са със златисти очи? Дори Ецио, който по принцип е с кафеви? И че на Алтаир са му сменили вида и озвучителя? Тоя новия говори много фъфлещо - не може да казва "с" и звучи като търговеца-мошеник от "Аладин" на Дисни. А да не говорим за другата уникална глупост - как така ще ползва два хидън блейда, при това без да му е отрязан пръста на другата ръка, при условие че това го измисли Лео Да Винчи два века по-късно, а? И не съм сигурен кой ИДИОТ е проучвал историческата част, ама как така султан Баязид I и еничарска армия (janissaries)? Фен съм на поредицата, до степен в която си купувам колектърс едишъните, ама това е безумие. Какъв ти Warrior Within - напомня ми по-скоро на изсмукания от пръстите и набързо направен The Two Thrones. Играе се само заради финала. Колкото до дължината - на мен ми пише 12 часа, при положение че съм минал основната история, не съм взел само два ден-а, имам четирима асасини левъл 10-ти и двама на 8-ми, купил съм си всички магазини и ми остават само пет забележителности. Като направя и останалото, ще станат макс 20 часа.

224 мнения
профил »
Neusfor каза на 12.12.2011, 02:51 ?. :
Редактиран на 12.12.2011, 03:11 ?.

За златистите очи не съм обърнал внимание, но си го обяснявам по този начин:
В играта се спомена, че Дезмънд може да си бачка ябълката толкова добре, защото ДНК-то на онези предишните хора е силно в него, а погледнато реално Алтаир и Ецио са му предци и може би този ген от Първите хора, да се е разшавал малко повечко с времето и на това да се дължи тази промяна.

Алтаир - беше постно с него и то доста, но съм доволен и на мъничкото което ни пуснаха, за това не се оглеждам в тези недоразумения. Що се отнася до дуал-хиден блейда - да и на мене ми се стори доста странно и лекичко ме подразни в началото, но като седна да се замисля - това се появи в спомените които са след първата игра - т.е. той вече е поразръчкал ябълката и може и тя да го е открехнала на тази далавера (знам, не е много, но поне може да се хванеш за нещо колкото да не се изнервиш на макс).

От към историческата част - не съм много на Ти с историята за това нямам какво да кажа, не ми е направило такова впечатление.

Warrior Within - не знам къде си го чул това, но който го е изцепил е бил доста заблуден, абсолютно нищо общо с истината.

Като продължителност играта реално беше най-кратка от всичките.
Но това някак си ми стана ясно още когато синхронизирах първия view point и ми изписа 1/22. Първата ми мисъл беше "Олеле майко".

Иначе това което не ме израдва да си го кажем направо 0-вото развитие около мисията на Дезмънд, до самият край, където си викам - сега тука ще ни пуснат малко трохичка и ще приключим с него играта, както предишните части, но уви.. мейби некст тайм.. а може би ако пуснат някое DLC. "Ше поживеем, па ше видим"

В действителност това беше най-постната част от поредицата, но краят определено си заслужаваше, имаше какво да се желае от историята с Алтаир, но пък с Ецио останах доста доволен.

Сега чакаме догодина следващия Assassin да видим кой ще е и какъв ще е.


761 мнения
профил »
Sabaka каза на 12.12.2011, 10:39 ?. :

Един по нагоре беше коментирал че ПЪРВИЯ сикуенс му напомнял за WW заради сивата обстановка и това, че Ецио е един срещу 100.
В кодекса си, Алтайр е подхвърлил идеята за това блейд без да се реже пръст.
Стария войс на Алтаир изяде много хейт, защото бил бадас но безчувствен. Новия глас е по - арабски звучашт и не виждам проблем с него.

18 мнения
профил »
freeman8692 каза на 12.12.2011, 15:34 ?. :

Острието,пистолета,отровното острие и някой други изобретения не ги измисля Леонардо,а Алтаир,Леонардо ползва неговата технология!!!!!!!!!!! А и много правилно са си подбрали султан Баязид и е 2,а не 1!!!!!!!!!!
Баязид 1 умира позорно 1402 година в плен на Тамерлан,който почти унищожава османската империя!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

224 мнения
профил »
Neusfor каза на 12.12.2011, 16:22 ?. :

Всъщност сега като се върна в двойката Freeman е донякъде прав.
Вярно е, че Леонардо ползва вече създадени схеми, но по негови думи той е направил модификацията да не се изисква да жертваш пръстче.
Има 2 варианта - или Ubisoft са се пооплескали или Лео е лъжливо копеле.

99 мнения
профил »
d3s7roy3r каза на 12.12.2011, 19:49 ?. :

Нека и аз се намеся - Леонардо не казва, че е измислил това да няма нужда да се жертва пръста, а просто че преди е трябвало, вече не трябва. Казвам го защото вмомента преигравам 2ката и спомените са пресни :D

224 мнения
профил »
Neusfor каза на 12.12.2011, 22:29 ?. :

Добре, направих справка и Дестроиера е прав.
Леонардо казва, че преди блейда е искал жертва но е бил модифициран, без да конкретизира, че той го е измислил, грешката е в моя телевизор, извинявам се.
И все пак, дали това е описано в пергамента, че преди е искал жертва или пък в действителност може все пак да е специално от него нововъведение нз.

748 мнения
профил »
rosniak каза на 15.12.2011, 20:11 ?. :

То си пише в кодекса, че Алтаир измисля как острието да не иска жертва на пръста.

291 мнения
профил »
bushido каза на 13.12.2011, 12:18 ?. :

От кодекса: "Still, the device has begun to show it's age – and so I have been researching improvements beyond ending the need to remove one's finger to wield it."

9 мнения
профил »
Sashko2011 каза на 13.12.2011, 18:14 ?. :

Винаги в Assassin s Creed добрите хора умират
Assassin s Creed - умира съпругата на Altair
Assassin s Creed II - умира бащата на Ezio и негожите братя
Assassin s Creed brotherhood - умира чичото на Ezio
Assassin s Creed revelation - умира Yusuf наи-добрият му приятел които му помогна с всичко ...

3 мнения
профил »
Frostball каза на 17.12.2011, 15:33 ?. :
Редактиран на 17.12.2011, 15:34 ?.

Изпускаш Assassin's Creed Revelations, където умира и самият Алтаир :С

99 мнения
профил »
d3s7roy3r каза на 17.12.2011, 18:24 ?. :

Съпругата на Алтаир? Съпругата на Алтаир е Мария с която се сближават след събитията в първата игра и умира в един от спомените в Revelations. А за това дето Martooo вика - Алтаир си умира от старост на 93, не знам кое му е трагичното :D

253 мнения
профил »
LetMeFindOut каза на 18.12.2011, 23:46 ?. :

Може накрая Алтаир да си е мислил: Абе никой ли не може да ме убие бе? Омръзна ми да седя и да чакам да умра!

9 мнения
профил »
ivan_nisan каза на 13.01.2012, 21:38 ?. :

И мен т'ва много ме подразни в Revaltion, че Yusuf умира

1320 мнения
профил »
Finalrequiem каза на 13.02.2012, 12:43 ?. :

По скоро:
Assassin's Creed - Алтаир е предаден от бащинската си фигура, Ал Муалим
Assassin's Creed II - Умират бащата и братята на Ецио
Assassin's Creed Brotherhood - Умира чичото на Ецио също така и Кристина, истинската му любов
Assassin's Creed Revelations - Умира съпругата на Алтаир също така и Юсуф който става най-добрия приятел на Ецио и му помага със всичко. И накрая умират и Алтаир и Ецио...
Велика игра просто нямам думи!

57 мнения
профил »
stishon каза на 16.12.2011, 21:36 ?. :

това му е гадното да си асасин :(

8 мнения
профил »
kamen.pt каза на 19.12.2011, 10:40 ?. :

Искам да попитам какво правят онези хора ,на които им предлагаш да станат асасини.Например да набиеш един или да победиш в състезание друг или да помогнеш на една жена с магазина и?

748 мнения
профил »
rosniak каза на 22.12.2011, 17:45 ?. :

Стават Асасини!

279 мнения
профил »
fizo каза на 19.12.2011, 16:35 ?. :

Велик персонаж беше Ецио :( Сега след като изгледах 20 минутната анимация с последните му дни направо щеше да ми се скъса сърцето. Явно много ми е бил присърце още от самото начало. Велика игра ! Влика история ! Това е най-хубавта конзолна игра EVER ! ( а аз не съм им голям фен по принцип)

13 мнения
профил »
emre каза на 25.12.2011, 01:34 ?. :

http://www.facebook.com/pages/WoW/196186347140562 Like Please !!!! :) :)

224 мнения
профил »
Neusfor каза на 08.01.2012, 00:20 ?. :

Твърдо Не.

759 мнения
профил »
soti_n каза на 14.01.2012, 11:36 ?. :

Както вичдам, някои от вас са гледали Assassin's Creed: Embers. Е не забелязахте ли нещо ключово и много важно в него? Ако ли да, внимавайте да не спойлнете някого.

2 мнения
профил »
revelations каза на 15.01.2012, 13:56 ?. :

Спойлер
Нека да позная-Japan

1320 мнения
профил »
Finalrequiem каза на 01.02.2012, 20:54 ?. :

Недей говори глупости бе, ебахти американеца дет е тоя Дезмънд тогава - американец с арабски и италиански произход та даже и японски :D

91 мнения
профил »
Mitaka963 каза на 21.01.2012, 14:26 ?. :

Някой от потребителите изобщо играл ли е мултиплеъра.Тази игра е правена с идеята за мулти. Не може да давате оценка на играта само по сингъл плеър кампанията.

377 мнения
профил »
venenum каза на 11.02.2012, 23:52 ?. :

Дано следващата част да завърши най-после историята с Desmond, защото след три игри с идентичен геймплей, започва да омръзва.

157 мнения
профил »
blackmaster каза на 12.02.2012, 12:13 ?. :

Мхм...играта не можа да ми допадне толкова.
Самият факт, че с ноториус на 100, мога спокойно да се разхождам из града с началната броня и да трепя стражите като хлебарки ме дразни страшно много.
Сюжетът ми беше много скучен и глупав на моменти, а както някой по-горе каза - и геймплеят започва сериозно да омръзва.
Мисиите с Алтаир за мен бяха страшно лошо направени - все едно тоз не е човек, а някакъв бог, който ходи сред хората.
Елементът с превземането на крепости също не ми хареса. Винаги съм очаквал, че подобни хора, трябва да се спотайват в сенките и да удрят, когато им се отвори вратичка и в краен случай, да си проправят такава, а не да взривяват с гранати, проклети мускетари, които са се барикадирали все едно очакват зомби инвазия.
Томб рейдър елементите бяха доста готини и визията е впечатляваща.


това ми е общо-взето мнението за играта


143 мнения
профил »
katorz каза на 14.02.2012, 10:40 ?. :

wtf туй ревю седи в началната страница от декември месец пц мания стегнете се де

1079 мнения
профил »
Deroni76 каза на 16.02.2012, 09:25 ?. :

Единственото нещо, което не ми хареса за тая игра е, че Дезмънд прилича на кон, в сравнение с другите части.

91 мнения
профил »
Mitaka963 каза на 26.02.2012, 18:55 ?. :

Идва първото single player dlc. Ще включва нови нива с грймплея на Desmond's Journey. Става въпрос за спомените на Субект 16.Също така ще прецака всички любители дали 30 лв над стартовата цена, защото включва мултиплеър персонажите достъпни само за колекционерско, специално и анимус издание както и Vlad the Impaler prison мисията.Отключва още Armor of Brutus, Ezio's ultimate armor, Altair's robe ъпгрейди за пистолета,бомбите и арбалета.
http://assassinscreed.ubi.com/revelations/en-GB/d lc/index.aspx

5 мнения
профил »
Volen Siderov каза на 14.04.2012, 23:36 ?. :

Аз съм за убиването на османци, и ако може изнасилване на жените им.
напиши коментар
 
ОЩЕ ЗА ИГРАТА
Assassin's Creed: Revelations

новини:
Засега френската компания не е потвърдила информацията, но новината бе тиражирана късно снощи от авторитетния геймърски сайт Kotaku
Ubisoft съобщи, че Mediterranean Traveler Map Pack - най-новият DLC пакет за Assassin's Creed Revelations - е вече на разположение за даунлоуд
DLC пакетът Ancestors Character Pack за Assassin's Creed: Revelations е вече достъпен за даунлоуд за собствениците на всички версии на играта.
ОЩЕ ЗА ПОРЕДИЦАТА
Assassin's Creed 2 81
Assassin's Creed IV: Black Flag 71
Assassin's Creed: Brotherhood (PC) 68
Assassin's Creed 2 (PS3 и Xbox 360) 62
Assassin's Creed: Brotherhood 29
Assassin’s Creed 23
ОЩЕ ИГРИ ОТ ЖАНРА
Watch_Dogs - видео ревю 149
Star Wars: The Force Unleashed II 125
Tomb Raider 101
The First Templar 91
Darksiders 2 87
Assassin's Creed 2 81
Grand Theft Auto V - Втори поглед 80
Prince of Persia: The Forgotten Sands 80
Assassin's Creed III 80
Dark Souls: Prepare to Die Edition 74