facebook facebook
 
 
 
   
 
Пуснаха интрото на Mists of Pandaria
15.08.2012

Нямате търпение да влезете в света на Mists of Pandaria - следващият експанжън на World of WarCraft?

Вижте неговото интро

напиши коментар
 


664 мнения
профил »
John-117 каза на 16.08.2012, 14:43 ч. :

Blizzard Entertainment Presents: The State of The Game Industry

2750 мнения
профил »
Zlob каза на 16.08.2012, 14:51 ч. :

Забавно видео,все едно гледах трейлър на Kung Fu Panda 3 само дето орките не се вписваха :D

175 мнения
профил »
lorenar каза на 17.08.2012, 14:12 ч. :

Взе ми думите от устата.

228 мнения
профил »
Труповоз каза на 16.08.2012, 15:05 ч. :

Смешните моменти бяха ненужни. Винаги ми е харесвало как логото на играта тряска екрана, махнаха го. Нищо нямам против пандарените, но толкова голям фокус към тях е ненужен и разваля основата на играта.

684 мнения
профил »
the_presator каза на 16.08.2012, 15:07 ч. :

Все едно гледам анимация на Дисни... И на мен не ми хареса синематика :/

198 мнения
профил »
moroel каза на 16.08.2012, 15:11 ч. :

Хаха не е истина,какъв фейл просто.Близз тролнаха жестоко феновете си.

187 мнения
профил »
kolian каза на 16.08.2012, 15:21 ч. :

+1 За всички горни коментари.

951 мнения
профил »
Moon_Burn каза на 16.08.2012, 15:38 ч. :

Красиво филмче- факт, ама тая веселост направо ебава майката на всичко. В началото дето пише PEGI 12 си е напълно на мястото. Ебати гаврата с феновете и играта за да направят свирка на азиатците. Близард знаят на кой да подадат дупе...

1296 мнения
профил »
hyper' каза на 16.08.2012, 15:45 ч. :

С все така диспропорционални тела.

407 мнения
профил »
Damnation каза на 16.08.2012, 15:59 ч. :

Макар и синематика от WotLK да ми е любимия, този определено е най-близък до WC3 като визия и емоция. Ярки цветове, орк и човек с непропорционални рамене, предмишници и челюсти се налагат като за световно, и накрая идва пандарена и ги own-ва :D
Да, смешните моменти малко осират картинката, но пък се захилих от сърце, така че няма да хейтвам :D

228 мнения
профил »
Труповоз каза на 16.08.2012, 16:09 ч. :

+1
Но тогава се стига до следния въпрос : За нещо такова струва ли си да се забрави всичко досега?

70 мнения
профил »
Limbo каза на 16.08.2012, 16:51 ч. :
Редактиран на 16.08.2012, 16:51 ч.

Какво разбираш под "всичко досега"?

407 мнения
профил »
Damnation каза на 16.08.2012, 16:14 ч. :

зависи от гледната точка, може много да се задълбае ама какъв е смисъла, говорим за игра все пак :)

Но, защо, дори и синематика има тънки намеци - равностойната битка между хюмана и орк-а, начина по който острова първоначално е тъмен и забулен, а после се открива и бива осветен ( все пак за пръв път идеята не е да се срита задника на големия лошковец накрая, а разкриването, опознаването на териториите, lore-то което все пак си е тяхно, и имат право да го бъзикат ).
А и все пак, за пръв път след Vanila, ще има и WAR в Warcraft-a ;)

70 мнения
профил »
Limbo каза на 16.08.2012, 16:45 ч. :

Готинко филмче. Накара ме да се усмихна.

957 мнения
профил »
Serious Sam каза на 16.08.2012, 16:45 ч. :

Боли ма фара.

1320 мнения
профил »
Finalrequiem каза на 16.08.2012, 17:39 ч. :

Пълен провал. Ще се играе Guild Wars 2.

407 мнения
профил »
Damnation каза на 16.08.2012, 17:51 ч. :

хехе...пандите са провал. Хамстерите в GW 2 не са. Cool story bro :D

1320 мнения
профил »
Finalrequiem каза на 16.08.2012, 20:16 ч. :
Редактиран на 16.08.2012, 20:16 ч.

Хамстера си е готин. Поне се вписва в играта. Ами какво е полужението при пандите? Влизаш в Battleground. Виждаш висок грозен трол, свиреп орк и зловещ ъндед... А до тях, някаква панда. Как ще реагираш??? Лично за мен - WTF?!?!

85 мнения
профил »
Facepalm каза на 16.08.2012, 21:14 ч. :

Влиза си значи човек в Battleground на WoW... и какво да види - грозен трол(недай боже), свиреп орк(който не е чак толкова свиреп в играта колкото в cinematic-ите), зловещ ъндед(който ingame заради старият модел хич не изглежда зловещ)... А до тях - издаващ комични звуци гоблин, мъжки гном от онези с розовата косичка, мустаци и брада (който примерно е Mage и има магия да превръща грозния трол в блееща овца поне да не загрозява толкова много гледката), мъжки night elf с Mohawk прическата, син извънземен коза-човек, женски таурен(кажи-речи ходеща крава), мъжки human с DragonBall Z прическата, мъжки blood elf хубавец с примерно такъв mount - http://wowtcglootcards.com/images/wow_mag ic_rooster_mount.jpg , грозен женски dwarf (често по-грозен от грозния трол) и женски уорген, който докато започне battleground-а прави с /dance танц на Lady Gaga. Та видял човека до цялото това сборище някаква панда и как реагирал - мдаа, това е warcraft-a който познавам още от десетилетие с Pandaren Brewmaster, Илидан с panda face на оръжията, и Arthas който да ми свири метъл музика като превъртя WC3. Даже още много такива има, който се сеща за други може да ме допълни. Хора, опомнете се, това не ви е толкова сериозен франчайз като доста други, които добре познавате. В Warcraft хумор винаги е имало и ще продължава да има. Щом хамстера се вписва в GW2, пандарените (които реално могат да изглеждат по-badass от хамстерите) се вписват идеално в поредица от игри, отдавна пълна с хумористични абсурди.

1320 мнения
профил »
Finalrequiem каза на 16.08.2012, 21:42 ч. :

Към facepalm: В тая картина липсва само Чък Норис :D

407 мнения
профил »
Damnation каза на 16.08.2012, 21:44 ч. :

AngelOfDeath, i fixxed that for you :
http://www.youtube.com/watch?v=arKpdxjHam I

1320 мнения
профил »
Finalrequiem каза на 17.08.2012, 06:30 ч. :

Към Damnation: Chuck Norris approves this! :D

720 мнения
профил »
Grav3man каза на 16.08.2012, 17:43 ч. :

На мен пък много ми хареса. Както винаги, от Blizz отново са направили страхотен cinematic. Определено не е на нивото на този на WotLK, но си е все така в духа на играта. А и все пак смешни (забавни) моменти, като цяло в самата игра има колкото си искаш, още от Vanilla насам, така че не виждам нищо лошо в това да поразчупят сериозността и на интрото. А и не може да се каже, че липсват тъмни и сериозни цветове и мотиви, поне в началото.

И все пак очаквах нещо ориентирано в посока на конфликта между ордата и алианса, а не само два изстрела на оръдия и малко 30 секунди сериозен бой между един орк и един човек, които накрая са пречукани от панда с прът. Очаквах някоя по-масова битка - нещо по-скоро в стила на интрото на War3, но както и да е, ще се преживее все някак...

85 мнения
профил »
Facepalm каза на 16.08.2012, 17:49 ч. :

Айде, айде, малко хумор на трейлъра не му пречи. Сякаш на TBC трейлъра няма момент как магьосник превръща таурен в блееща овца, или пък мърлоците които нападат ъндеда а той без въобще да поглежда към тях ги изпепелява с едно махване на ръката. В warcraft вселената винаги е имало хумор. Искаше ми се трейлъра да покаже Sha чудовищата, mantid-ите, mogu-тата или даже новият Old God, Y'shaarj - не за друго, ами защото явно още има хора, които си мислят че целият експанжън е пандарени и нищо друго.

Поне за хората с по-детайлна представа за експанжъна трейлърът се харесва, както може и да се очаква от Blizzard, и представя добре усещането на експанжъна за adventuring без ясни посоки и цели, както в оригиналния WoW. Също показва и една друга идея на експанжъна, че понякога може да се наложи синият и червеният отбор да спрат да се бият помежду си и да се съюзят срещу по-силен общ противник (тва що ли ми е познато от скоро за една друга игра). А и битките бяха яки, Chen Stormstout е badass и кърти както винаги. Недоволни винаги има, но просто такъв е feeling-а и тематиката на тоя експанжън. Следващият ще бъде по-сериозен и няма да има азиатски елементи - и не защото тогава Blizzard ще искат да си сменят аудиторията, а просто защото тематиката ще е различна.

Абе PCMania, няма ли вече да направите превю на Mists of Pandaria? Така само се лишавате от едно 100+ коментара отдолу... :D

776 мнения
профил »
BaronZlovon каза на 16.08.2012, 18:48 ч. :

синематика е добър, каквото и да си говорим...

198 мнения
профил »
moroel каза на 16.08.2012, 19:03 ч. :

Като техническа част-да,определено.Останалото е фейл на килограми.

1 мнения
профил »
...... каза на 16.08.2012, 19:53 ч. :

Далеч по яко щеше да е експанжън с тематика "Emerald Dream"...

228 мнения
профил »
Труповоз каза на 17.08.2012, 15:49 ч. :

Стига с тоя сън бе, Малфуриън го изчисти в книгата.

503 мнения
профил »
The Chameleon каза на 16.08.2012, 20:50 ч. :

дори някой от вас твърдоглаво да отказва да играе УоУ, на всички ви децата ще са закачени венозно към тази игра, бъдете сигурни >:) WIIUWIIUWIIUUU

4164 мнения
профил »
VK_ каза на 16.08.2012, 21:44 ч. :

Аз пък си искам експанда с розовите кончета и пеещи цветя, за който загаднаха в Диабло 3.

=)))) Съжалявам... не.. това ММО отиде хептен по дяволите.

326 мнения
профил »
Daynov каза на 16.08.2012, 21:49 ч. :

Гавра. Не знам как очакват да ги възприемат насериозно след "това". Самата идея с пандите си я изсмукаха от пръстите, ама с т'ва филмче направо тотално си го сложиха.

122 мнения
профил »
Demon1990 каза на 16.08.2012, 23:14 ч. :

На мен лично ми хареса прекалено много синематика.

За "noob-овете" който не знаят историята на wow имат право да мълчат, че ми стават смешни с това " пандите нямали работа в wow" .....ехехе те винаги са били част от историята ...опомнете се и прочетете лорето на играта преди да приказвате.

В синематика се наблегна на това което повечето не могат да видят....Войната между Алианса и Ордата как е в разгара и дали Пандарените мирен народ би успял да повлияе на тази война която предстой .....Когато се разкри величието на Панрадия пред тях (и пред мен) лично затаих дъх пред красотата създадена от дизайнерите.

Искате друг експанжан да е бил....т"ва е кат искам друга игра ...пазар голям, избор голям ходете и се кефете.

СПРЕТЕ ДА ПЛЮЕТЕ ПАНДИТЕ....НАУЧЕТЕ ЛОРЕТО ПРЕДИ ДА ПИШЕТЕ ГЛУПОСТИ...

Пандите НИКОГА не са заставали на една страна...те винаги са били наемници !!!

ПП: GW2 си е чисто и просто тъпа игра....вярно има добро "story" в стил японско аниме ...но като gameplay не струва.... В играта е заложено главно PVP ...Играл съм я за да коментирам и като пълен Noob на GW седнах и за 1 мин, ми обясниха магиите и кършех всичко що видя и не успяха да ме убият поне 1 път :Х адски тъпа игра. Лично мое мнение.

326 мнения
профил »
Daynov каза на 17.08.2012, 01:18 ч. :

Not sure if troll or just stupid.

1220 мнения
профил »
vasito каза на 17.08.2012, 02:28 ч. :

Педал с педалите. Не виждаш ли че тук никой не му дреме колко обичаш да лапаш пишки.

Пандите аз пък мога да ти кажа че винаги са били е*авка в уоркрафта. Ама ся ги сложиха заради китайците.

407 мнения
профил »
Damnation каза на 17.08.2012, 06:14 ч. :

Demon1990

+1


1320 мнения
профил »
Finalrequiem каза на 17.08.2012, 06:28 ч. :

vasito +1

3 мнения
профил »
Scorze каза на 18.08.2012, 07:19 ч. :

E ти си мега малоумника. Пандите си ги има в лоре-а, но винаги са били незначителна част от него и със сигурност не достатъчно за да фокусират цял експ. върху тях. Можеха да ги добавят като NPC-та, но дотам. Както и да е, ти очевидно не си сериозно запознат с лоре-а на играта. Относно GW2, играта е нещо революционно, няма нищо общо с аниме (wtf ти тъп ли си или просто всичко, което не е анимация мислиш за аниме, което пак те прави тъп).

122 мнения
профил »
Demon1990 каза на 17.08.2012, 02:44 ч. :

Докажи,че Пандите са именно заради Китайците в играта....аргументирай се. Пандите винаги са си били част от историята и като такава тя не може да бъде подмината с лека ръка....... К'во заради деца като теб трябва да пропуснат половината история ехехе по добре да не обръщат внимание на децата с пръст в уста и да си вършат хората работата.

1320 мнения
профил »
Finalrequiem каза на 17.08.2012, 06:30 ч. :

Защо ли? Ами защото загубиха много играчи като излезе Cataclysm. И сега за да си върнат бройките гледат да привлекат китайците. Това е бизнес, всичко се прави за пари.

407 мнения
профил »
Damnation каза на 17.08.2012, 08:11 ч. :

Азиатския пазар е огромен, не виждам нещо чудно в факта, че искат да се наложат там ( друг е въпроса дали ще стане, китайците си имат хиляди техни си mmorpg-та за които не сме и чували ).
Поне на мен не ми пречи сетинга, нямам против пандите, и по принцип съм фен на източната култура - това, което ме притеснява, е дали ще продължат да правят гафовете от Катаклизма - да провайдват малко, скучен и безличен content.

1320 мнения
профил »
Finalrequiem каза на 17.08.2012, 08:18 ч. :

Е аз гледах Бета видеотата на Swifty. Monk-а е най-небалансирания клас правен досега. Трябва да го оправят веднага защото е толкова "имба" че мачка дори и Шамана Pre-TBC, който лично за мен беше най-небалансирания клас досега, обаче го оправяха всеки експанжън. Но това не променя факта че шамана все още си е леко "имба" :D

407 мнения
профил »
Damnation каза на 17.08.2012, 08:42 ч. :

Това че е имба не ме изненадва, ама хич.
По-скоро ме изненадва, че са нърфнали DK-тата и бъфнали Warrior-ите, все неща които не вярвах да се случат.
Но, и това не ми пречи, отдавна съм се отказал да търся pvp баланс в тази игра, имам няколко героя и играя в pvp с този, който е най-стабилен за конкретния пач.

Виж, шамана... може да е имба ако му позволиш, и ако си позволиш да забравиш, че това е класа с най-малко защита. Т.е - ако той е добър или ти си слаб, да, имба е. Иначе....
Докато в момента с mage или rogue уменията на играча нямат чак такова значение ;)

1320 мнения
профил »
Finalrequiem каза на 17.08.2012, 08:47 ч. :

Rogue-a е нърфнат също. Няма го вече DPS-a който те сваля за 5-10 секунди. Вече Rogue-a ще яде доста тупалки.

153 мнения
профил »
marinkov каза на 17.08.2012, 07:06 ч. :

Близард винаги са правили добри интрота и това не прави разлика.
Друг е въпроса, че лорето стана такъв бълвоч, че нормалните хора отдавна изфирясаха оттам. Още откакто направиха таурен паладин ги отписах на 100%.

144 мнения
профил »
Castor каза на 17.08.2012, 09:09 ч. :

След всеки експанжън - едно и също, фейл та фейл. Първо беше фейл TBC, след това изведнъж се оказа че TBC е най-якия експанжън, а големият фейл е Лич Кинг-а. Мина време, на хоризонта се показа Катаклизъм и се започна отново - Ката е фейл, Лич Кинг е номер едно. Сега отново сме в изходна позиция - чака се нов фейл на Близз, а за много хора Ката е най-якия експанжън. Някои личности май ги е страх от новото повече от бабите им. Наистина ли става дума за фейл? Мисля че обяснението е другаде. Защо толкова хора се притесняват от тези експанжъни? Защо ги е страх от промените? Защото изпитват ужас от нуубясване. Страх ги е че в стария WOW са били про-та, а сега може да са нуубове. Страх ги е че всеки новак може да ги утрепе, страх ги е че няма да могат да свикнат с новите таланти, умения, класове... Страх ги е че вече няма да са тежкари. Страх ги е да не станат за смях, страх ги е да се променят. Та затова е целия този хейт. Познавам няколко супер-дупер про-та, които на Катаклизъм се отказаха и оттогава не са влизали. Защото Катаклизъм е фейл ли? Не. Защото не можаха да се справят с новото време. Не можаха да преглътнат простичкия факт че вече не са голямата работа, приеха го много тежко. И изчезнаха. Така е и в живота - или се променяш заедно с прогреса и вървиш напред, или изчезваш.

85 мнения
профил »
Facepalm каза на 17.08.2012, 09:17 ч. :

@ AngelOfDeath - Загубиха играчи в Cataclysm просто защото в целия експанжън слагаха content прекалено на рядко, а и не беше уникален и интересен content. Сега ако в MoP си прибавят по-често major patch-ове няма да губят subscriber-и, и ще си върнат загубените бройки в Cataclysm. Това, че Pandaria е с азиатски setting е същото като Northrend със скандинавския такъв. Що никой не се оплакваше тогава че се опитват да привлекат скандинавците? Какви китайци намесвате като азиатската архитектура и митология е много малко застъпена в warcraft-а и е логично сега да се опитват да слагат това, което липсва, а не да повтарят до безкрай познатите сетинги. Постоянно трябва да слагат нови дизайни, затова в WotLK Даларан беше с архитектура в персийски стил, а една от зоните на Cataclysm я направиха да бъде изцяло като древен Египет. Как на Assassin's Creed-овете искате да има разнообразни тематики - искате такъв в Египет, такъв в Япония и още къде ли не, пък когато в WoW си разнообразяват визията започват да се пишат такива глупости.

Освен това китайците са най-неблагоприятния пазар за WoW - те там ползват друг бизнес модел, от който реално резултата е че плащат изключително малки суми за да играят. За всеки 1 долар, който дават останалите играчи, китайците плащат 6 цента. Реално китайците съставляват над 50% от всички subscriber-и, а приходите на WoW от тях са само 6% от всички приходи на играта. Да не говорим, че Близърд са задължени да използват скъпи китайски провайдери (понастоящем Netease) за да съществува играта в Китай - Близард не могат да си я управляват сами там. Затова и получават малък процент от всичките приходи в Китай - преди когато ползваха The9 като провайдер са получавали само 22% от парите, сега с Netease не знам колко е, ама надали е толкова голяма разликата. Затова ако Близърд искат да получават пари от WoW би трябвало да се съсредоточат към пазара от Европа и САЩ, където даже хората са по-склонни да дадат пари за други транзакции, като race change, faction change или пък да си купят pet или mount от Blizzard Store. В крайна сметка както ти каза, това е бизнес. Само дето аз не си говоря наизуст, а знам реално как стоят нещата. Извод - MoP няма нищо общо с привличане на китайци, по-скоро има общо с правенето на контитент с уникален за играта setting и атмосфера.
Chuck Norris approves this wall of text! ^

@marinkov - За таурен паладин си има съвсем разумно и ясно обяснение, но вече се чудя някой въобще чете ли ми дългите обяснения. Ако реално си заинтересуван бих ти разяснил работата, ама първо трябва да знам, че имаш желание да го прочетеш, а не да си човек, който би отписал на 100% завинаги нещо, за което просто не е разбрал цялата идея.

144 мнения
профил »
Castor каза на 17.08.2012, 10:09 ч. :

+1

407 мнения
профил »
Damnation каза на 17.08.2012, 10:17 ч. :

+1

При тази тъпотия, вече повече от половин година без абсолютно нищо ново, е напълно нормално хората да се отказват.

153 мнения
профил »
marinkov каза на 17.08.2012, 12:54 ч. :

Какво е обяснението за таурен паладин? И по-общо паладини за хордата и шамани за алианса въобще?

407 мнения
профил »
Damnation каза на 17.08.2012, 16:23 ч. :

marinkov, за паладините не знам, те са ми най-досадния клас, но за шамани сред wildhamer джуджетата се споменава и в table rpg-то, и в TCG и в книгите от години.

85 мнения
профил »
Facepalm каза на 17.08.2012, 17:17 ч. :

@marinkov - Таурените почитат The Earth Mother като богиня на природата. Според митологията им тя е създателя на земята и таурените. Интересно е че за тях слънцето (което те наричат An'she) и луната (Mu'sha) са нейните очи. Новото преди Cataclysm беше за един диалог между два таурена, които коментират как от известно време тауренските друиди изповядват силите на луната с магията си, по подобие на night elf-ските друиди и тяхната версия на луната, богинята Elune. Но също че таурените са забравили да почитат и слънцето, другото око на Earth Mother. И решават че трябва да върнат баланса в силите за да ги е доволна The Earth Mother и да ги закриля. Тези два таурена стават първите от рода си, които връщат култа на таурените към слънцето и понастоящем са Paladin и Priest trainer-и на таурените в столицата им.

Това, което е важно да се разбере, е че те се водят паладини и прийстове заради gameplay механиките на играта. Винаги е имало голяма разлика в самата история между това как функционира night elf priest, human priest и undead priest. Подобно е и за human paladin, draenei paladin, blood elf paladin и tauren paladin. Някои от тези раси вярват в Бог и го изповядват чрез силите на свещената светлина. Други почитат слънцето като свой бог и затова използват светлината му. Дренаите почитат светлината заради Naaru създанията, които са им показали тази сила. Но за да бъде по-опростено се водят под един знаменател, паладин или съответно прийст. Същото са обяснявали Близърд и за магиите на Balance Druid-а. Магиите им които използват силите на луната и звездите в самата игра се водят като Arcane Damage тип. Всъщност източникът на тази сила е напълно различна от Arcane магиите на един Mage, но за да не се налага да вкарват Lunar тип демидж само заради една класа, за опростяване на геймплея се водят Arcane. Нормално е такава игра да не може да се съобразява с всеки детайл от огромната си история и различия между расите.

Реално пак в играта разликата между различните паладини се вижда. Обществото на таурените, което в играта се води паладини, са Sunwalkers. Ето линкове за справка, в първият пише долу диалогът между таурените за луната и слънцето, ако искаш си го чети.
http://www.wowpedia.org/Aponi_Brightmane
http://www.wowpedia.org/Sunwalkers
Mount-овете на таурен паладините изобразяват слънцето и изглеждат много различно от бронираните в златисто коне на другите раси с паладини.
http://wow.zamimg.com/uploads/screenshots /normal/190361.jpg
http://wow.zamimg.com/uploads/screenshots /normal/213912.jpg
Ако още ти звучи абсурдно крави да имат нещо общо със слънцето, мога да ти дам и пример от реалността - в древен Египет, Индия и сигурно други места, почитат кравите като свещени, даже египтяните са вярвали в бикобог, който носи слънчев диск между рогата си.

Разбирам защо може да има неразбрали за таурен паладините, Близърд не са го обяснили по някакъв по-достъпен за хората начин и резултата е че много хора не знаят за съществуването на обяснението. Други пък недоволстват че е прекалено внезапна промяната и не са доволни от този диалог като обяснение, не им се струва достатъчно. Аз пък смятам, че щом има детайли от досегашната история, които позволяват да се разширят в бъдеще, значи е наред. Пак е по-добре отколкото таурен паладините да падат от небето без никакво обяснение. Но щом отдавна си имат слънчев бог, нека си го почитат.

За Blood Elf paladin-ите - те пак научават силите на светлината от Naaru създание, също изповядват слънцето, а и черпят силата си от Sunwell. Въпреки че се водят паладини организацията им се нарича Blood Knights. Понеже вече много дълго обяснявах, ето ти линк ако още детайли те интересуват. http://www.wowpedia.org/Blood_Knights

За шаманите - трябва да се разбере че в Warcraft вселената шамани не са вуду магьосници, а такива, ползващи силите на природата и четирите елемента. Wildhammer клана на Dwarf-ите е шаманистически още от началото на WoW, ако не и преди това. Точно в Cataclysm те даже са приятелска фракция на Алианса. Даже когато Blizzard казаха, че за TBC дават шамани на Alliance, много хора очакваха dwarves да получат тази възможност заради Wildhammer дуарфите. А и те са Earthen раса, не е трудно да се предположи по-специална връзка между тях и земята, каквато има в шаманизма. Пък за дренаите... за тях е още по-елементарно, живели са на една планета с орките преди да дойдат на Азерот, нормално е и двете раси да знаят шаманизма.

248 мнения
профил »
LetMeFindOut каза на 17.08.2012, 20:30 ч. :

Facepalm, благодаря. Беше ми интересно да прочета това.

153 мнения
профил »
marinkov каза на 18.08.2012, 04:39 ч. :

Facepalm, и аз ти благодаря за отговора!
Сега виждам смисъла, но признавам си, че предишното разделение, което съществуваше, а именно паладините като алиански клас и шаманите като хордски клас, ми се струваше съвсем удачно и в реда на нещата с оглед противопоставянето им.

407 мнения
профил »
Damnation каза на 18.08.2012, 16:56 ч. :
Редактиран на 18.08.2012, 17:01 ч.

В допълнение към казаното от Facepalm за шаманите джуджета - в Катаклизма, ако се отиде в Ironforge се вижда, че има представители и на Wildhamer, и на Dark Iron, които стоят на тронове заедно с краля на Ironforge - това обяснява защо Wildhamer шаманите стават достъпни, както и защо джуджетата вече могат да играят като магове - Dark Iron отдавна използват arcane magic и след като вече са към Алианса, няма причина да не предадат уменията си и на другите джуджаци :)
Относно гоблините шамани - смята се, че кланът Bilgewater ( които са гоблините минаващи към Ордата, останалите кланове все още са неутрални ) е "прихванал" шаманизма покрай троловете, под чието робство са били за векове.
Впрочем, единствената клас комбинация въведена в Катаклизма, за която не съм чувал ( но не съм и търсил обяснение, Alliance for life ! ) е ъндед хънтър. Но сигурно и това си има обяснение ;)

768 мнения
профил »
Kazomir каза на 17.08.2012, 10:17 ч. :

Пандите са били вкарани заради китайците...Абе вие чувате ли се бе?
То по тоя принцип се едно ми казвате че WotlK е бил направен за норвежците.

1220 мнения
профил »
vasito каза на 17.08.2012, 11:59 ч. :
Редактиран на 17.08.2012, 12:02 ч.

Castor Да бе бате. Един мой приятел даже се самоуби щото го беше СТРАХ че ще трябва да дигне 4-5 левъла. Баси. Аз чух че даже имало ритуални самоубийства в америка щото има нов експанжън. Всички ги е СТРАХ.

Просто СТРАХЪТ от няколко нови таланта е твърде голям и крехката човешка психика не може да го понесе.

Абе ти чуваш ли се бе ДЕБИЛ.


А оня педал демона. Знаеш ли колко пандите са в историята на уоу? Колкото да са ебавка на ножовете на шибаният 10 полигонен модел на илидан от War3.


Пък останалите олигофрени. То близ си го казаха че искат да присламчат китайците. ТО Е ОЧЕВИДНО. Смотаните жълти безживотници ще ги направят по богати от цялото дубайско население.

Ама вие сте заклещени в гъзовете си по някаква причина и си мислите че нортренд дето още от War3 си има влияние от скандинавската култура е равно

на ПЪЛНО КОПИРАНЕ на древен Китай.

407 мнения
профил »
Damnation каза на 17.08.2012, 12:03 ч. :
Редактиран на 17.08.2012, 12:10 ч.

Факта, че всяка втора дума в поста ти е ругатня или обида, според мен показва предимно теб като дебил, но разбира се, и вие имате право на живот и свобода.
Това, което ми е, ама наистина много интересно, е къде по-точно в WC3 има нещо повече от намек за скандинавска култура ? :)

144 мнения
профил »
Castor каза на 17.08.2012, 13:32 ч. :
Редактиран на 17.08.2012, 14:11 ч.

vasito, станал си накриво, мама те е хванала да се самозабавляваш и не си успял днес да разтовариш напрежение, тати те е наказал да не ходиш на заличка, или просто търсиш местенце да изсипеш малко комплекси? Май че е всичко накуп. Познавам пуберите като теб, в главата ти бушуват непознати процеси(не казвам мисли:), психиката ти издиша, светът те мрази, а сефтето все не идва и не идва - ад. Горкичкия. И така, явно имаш сериозни проблеми с разчитане на сложно-съставни изречения, и осмислянето им, затова ще го кажа простичко, за да можеш дори ти да го разбереш тролчо:
Някои хора преди експанжъна са про-та, а след експанжъна са нуубове и затова си тръгнаха.
Ако още ти е сложно кажи, ще ти помогнем. Я кажи, да не съм затапвал алтернативния ти акаунт в близкото минало че така се пенявиш, или просто акълът ти е спрял на последната серия на Трансформърс? Доста злобичка си събрал и само чакаше да си я излееш някъде а? Напомняш ми за десетгодишния син на един приятел и той е такъв малък злобен лигльо. Доводите ви много си приличат, а речникът ви е еднакво богат. Тъкмо се чудех с кой трол да се забавлявам днес и ето, съдбата те изпрати. Очаквам с нетърпение силно градивния ти отговор тролчо.
P.S. Поне обръщението ти "бате" е правилно. За такива като теб аз съм именно "бате", а имайки предвид умствените ти възможности, ще съм ти бате цял живот.
P.P.S. И интересно как разбра че Пандария е пълно копие на древен Китай, може би имаш задълбочени познания в материята, а може би си бил на екскурзия в древен Китай? :) Няма да е зле да ми обясниш и малко за скандинавската култура, въпреки че за мен е мистерия, откъде такъв като теб изобщо знае думичката "култура" :)
P.P.P.S. От един бърз курс по български език по-умен няма да станеш, но поне липсата на основни мисловни процеси няма личи толкова. :) И още нещо: Съжалявам че ти се подиграват в училище, кофти е. Не се отчайвай и кураж.

85 мнения
профил »
Facepalm каза на 17.08.2012, 15:49 ч. :

@vasito - Може пандите да не са били много в WC3, ама не си спомням да е бъкало и от гноми, дуарфи, дренаи, уоргени и гоблини. И все пак в WoW Близърд им направиха на тези раси собствена развита култура, направиха им интересни стартер зони, столици и намериха своето място в играта. С пандарените е напълно същото, като те още преди появата си в WoW имаха бая подробна написана история в Warcraft RPG.

Близърд никъде не са казвали че искат да присламчат китайците, колкото и да ти се иска. А за пълното копиране на древен Китай - ако ще и 200% копиране да е, идеята е че се слага защото още от WC3 се връзва с пандарените, и понастоящем отсъства като тематика в играта, а е много богат сетинг за да стои неизползван. Затова е и скандинавската култура в WotLK, щото се връзва със снежните и заледени земи, и защото дотогава отсъстваше от WoW. Макар че и аз като Damnation не помня да я има още от WC3. Там всичко ново беше нерубиански тунели, без скандинавщини. То накрая май излиза че в WC3 азиатската култура на пандарените е застъпена повече от скандинавската...

Също, vasito, как стана така, че всичко останало в коментарите си изчел (колко си разбрал е друг въпрос), пък по-нагоре като обясних подробно защо Близърд печелят нищожни пари от китайците си го пропуснал, и сега ръсиш бисери че щели да направят Близърд богати. Айде медитирай малко за успокоение и се върни да го прочетеш, че с тази злоба в коментара ти май ще се наложи да викнем пандарените специално за теб да те научат на мир и хармония. :)

748 мнения
профил »
rosniak каза на 17.08.2012, 18:54 ч. :

@ Facepalm- благодаря за обясненията за комбинацията таурен/паладин.

526 мнения
профил »
shpekovsalam каза на 17.08.2012, 19:17 ч. :

Това, което гледах беше трейлър на някакво ново филмче или на Disney, или на Pixar! Какви бяха тези хумористични моменти, какво нещо? World of Comedycraft ли е това? Вижте интротата на Vanilla и на Wrath of the Lich King и ги сравнете с това нещо! Нямам думи просто! С извинение, ама се изсраха на поредицата и го размазаха с това!

768 мнения
профил »
Kazomir каза на 17.08.2012, 22:16 ч. :

Ми като се замислиш как името на всеки 2-ри куест е ебавка с нещо, как оня титан в Улдуар цитира черния рицар от Монти Пайтън със неговите реплики " YOU SHALL NOT PASS" и "Its just a flesh wound!"...Ми че WoW си е комедично MMO, и то няма лошо, не трябва всичко да е все мрачно.

1220 мнения
профил »
vasito каза на 17.08.2012, 20:13 ч. :

Castor усъвършенствал си умението да се правиш на голям в интернета.

Аз като съм толкова комплексиран, а ти толкова велик защо даже ми отговаряш?
Същия коментар като твоя мога и аз да го копирам и да го пейстна.

Мислиш че не съм ги виждал такива като тебе ли. Мъдрят над коментара си и пишат редове само и само за да затапят другия. Доста безживотен ми се виждаш и ти.

Ако масово на хората им дремеше че след нов експанжън са нуубове то уоу щеше да замре още когато обявиха WotLK. Ти май и не знаеш значението на думата нууб.

Следващия път се постарай повече да използваш правилни думи от колкото да ми разправяш как приятелите ти не могат да си възпитават децата. Повярвай - на никой не му е интересно.

A когато сметна че не говоря с тъпанари тогава ще използвам колкото си искам сложни изречения. Хората ги били страх че ще са нуубове в игра....

А може пък да се интересувам от история? Може и да съм гледал няколко от десетките геймплей видеа по интернета които едва ли не показват целия експанжън?

Още нещо: Възхищавам се че хора като тебе не са се инцидентно убили от тъпотия.

Facepalm. Не става въпрос само за War3. И в книги в стария lore има гноми, гоблини и джуджета. Гномите и джуджетата винаги са били част от алианса. Гномите през втората война са строили подводници, летателни машини и т.н.

Джуджетата пък са си в Айрънфордж от отдавна. И там си спомням имаше цивилна война между тях. А гоблините и те. Например съветника на Детуинг от Денят на Дракона.

Уоргените пък бяха прости мобове за да има нещо в света. Нямам идея защо ги направиха раса.
А колкото за дренаите. Вижда ми се по-нормално да се създаде извънземна раса от колкото да турят панди и мини китай.

Винаги е по-добре да се измисли нещо ново и оригинално, но май на Близзърд не им се занимава.

Не съм абсолютно убеден че Близзърд не искат китайците. Ако печелят нищожни пари тогава защо не спират да се опитват да задържат УоУ. Защо държат много пресконференции и евенти в Китай? Ако наистина потенциала и печалбата бяха минимални Близз въобще нямаха да пускат УоУ в Китай.


144 мнения
профил »
Castor каза на 18.08.2012, 17:28 ч. :
Редактиран на 18.08.2012, 19:53 ч.

vasito, благодаря, но всъщност това умение го имам отпреди да съществува интернет. Относно това защо ти отговарям: Аз винаги отговарям, независимо дали има смисъл или не. Мислех да те подкарам доста грубо, но ти смекчи тона и аз съм длъжен също да го направя, за да се получи градивен спор както си му е редът. И така, що се отнася до това страх ли го е някой от това да е нууб? Мисля че не схващаш за какво говоря, възможно е причината да е и в мен. Страхът "да не бъдеш нууб" всъщност е един от най-старите страхове(по-точно комплекси), познати на хората, има го много преди УоУ-а, и ще го има след него, защото това е страхът ЧЕ ЩЕ СТАНЕШ НА ГЛУПАК. За това говорим. Никой не иска да бъде глупак нали така? В УоУ-а е дори по-лошо, защото клиентите са средно около двайсетгодишни, а при такива хора една ПВП загуба се отразява доста кофти на самочувствието, знам го от опит - случвало се е играч да ме обижда цял ден само защото съм го затрил кротко пред приятелите му, така че тях не просто ги е страх, ТЕ ИЗПИТВАТ УЖАС от това че някой ще ги направи на глупаци и ще ги изложи пред цялото общество. Лично познавам групичка от четири човека(про-та) които се отказаха групово от Катаклизъм с думите "Аре сега, няма на стари години да ставаме за смях".
P.S. Съжалявам че издребнявам, но изречението в което ми казваш да използвам "правилни" думи е изцяло погрешно. Редактирай го и не забравяй че "отколкото" е една дума. Сложно изречение и сложно-съставно изречение са две съвсем различни неща. Разбирам че си се потил над отговора си около дванадесет часа, но уверявам те, аз губя за моите не повече от няколко минутки. Моля, не се притеснявай за мен.
P.P.S. Казваш че се интересуваш от история и си гледал трейлъри. Удивително. И така, ако трябва да поискам мнение от специалист, коя династия мислиш, е застъпена най-силно като културно влияние в експанжъна?
P.P.P.S. Обидата "безживотник" е вече доста изтъркана, особено във Форумово. Да не говорим колко е забавно, някакъв с хиляда и кусур постинга да вика безживотник на друг, със сто. :) А да, и докато не съм забравил, направи ми впечатление, че във форума си доста по-кротичък и любезен? Да не те е СТРАХ от големите лоши тролове там? :)))))

1 мнения
профил »
Aest каза на 18.08.2012, 09:54 ч. :

Напълно подкрепям всичко казано дотук от Facepalm и Demon1990. Бих искал да добавя, че играта може да е загубила 2 милиона играчи, но е спечелила доста повече за последният exp. Cataclysm. При всеки ми започнат герой в стартовата зона е буквално FULL пълно с народ, не може да се размине човек, което може само да ни радва. Blizzard успяха да изкочат и с Pandaria - всичко вътре е уникално направено - който има бета може да го усети. Vasito сипва мощно и просташки, но е прав за това, че Blizzard се стремят отново към парите и нарочно са насочили играта към азиатския пазар - безспорно няма какво да се залъгваме - гледат си интереса, но нас това не ни бърка. И все пак си остават най-великата компания в гейм индустрията за всички времена! Признавам, че наистина нямаше нужда от цял exp. за пандите, но ще го преглътнем - все пак ще има още 2 или 3 exp. до 2020 год. A сега е време за "full peace and harmony with Pandaria".

407 мнения
профил »
Damnation каза на 18.08.2012, 16:49 ч. :

Бе...да ти кажа, всъщност наистина доста хора поизгубиха покрай Катаклизма - към 3 милиона сумарно.
Горе-долу толкова, колкото са заедно играещите SWTOR и тези които ще си купят GW2 за да играят с хамстери :D

85 мнения
профил »
Facepalm каза на 18.08.2012, 18:02 ч. :
Редактиран на 18.08.2012, 18:04 ч.

Радвам се, че има хора, които прочетоха обяснението за паладините и им е било интересно. :)

@marinkov - Не би биха били балансирани фракциите когато имат два различни ексклузивни класа. Имаше период в стария WoW когато Frost Shock на шаманите мажеше всичко живо и разбира се паладините и Алианса като цяло бая са недоволствали че не могат да имат достъп до тази магия. В PvE пък паладина си беше бъфър и тогава сигурно Ордата и шаманите са протестирали че не могат пък тези неща на паладина. За да няма вечни оплаквания за всяка една магия на шаманите или паладините, нормално е Близърд да направят генерални промени. Единия вариант е да направят паладините и шаманите абсолютно еднакви класове с еднакви магии с еднаква сила, а само да се различават имената и иконките на магиите и анимациите им. Което си е тъп вариант, прекалено промени щяха да станат и за двата класа спрямо това което са били, а и е тъпо за един клас да правиш два вида анимации, имена и икони. Разбира се втория много по-лесен вариант е Соломоново решение - да се дадат паладини на Ордата и шамани на Алианса. И до ден днешен не знам защо се вдига толкова много шум за това решение, хем новите раси имаше логика да бъдат съответно шамани и паладини, хем нямаше да има безкрайни оплаквания за всяко едно преимущество на единия или другия клас.

@Damnation - Ти остави Dark Iron дуарфовете, то още в бетата на WoW са били включени dwarf mages и така и няма умна причина що са ги махнали. Относно ъндед хънтър, има ли въобще нужда да казвам нещо освен... Sylvanas. Всъщност ето ти и тоя пич http://www.wowpedia.org/Nathanos_Blightcaller който сигурно познаваш от едни предишни куестове на Алианса.



@vasito - Е, то аз включих дуарфовете, гномите и гоблините именно разглеждайки ги спрямо пандарените в WC3. Това че ги има от преди и какво са правили го знам наизуст, нямаше нужда да пишеш обяснения, то гоблините, дуарфите и гномите още в WC2 ги има - 1995 година. Все пак браво че знаеш онези моменти от Warcraft историята, които изброи. Реално да, ако трябва да разглеждаме в общ план, тези три раси имат повече lore до появата си в WoW отколкото пандарените, макар и не пряко чрез игрите, ами от други източници.

Макар че пък що наистина да не разгледаме спрямо WC3 - все пак повечето хора познават историята на франчайза именно от тази игра. Факт е че там гноми няма, а когато WoW излезе не е имало големи оплаквания че досега тези същества никой не ги е виждал. Да, има писано за тях другаде, но нали и за пандарените казах, че имат доста lore написан в Warcraft RPG преди да обявят MoP. Дуарфите и гоблините също са много малко в WC3, пък пандарен герой можеше да участва в доста от мисиите на играта. Така или иначе от началото на WoW май и досега, пандарените са имали повече фенове от гномите. През всички периоди на WoW постоянно хората пишеха по форумите как искат Близърд да ги вкарат като раса, нормално е щом много хора ги искат най-накрая да ги сложат. Те Близърд си казаха, че поради многото феновете на пандарените от WC3, още за TBC са обмисляли те да са расата на Алианса.

Уоргените ги сложиха пак поради големият интерес. По някакви необяснени причини в началото на WoW голямото човешко кралство Gilneas не беше включено в играта и имаше само една гигантска стена с порта на входа към територията. Хората с години спекулираха че хората от кралството нарочно са се изолирали от останалия свят поради някаква мистериозна причина. Още по-интересни станаха спекулациите че цялото кралство са били превърнати в уоргени, защото се намира в близост до Shadowfang Keep дънджъна, в който се намира archmage Arugal, който е призовал уоргените от Emerald Dream и ги контролира всичките, а уоргени имаше в цялата околност. Естествено, дълго време хората искаха гилнеански уоргени да бъдат раса на Алианса, и Близърд ги включиха по доста добър начин в играта.

Иначе много хора сме на мнение, че е по-добре да се продължи и разшири нещо слабо застъпено в предишните игри, отколкото да се създават нови неща съвсем от нищото. Целта е пак да може да се измисли нещо уникално и интересно, но да има поне някакви корени в поредицата. Това е и политиката на Близърд, обещаха че занапред няма да измислят новите раси за фракциите от нищото, както до голяма степен стана с дренаите в TBC. Имаше и доста негативни реакции към тях, и то при положение че пак са свързани с WC3 макар и не съвсем пряко. Не че на Близърд не им се занимава, както ти си написал, но просто новоизлюпена раса е по-трудно да се хареса на хората, отколкото и без това популярните досегашни раси. А и е по-трудно да се вкарат в историята на играта - къде са били досега, къде им са началните зони... двата острова на дренаите ги измислиха специално за TBC, преди това там острови нямаше.

Относно китайците, за какви пресконференции и евенти говориш? Аз доколкото знам те нямат право да си покажат носа в Китай, особено при положение че даже правителството не позволява на чуждестранни компании даже да си поддържат сами играта чрез онлайн в държавата, ами трябва да използват провайдери. Тая част май пак си я измисляш. За печалбата на играта в Китай, малка е спрямо останалия свят - само 6% от над 50% от играчите на WoW. Това не значи че 6% от приходите на WoW са малка сума. И все пак колкото и да са орязани Близърд в Китай, нормално е като всяка друга компания щом печалбата е повече от разходите, играта продължава.

Пак казвам, вкарват източната култура защото е богата култура, а почти отсъства от играта. Даже надали ще е толкова интересна на самите китайци - замислете се, винаги на чужденци им е по-интересна дадена култура, отколкото на туземците. Винаги в страна с богата култура туземците още от малки свикват с нея и не им е интересно като я виждат навсякъде по всяко време. Но за чужденци такива култури са нещо напълно непознато и им е много интересно, затова и ходят там на екскурзии. Така и чужденците тук повече се интересуват от българската народна музика,носии, традиции и т.н. отколкото българите. И в другите държави е същото, на китайците ще им е интересен Египет, а на египтяните Китай примерно. Така Пандария ще е нещо уникално и невиждано досега за много европейци и американци и ще им е много интересно - затова Близърд слагат толкова азиатска тематика в експанжъна. Освен това забравих да спомена, че в Китай WoW-а е по-назад с експанжъни и пачове. До 31 август 2010 в Китай бяха още на TBC. А през това време Cataclysm беше в бета, и излезе на 7 декември 2010. Определено има солидна разлика между техния WoW и нашия...

153 мнения
профил »
marinkov каза на 18.08.2012, 19:46 ч. :

От моя гледна точка шума около шаманите и паладините се вдигна, защото първо паладините олицетворяваха алианса (доброто), а шаманите хордата (злото). Образно казано. И за мен това разделение си беше перфектно и логично. И някакси не вървеше паладините да отидат при хордата, не се виждаше смисъла (независимо от лорето). За мен ванила уоу си беше почти перфектното ммо.
Негодуванието си беше просто част от играта и не това беше проблем. Както и големите рейдове по 40 човека бяха епични, а след това раздробяването развали това чувство и отне много от играта. Да, беше трудно да събереш толкова хора и да успеете да се сработите, имаше негодувания, но това си беше в реда на нещата. Това да влезеш в Molten Core с 40 човека си беше тръпка.
Но след това прецакаха това чувство. Направиха я кежуъл, детска, лесна само и само да привлекат повече хора. Изгуби се тръпката. Та така... лични преживявания, не задължавам никой с тях. Все пак всички сме различни и всеки възприема нещата по различен начин.

407 мнения
профил »
Damnation каза на 19.08.2012, 16:49 ч. :

В никакъв случай не споря с теб, по-скоро допълвам това което си казал ;)

За Силванас не съм точно съгласен, тъй като тя е била belf ranger general ( мисля че в TfT Aртас я убива и я превръща в юбер банши ? ) - до колкото съм запознат с lore-то, елфските рейнджъри нямат връзката с природата и зверовете, която е важна за хънтърите.
*за това NPC не бях наясно, както писах и по-доре, alliance for life, но мерси за информацията ;)

21 мнения
профил »
Hunter_91 каза на 18.08.2012, 22:11 ч. :

Толкова много коментари и не се намери един да каже нещо свястно... Идеята на Blizzard е да въведат неутралните раси, пандите, водните раси и нагите.Бъдещето на Blizzard и WoW е да покажат нещо ново и интересно на играчите.Досега не съм играл игра където да играят 3 отбора с по 5 човека всеки за себе си (FFA). Най-вероятно ще бъде факт в следващи експанжани.А и от това, което видях само намекват за това, че един ден ще играем 5vs5vs5 защото както Алианса се биеше до един момент с Хордата, така в другия момент се съюзява с тях срещу новия враг.Незнам как ще бъдат въведени пандарените като фракция, не съм заинтересован чак толкова, но силно се надявам, и съм почти сигурен, че ни делят 1-2 експанжана до това.Интрото беше забавно, стил Джеки Чан.

407 мнения
профил »
Damnation каза на 19.08.2012, 16:45 ч. :

В The secret world отборите в пвп са три, всеки за себе си - в трите бойни зони които са отворени за момента, респективно по 5, 15 или до 80 човека на отбор ;)

Рядко се случва, но в третата специално и три отбора откъм 40-50 да се съберат настава неописуем хаос и меле :D

* бих се радвал, ако наистина в бъдеще сложат нещо толкова нестандартно в WoW макар че, съвсем ще избяга от първоначалната игра.

22 мнения
профил »
rospero каза на 20.08.2012, 08:57 ч. :

Първоначално ми стана яко смешно и неловко и несериозно с тея тъпи панди,но после като се замислих че пандите винаги са присъствали при близард и че искат да въведат нова неутрална фракция,си промених положително мнението.Та като се замисля повечето коментари са избързани и в изблик на първата реакция.Та ако се замислим преди да пишем глупости е най-добре,и най-вече след като прочетем коментарите на фейспалм да си правим заключения.

679 мнения
профил »
torrin каза на 20.08.2012, 14:01 ч. :
Редактиран на 20.08.2012, 14:01 ч.

Проблема не е в това че ще има панди, проблема е в стремежа към опростяване който все повече се налага. Махат таланти, махат статистики, всички наоколо се разхождат в лъскави леснодостъпни епици, гледат се рейтинги на гиъра а никой не пита за уменията на играча и т.н. И на фона на това получаваме експанжън ала детско филмче Кунг-Фу панда. Нормално е хора които играят от години и не са в първа младост (а в ВоВ има доста такива) да се притесняват и да негодуват.

22 мнения
профил »
rospero каза на 24.08.2012, 16:59 ч. :

+1
напиши коментар
 
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
World of Warcraft: Mists of Pandaria

новини:
Activision Blizzard обяви приходите и загубите си за последното тримесечие на тази година и същевременно допълни, че WoW продължава да губи играчи.
Компанията успя да получи подкрепата на съда и сега Ceiling Fan Software ще бъде разпусната, а създаваните от нея ботове - незабавно спрени.
Според доклад на SuperData Research масовата мултиплейър онлайн ролева игра World of WarCraft на Blizzard е донесла приходи от 93 млн. долара през април.

Ревю:
Приключението ни в Пандария е към своя край. Време е да разгледаме и някои от последните елементи в поредния експанжън на World of WarCraft.

НАЙ-КОМЕНТИРАНО
Игрите през новата седмица 17.08-23.08 177
Завръщането на една легенда! 163
Grand Theft Auto V идва за PS4, XBO и PC 158
Петото "яйце", награди и регламент 154
Слух за изискванията на АС: Unity 152
The Division за PC няма да е прост порт 145
Assassin's Creed: Syndicate е официална, но закъснява за РС 131
Blizzard също прави разпродажба на игри 122
Най-разочароващо заглавие за 2014 г. 122