facebook facebook
 
 
 
   
 
Ето защо Blizzard са прекратили Titan
26.06.2019

Blizzard спират разработката на приблизително половината си проекти, върху които работи и един от тези проекти беше MMO-то Titan. Според основателя и вече бивш член на компанията Майк Морхайм играта е трябвало да бъде MMO от следващо поколение, но се оказала твърде амбициозно начинание.

Не успяхме да преценим мащаба на проекта. Беше изключително амбициозен, изцяло нова вселена и трябваше да бъде MMO от следващо поколение, в което да са включени всякакви неща, за които можете да се досетите, както и най-различни режими на игра. В крайна сметка се оказа, че сякаш разработваме две игри паралелно, които наистина сработваха доста трудно една с друга.“ – заяви той по-рано тази седмица.

Изключително популярният шутър Overwatch се роди именно от останките на проекта Titan и според Морхайм зелената светлина за него е била едно от най-добрите решения, които компанията е правила. „Взехме нещо, което нямаше да бъде пуснато още дълго време, да не говорим, че едва ли някога щеше да бъде завършено и го превърнахме в една невероятна игра!“ – споделя той.

Игралният директор на Overwatch – Джеф Каплан, който също е работил по проекта Titan, допълни: „Провалихме се жестоко по всеки възможен параграф, по който един проект може да се провали. Беше унищожително“. Titan бе официално прекратен през 2014 г. и тогава Морхайм обяви: „Опитахме се да направим най-амбициозното нещо, което можехте да си представите. И то не сработи“. Реално работата по проекта е спряла някъде около май 2013 г., бидейки в процес на разработка около шест години.

Практиката в Blizzard за прекратяване на рискови проекти продължава. Наскоро бе спрян проект за шутър по StarCraft, за който се предполага, че е бил в разработка около две години. Това позволило на екипа да пренасочи повече ресурси към по-значими проекти като Diablo 4 и Overwatch 2. 


напиши коментар
 
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
Titan

новини:
Спомняте ли си Titan - масовата онлайн игра на Blizzard, която се очакваше с такова нетърпение преди тихичко да бъде прекратена?
Интересно е още, че се е предвиждала свободна смяна на перспективата от първо към трето лице и обратно.
Масовата онлайн игра, която караше компанията да започва няколко пъти отначало с нейния дизайн, вече е напълно прекратена.

НАЙ-КОМЕНТИРАНО
Игрите през новата седмица 17.08-23.08 177
Завръщането на една легенда! 163
Grand Theft Auto V идва за PS4, XBO и PC 158
Петото "яйце", награди и регламент 154
Слух за изискванията на АС: Unity 152
The Division за PC няма да е прост порт 145
Assassin's Creed: Syndicate е официална, но закъснява за РС 131
Blizzard също прави разпродажба на игри 122
Най-разочароващо заглавие за 2014 г. 122