facebook facebook
 
 
 
   
 
Да живееш като крал: шефът на Megaupload
20.01.2012

Онзи ден Федералното бюро за разследване на САЩ атакува офисите на един от най-популярните сайтове за хостинг Megaupload и задържа ръководителите на компанията зад него по обвинение в погазване на авторски права. Мащабната акция се проведе на територията на три държави - Съединените щати, Нова Зеландия и Австралия - а според съдът съдържанието, което се е съхранявало на сървърите на Megaupload е на стойност повече от половин милиард долара.

Късно снощи властите в Нова Зеландия предприеха нова акция, обект на която се оказа пищното имение на Ким Шмиц, известен още като Kim Dotcom. Оказа се, че Шмиц, който е основател на Megaupload, живеел в невероятен разкош, заобиколен от умопомрачителен автопарк на стойност няколко милиона долара.

Сред автомобилите, които са били конфискувани, има уникати като Мазерати модел 2010 г., Ролс Ройс модел 2008 г. и половин дузина Мерцедеси.

Според съдът в щата Вирджиния, който издаде заповедта за акцията срещу Megaupload, шефовете на компанията начело с Шмиц притежават над 175 милиона долара, депозирани в различни банкови сметки по целия свят.

Освен със своята безспорна автомобилна стойност, колите на милионера се отличават и с нестандартни регистрационни номера.

Пълна информация за случая Megaupload и уникална фотогалерия от имението на Ким Шмиц може да видите тук

напиши коментар
 


1140 мнения
профил »
Slesher каза на 21.01.2012, 14:27 ч. :

Повечето от хората, които е ощетил нямат възможност да живеят така. Честно казано, дебелия си го заслужаваше.

122 мнения
профил »
->Изход<- каза на 21.01.2012, 20:37 ч. :

Кой е ощетил той бе, бунак? В мегаъплоуд нелегалните неща се трият. Бая простичък си.

1140 мнения
профил »
Slesher каза на 22.01.2012, 13:13 ч. :

Виждам, че обидата е силно застъпена...Трият се ако някой си потърси правата, педал (така добре ли е?).

142 мнения
профил »
Warpld каза на 21.01.2012, 14:28 ч. :

Ще го пуснат. Вдига се шум около ексцентричния му lifestyle, но реално могат само да му завиждат, че е по-умен от другите и е натрупал повече от Буш, лежейки си на дивана в хола с лаптопа в скута. Няма закон, който да го накаже, че предоставя безплатна услуга, а хората я ползват незаконосъобразно. Той не носи отговорност за това, само се е възползвал. Реално не е направил нищо нередно, просто е забогатял бързо, а това дразни чичковците, които дърпат конците. Да го осъдят, вярно ще е като да съдят Google, че намира link-ове към детско порно, както пишеше в един от коментарите.

1140 мнения
профил »
Slesher каза на 21.01.2012, 14:32 ч. :

Да, а пиратството не е кражба, а копиране на защитени материали...Get a life...глупости, ясно е за какво се ползва Megaupload и е ясно, че е изкарал парите си от реално незаконна дейност. Да си беше защитил сайта от от тези материали ако наистина целта му е хората да си споделят законни неща.

748 мнения
профил »
rosniak каза на 21.01.2012, 14:36 ч. :

С половин милиард дали нема си купя много к***и, а ????

95 мнения
профил »
cecoot каза на 22.01.2012, 11:54 ч. :

Какво правиш във този сайт ?

142 мнения
профил »
Warpld каза на 21.01.2012, 14:41 ч. :

Slesher, "get a life" в случая го ползваш, защото ти звучи добре, не защото има някакъв смисъл в контекста на отговора ти. Порасни малко и вземи да отбираш леко от право - колкото от обща култура, не повече - и ще разбереш, че изобщо не е длъжен да се съобразява с това кой как му ползва услугата при положение, че той самият не е качил нищо нелегално на този site. Това, че има ясното съзнание, че site-ът е бъкан с пиратски материали, не го прави отговорен за действията на хората, които са ги качили, а това че е успял да изкара толкова пари от това, само го прави по-умен от другите, а не по-виновен.

Пиратството е кражба, но не го е извършил той. Прочети пак внимателно примера с Google - Google ли разпространява детско порно в този случай?

1140 мнения
профил »
Slesher каза на 21.01.2012, 16:53 ч. :

Хм...значи ако аз давам под наем апартамента си на сериен убиец с ясното съзнание, че той е сериен убиец и там ще бъдат убити 100 проститутки аз не съм виновен за съучастничество? И ако изкарам много пари от това няма да съм престъпник, а умен? Иначе да, get a life звучи готино, много обичам да звуча добре - it's like virtual masturbation to me.

1616 мнения
профил »
nightwarrior каза на 21.01.2012, 18:29 ч. :
Редактиран на 21.01.2012, 18:29 ч.

Пич видяхме че си много "остроумен", но както ти каза Warpld прочети малко колкото за обща култура и тогава пиши. Ще ти дам простичък пример та дано мозъчето ти го побере: Ти произвеждаш ножове, които както за рязане на салата(напълно законна дейност), може да се използват и за убийство(най-тежкото възможно престъпление), та ти продаваш въпросните ножове и след време някой психопат извършва убийство с тях. По твоята логика ти си съучастник и трябва също да лежиш в затвора, така ли?

И още нещо - не НЕ звучиш добре като просто мяташ фрази от чужд език ей така без каквато и да е логика.

1140 мнения
профил »
Slesher каза на 21.01.2012, 19:10 ч. :
Редактиран на 21.01.2012, 19:13 ч.

Тъпа логика, пиратче, тъпа. То и моя апартамент в случая ще може да се използва и за да си живее семейство с 2 деца и бийгъл, но го използва сериен убиец за да кълца проститутки. А ако произвеждам нож и дам моя нож на убиец с ясната представа какво ще прави той съм съучастник, да. Не е въпроса за какво може да се използва нещо, а за какво се използва. А производството не е същото. По тъпата логика с ножовете значи тези, които правят музика и филми са виновни за пиратството. Важно е основното предназначение на услугата ти. Да, ако правя ножове някой може да ги използва за убийства, но масата ще ги използват за да си направят салата. Ако имам сайт за безплатен (почти) ъплоуд и даунлоуд то ще съм напълно наясно, че той ще е сайт за незаконна "пиратска" дейност ако не осъществявам някакъв контрол. Друга разлика - много по-лесно е да рипнеш един диск и да го качиш някъде, отколкото да убиеш човек и да се криеш.
ПП1: Използвам примера с убиеца, защото виждам, че е модерно да се сравняват неща, които нямат нищо общо.
ПП2: За да звуча супер тъпо, отново - You're a total moron, little pirate boy!

EDIT: И няма как да твърдиш, че дебела свиня с регистрационни номера "Mafia", "God" и разни такива не е бил наясно с това, за какво се използва сайта му.

9 мнения
профил »
copy_fake каза на 22.01.2012, 08:08 ч. :
Редактиран на 22.01.2012, 08:14 ч.

Искам да те видя как си плащаш за всяка една незаконна песен, която си теглил или слушал няма значение къде. Искам и да те видя как си плащаш всеки нелегален филм , който си теглил. Всеки един файл, всеки един кракнат софтуер. Искам да те видя как си плащаш и операционната система. Тогава ни говори на "пиратче" тъпо. Защото падането на Megaupload не е толкова важно заради парите на тоя. Важно е че 3 правителства си позволиха да го направят. Докато е свободно, интернет пространството има сила по-голяма от тази на всяка една медия по света.

1140 мнения
профил »
Slesher каза на 22.01.2012, 10:00 ч. :

Едно е да имаш някои пиратски песни, друго е да казваш, че пиратството не е грешно. И точно за песни...в момента не знам да имам пиратска песен на компютъра си. При положението, в което албум ти струва 5 долара за даунлоуд не виждам причина да се правиш на гъз.

95 мнения
профил »
cecoot каза на 22.01.2012, 12:00 ч. :

Slasher много си заблуден честно. Нямаш си никакво понятие от живота. Warpid говори истината вземи се слушай. Псевдо-нацизма ти ме дразни. Мислиш се за най-правия.

1140 мнения
профил »
Slesher каза на 22.01.2012, 15:12 ч. :

Нямам понятие от живота? Човек, който мисли, че трябва да му е позволено да открадне нещо защото може има понятие от живота? И от къде стигна до това заключение? Защото не съм против затварянето на един пиратски сайт, следователно нямам понятие от живота? Или защото нямам нищо против да си плащам за продуктите на човешкия труд? Защото "всички живеем в мизерия и не можем да плащаме по 50-70 лв. на месец"? Защото може всеки тук да има "сматфон" за 600 лева, който отново върши работата на обикновен телефон, но не може да плати 1 лев за песен? Или компютъра ти струва 2000+ лева, но софтуера за него трябва да ти е безплатен, а пък камо ли музиката? Съжалявам, че поставям културата над това да си напълня хладилника с луканка, явно нямам никаква представа от живота.

ПП: И, между другото, ако още някой мисли, че съм "трол" вече ще съм сигурен, че хората тук нямате представа как общуват едни зрели хора.

1 мнения
профил »
Vasil_Gamer каза на 21.01.2012, 14:52 ч. :
Редактиран на 21.01.2012, 14:54 ч.

Истина e!!! На сайта на мегауплоад има ето това >-- www.megaupload.com

374 мнения
профил »
Blacck каза на 21.01.2012, 15:27 ч. :

Човека нито е убил нито е изнасилил......еб** съм ги в законите!!!!! Това е все едно да се снимам за Youtube с маркова дреха на PUMA да речем и след ден PUMA да ме съди! Или да продавам някаква макова дреха по Ebay и пак да ме осъдят!

1072 мнения
профил »
BoBiTy666 каза на 21.01.2012, 16:19 ч. :

Така е.Представи си ако се приеме SOPA и PIPA.

1140 мнения
профил »
Slesher каза на 21.01.2012, 16:50 ч. :

Да, да ощетиш редица бизнеси с милиони е същото като да купиш тениска и после да се снимаш с нея...

149 мнения
профил »
Императора каза на 21.01.2012, 16:44 ч. :

хахахаха регистрационните номера бе :DDDD
ПОЧИВАМ

1140 мнения
профил »
Slesher каза на 21.01.2012, 16:59 ч. :

Свинята явно е решил, че е недосегаем "Бог".

748 мнения
профил »
rosniak каза на 21.01.2012, 17:00 ч. :

Вярно бе, егати номерата.

377 мнения
профил »
gua543 каза на 21.01.2012, 18:16 ч. :

Не е ли странно, че сайта го има от 5+ години, а мерки се взимат чак сега? Тия 200 милиона не се правят за един ден.

374 мнения
профил »
Blacck каза на 21.01.2012, 18:28 ч. :

Хубав въпрос, според мен просто е спрял да им плаща!

95 мнения
профил »
cecoot каза на 22.01.2012, 12:03 ч. :

http://www.youtube.com/watch?v=WJIuYgIvKs c в другите си видеота обяснява и за мега ъплоуд.

3 мнения
профил »
SonicVibe каза на 21.01.2012, 19:22 ч. :

Тц тц тц, очаквах подобно нещо от лайняни медии като bTV и Nova, но не и от PCMania, а именно медийното обществено манипулиране и насаждане на омраза към някой "неудобен" за властта, с цел да го покажат видите ли колко е лош и трябва да го мразим. Същото е и с протестите на миньорите в Марица - Изток, които "обективните медии" се опитват да изкарат като зли и мързеливи идиоти и насаждат обществена неприязън.
Жалки сте, честно.

1140 мнения
профил »
Slesher каза на 21.01.2012, 19:28 ч. :

U mad, pirate? Веднъж PCMania да не се води от общественото мнение, че Megaupload е "невинна жертва" и ще омрънкате целия сайт.

2750 мнения
профил »
Zlob каза на 21.01.2012, 19:23 ч. :

Всичко е вързано.Или той е спрял да плаща или са решили да правят информационно затъмнение ония илюминатчета или...абе к'во ви пука.Бутайте до декември тази година и тва е :) Доколкото разбрах след като са го закопчали и са започнали масирани хакерски атаки,да видим кой кого...мисля че е ясно кой пИчели.

122 мнения
профил »
->Изход<- каза на 21.01.2012, 20:39 ч. :

Слешър, дебилче жалко, я си преброй легалните неща на компютъра и се хвърли от някъде. Кретенчето купило две игри на кръст и много почнало да знае. Или трябва да кажа "на кретенчето купили 1-2 игри", не знам, като те гледам колко си прост силно се надявам да си под възрастта, когато сам се издържаш.

1140 мнения
профил »
Slesher каза на 21.01.2012, 21:06 ч. :

Значи човекът, който изтъква някакви аргументи (с които може и да не си съгласен) е по-прост от човека, който обижда някой непознат? До къде стигна този свят... Добре, ще го кажа за да не се ядосваш - съжалявам, че не можеш да защитаваш тезата си.
Иначе всичко съм купил сам, още от малък. Да, тогава беше спестяване на пари за да мога да си купя някоя игра или албум, но все пак не съм държал на допълнително "спонсориране" от родителите ми. Е...сега ще е жалко да им искам пари за игри, друг софтуер и музика. Така че, съжалявам, но се издържам сам. Подозирам, че в близките няколко месеца си станал на 18 и вече се имаш за "баси пича". Ако си на повече жалкото ще е това, че не можеш да изтъкнеш нормални доводи вместо да обиждаш.
Иначе не казвам, че нямам пиратски софтуер, но купувам каквото ми хареса...сещаш ли се за онова, което пише най-отдолу в NFO файла? А...ето точно това правя. И това се отнася за голям брой игри, за музиката не говорим, тя ми е основен разход.

Но само...имам един въпрос. Кога съм бил прост в коментар в този сайт? Наистина ми е интересно... Не говорим за това кога не си бил съгласен с мен, а кога съм бил прост...
А сега нещо за всеки случай ако не си ме разбрал: "Ей, тъпак! Ти няма да се заяждаш с мене бе! Твоето мнение няма значение бе, дебилче! Дебили като тебе нямат място тук, всички трябва да сме на едно мнение, тъпак! Ай ходи си при вашите бе!" Надявам се това да е било достатъчно близко до начина, по който ти общуваш.

748 мнения
профил »
rosniak каза на 21.01.2012, 21:12 ч. :

Ама го нахрани.....

99 мнения
профил »
d3s7roy3r каза на 21.01.2012, 21:44 ч. :
Редактиран на 21.01.2012, 21:45 ч.

Знам че само храня трола, но Слешър ако наистина си на толкова на колкото се представяш, то сам се обиждаш с това детско държание. Още в първия пост - "get a life", обикновено използвано от най-западналите интернет тролчета. Не знам гаджето ли те е скъсало, от работа ли са те уволнили или, да кажем, те тормозят в училище ама стига си хейтил под поста на секи човек, който смята че megaupload не трябваше да бъде свален. Както беше казал някой по-нагоре - това е все едно да си престъпник, защото си продал оръжие, с което е извършено убийство. Не използвам megaupload, но съм сигурен че в сайта е имало и много файлове, които са имали пълното право да бъдат там. В случая според мен самтие ъплоудърите са виновни, не собствениците.

1140 мнения
профил »
Slesher каза на 22.01.2012, 09:57 ч. :

Още един въпрос - кога съм "хейтил"? Това, че не съм съгласен с някой и го казвам не означава, че "хейтя". И не съм трол, не го правя с цел да дразня някой. И все пак, да кажа нещо за вече не знам кой път - ако правя оръжия не съм престъпник, но ако дам оръжието на някой, за който знам, че ще убие някой аз съм престъпник. Май не схващате каква е тезата ми.

99 мнения
профил »
d3s7roy3r каза на 22.01.2012, 10:27 ч. :

Slesher, разбирам идеята ти, но самият сайт също не е направен, за да се качват нелегални файлове.

95 мнения
профил »
cecoot каза на 22.01.2012, 12:07 ч. :

Аз ако съм бих БАННАЛ Slasher. Със всеки надут пост само ми се иска да те ударя повече. А АЗ СЪМ СТРАШНО ПРОТИВ НАСИЛИЕТО.

1140 мнения
профил »
Slesher каза на 22.01.2012, 12:59 ч. :

COME AT ME BRO! LOL
За какво точно би ме баннал? За това, че коментирам без да обиждам никой и без да нарушавам никакви правила?
Иначе да, сайтът по начало не е направен за това, но се използва основно за това, а видимо собствениците му не са направили нищо за да го спрат. Не казвам, че първоначалното предназначение на сайта е да се качват защитени материали. Също не казвам, че никога през живота си не съм даунлоудвал нищо от там. Казвам, че няма причина да бъде защитаван такъв човек. Да, сайта не работи, да не му е такава целта първоначално, но виновните са само хората, които са качвали защитени материали и тези, които са го позволили. Имаше ли защитени материали в Megaupload? Да. Беше ли направено нещо от страна на собственика за да се премахнат тези материали? Не. Дали това е първото действие, което властите са предприели за спиране на незаконната му дейност? Силно ме съмнява. И това не е израз на свобода. Кражбата не е израз на свобода. Ако аз крада телевизори и ги давам безплатно на хората пак ще е престъпление.
Ако имате предложение за друг начин за справяне с проблема казвайте...как да го спрат? Глоба? Като гледам има пари. Предупреждение? Какво го интересува? Има ли как да проследят кой какво е качвал? Не мисля... И съм сигурен, че това е правено срещу сайта му, но като не помага...остава само спиране на сайта.
Не си мислете, че коментирам по тази тема за да ви дразня, просто не обичам когато хората се правят, че не забелязват проблем, защото имат изгода от съществуването на този проблем. Но държавата или властите са виновни за това, нали?
И моля не подхождайте емоционално с "баннете го тоя!", "ти си тъпак!", "сигурно си на 10!". Видимо нито едно от тези неща не е оправдано твърдение.

ПП: Между другото SOPA е тъпо предложение, което няма да се приеме, но това няма общо с него, нито темата, по която говоря, но искам да изкажа и неодобрението си.
ПП2: Добавянето на едно "не нося отговорност кой какво качва" не решава проблема.
ПП3: Не мога да пиша кратко и това си е...

12 мнения
профил »
Deprivd каза на 21.01.2012, 21:01 ч. :

Slesher, баце, я пий една студена вода.

1140 мнения
профил »
Slesher каза на 21.01.2012, 21:07 ч. :

Добре...
Пих, сега какво?

116 мнения
профил »
kingofhell978 каза на 22.01.2012, 18:56 ч. :

Slesher много си остроумен.Само така много ме кефиш(не съм саркастичен)
:)

560 мнения
профил »
dogma каза на 21.01.2012, 21:21 ч. :

Колеги, колеги, нека запазим добрия тон :) Няма нужда от обиди, тук сме събрани от една обща страст и интерес, а не за да се нагрубяваме и самоизтъкваме. За това си има футболни мачове и квартални кръчми :)

А сега по темата - току що гледах поредния клип в YouTube относно какви могат да бъдат последиците от затварянето на Megaupload. В момента ФБР прибира абсолютно всички логове и съвсем скоро ще разполага с информация за всеки един ІР адрес, от който е качвана или сваляна информация на сървърите. Най-смелите оценки твърдят, че цели 25 процента от активните интернет потребители поне веднъж са ползвали Megaupload, за да запишат или даунлоуднат файлове. Според по-скептично настроените, акцията срещу сайта е само началото на цяла нова война, която американското правителство и големите корпорации ще водят срещу т.нар. "пирати" - съмнителна категория, в която спокойно могат да попаднат и повечето уважавани от мен потребители на този сайт.

Според по-трезвомислещите, фактът че акцията идва в навечерието на бурните дебати около SOPA и PIPA показва, че истинската й цел е по-скоро сплашване и надуване на мускули, за да се демонстрира дейност и да се сплаши масовия потребител. Аз силно се надявам, че истории като тъжната история на английския студент, който трябваше да бъде екстрадиран в САЩ заради това, че бе дал ЛИНК към защитен с авторски права материал или като тази за безработната самотна майка, която бе осъдена да плати 1.5 милиона долара, защото е свалила 24 песни, няма да се повторят, но наистина от днес всички ние трябва да бъдем с една идея по-разумни и внимателни!

Аз казах, хау! :)

130 мнения
профил »
RastaMandita каза на 21.01.2012, 21:58 ч. :

Добре е преди да плямпотите неща от сорта на "дебелия си го заслужаваше" да се замислите как живеят тези от които той е "откраднал" тези файлове , а именно звукозаписните компании и "артистите" на тези зв. ком. Те живеят дори по разточително и от тоя дебелак , не са много за оплакване , сега сигурно правят купонче с 1 чувал кока и 2 басейна шампанско. Е!*!*м ги в долните пиявици.Съгласен съм само за това че е имало и детска порнография на сървърите ,

322 мнения
профил »
GiantR15 каза на 22.01.2012, 09:27 ч. :

Някой от "най-популярните" им се е знаел MD5-Hash-а и съответно сървъра автоматично ги е триел. И един от аргументите на реда е че не са направили същото със други файлове.

1140 мнения
профил »
Slesher каза на 22.01.2012, 13:04 ч. :

Да, всеки мой любим музикант има 100 скъпи коли...
Не говорим за тези, които ги пускат по всяко радио, всяка "дискотека" и т.н. Говорим за истински, независими музиканти, които са принудени да изкарват средно добри пари само от концерти, защото някой е решил, че няма нужда да им плаща за някакви си файлове. Времето, в което музикантите са милионери или милиардери отмина отдавна. А и дори да са милионери...проблем ли имаш с това? Означава ли, че не трябва да им плащаме за труда им? SONY (например) също е супер скъпа компания, това означава ли, че трябва да крадем телевизори?

9 мнения
профил »
topco каза на 22.01.2012, 00:28 ч. :
Редактиран на 22.01.2012, 00:45 ч.

Slesher,ами бая простичък си да ти кажа-в случая кого защитаваш би ли ме светнал.Закона за авторското право така ли ,същият този закон без значение за точните формулировки и в чия страна,защитаващ богатите компании да стават още по-богати за сметка на нас,така ли.И преди да си почнал да цивриш и да ми цитираш като други тези закони и правила си задай един въпрос-кой печели всъщност наистина,автора ли(съмнявам се)или дистрибутора(което е истината).И за ди го докажа прост пример-ако си купиш музика на Бах,композитора ли печели от ''авторски права''или дистрибутора?Айде със здраве и първо научи българския,пък тогава английския!Иначе да, get a life звучи готино, много обичам да звуча добре - it's like virtual masturbation to me. И да добавя-остави компютъра за малко ,излез на въздух някак си се опитай да говориш с хора,за да се научиш да контактуваш с живи същества ,а не само с компютъра-защото наистина коментарите ти в тази тема не са прости,прав си ,те са много,ама много жалки.И без да се обиждаш вместо мастурбация ти препоръчвам истинска жена,много е хубаво и действа успокоително!

60 мнения
профил »
SummOneR каза на 22.01.2012, 03:49 ч. :

topco, ще ме извиняваш и ти и другите които нападате и псувате Slesher, но човекът си е прав във случаят.

Значи, в случая с megaupload, собственикът напълно си го е заслужил защото е нарушил закона. Като не му изнася закона си има други начини по който може да се промени, а не да се нарушава. При усвовие че сайтът не предлага peer-to-peer усуга а сървъри в които файловете на хората се качват не мислиш ли, че е малко по-различно? Ти дали не знаеш кой какво ти качва в хард-а, а? По същият начин и той е бил наясно, че пиратски файлове са били качвани на сайта и не е направил нищо по въпроса да ги премахне, а точно обратното - испозвал го е като начин да направи пари.

Колкото до авторските права, ти за copyright чувал ли си? Никой не те задължава да купуваш я филми, я музика от тези фирми - хората сами си го правят тоя избор. Просто тази фирма е платила за авторските права и затова печели от тях, въпрос на чиста икономика. Това, че в България хората не могат да си позволят да си плащат за тези услуги е друг въпрос - САЩ е друга държава, с други закони и други проблеми...

748 мнения
профил »
rosniak каза на 22.01.2012, 07:21 ч. :

Купувам И пиратствам. Нещо да кажеш ?

322 мнения
профил »
GiantR15 каза на 22.01.2012, 09:28 ч. :

Той само хоства сърварите, какво се качват на тях не го ебе.

1140 мнения
профил »
Slesher каза на 22.01.2012, 13:12 ч. :

Аха, значи ако някой е изкарал пари от нещо това означава, че не трябва да му плащаме? А, а кой изкарва повече пари? Samsung или китайчето, което им сглобява "смартфоните"? Ааа, президента на компанията? Еми хайде да крадем телефони от магазините!
От къде реши, че не излизам? Значи...ако имам Интернет и се случва да пиша коментар значи съм човек без живот, който няма приятели? Логиката ти е желязна. Но всъщност твоя работа ли е дали имам приятелка или не? Или случайните твърдения извадени от плиткия ти мозък се превърнаха в аргументи без да усетя? Или личните нападки станаха доводи в спор? Ако нямаш друг аргумент освен "Остави ги тия, те пари си имат" и "Иди навън, човек" по-добре не коментирай, но не...нали аз съм жалкия?

60 мнения
профил »
SummOneR каза на 22.01.2012, 23:45 ч. :

Значи като хоства сърварите не е отговорен за това какво се качва на тях така ли? Каква е тази логика не знам... Значи ако ти си дадеш земята под наем и на нея се изсипват токсични отпадъци със твоето знание ти не си отговорен за това? Моля ти се да исползваш този аргумент когато властите дойдат и за теб да видим какво ще стане.

1616 мнения
профил »
nightwarrior каза на 22.01.2012, 01:59 ч. :

Slesher - има хора които като сбъркат се замислят и млъкнат, има такива които се извинят и млъкнат, а ти си от третият тип - просто си продължаваш. Казваш на всеки казал нещо което не съвпада с твоето мнение пират. А ти самият си признаваш че си пират - така де частта с "най-долу в инфо файла" еми бате та да стигнеш до там значи си го свалил. Ако сега ми кажеш, че всичко което си свалил си го харесал и след това си го платил направо ще си ме излъжеш, нали? И пак повтарям той е предоставил услуга - сайт от който могат да се качват и свалят файлове, оттам нататък как ще се употреби услугата зависи от потребителя. Твоята логика е все едно някой качва нелегално софтуер някъде и интернет провайдера му трябва също да го отнесе понеже е усигурил достъпа до интернет. Иначе дали този е виновен ще решат съда и парите.

Цялата история със защитата на авторските права е мнооого разтеглива. Като цяло и аз мисля че само вдигат пара та по-лесно да си пробутат законите(което е въпрос на време, според мен де).

1140 мнения
профил »
Slesher каза на 22.01.2012, 15:21 ч. :

Направи разликата между това да свалиш една игра, да я изиграеш, да си кажеш, че е "много яка" и да я изтриеш и това да свалиш игра, да си кажеш, че е много добра и си заслужава парите и да я купиш. Дори и да не я купиш в момента. Имало е игри, които съм изиграл повече от 2-3 пъти и след това съм купил, но това не променя нищо. Да, не съм купил всичко, което съм свалил. Ти купил ли си всичко, на което си свалил демо или на което си чул preview? Съмнява ме да си...
А явно не схващаш моята логика. Интернет провайдера ти не ти дава пространството, на което да качваш нелегален софтуер. А с какво съм грешил за да се извинявам не знам, но добре, ще се извиня. Съжалявам, че мнението ми не съвпада с твоето. Съжалявам, че зачитам труда на разработчици и музиканти. Съжалявам, че явно не можеш да разбереш какво искам да кажа. Съжалявам, че ти е по-добре да си дадеш парите за алкохол, цигари или дюнери отколкото за качествена музика, игра или филм.

9 мнения
профил »
topco каза на 22.01.2012, 06:03 ч. :

summoner-явно не искате да вникнете по-дълбоко в нещата!Как и защо точно определени лица и фирма придобиват правата?Прав си плащат-много при това.И какво излиза-богатите сноби стават още по-богати,а истинските творци и гениални мозъци прибират трохите.Ето върху това се замислете,а не да хленчите нарушавали това,нарушавали онова.А другите ми коментари бяха относно нарцисизма на slesher.Апропо,не ми се слушат и глупостите от сорта-аз си купувам и не пиратствам.Този филм съм го гледал.

60 мнения
профил »
SummOneR каза на 22.01.2012, 07:04 ч. :

Ба ма ти сериозно ли си вярваш, че на тоя свят няма Българи които дават пари за игри и не пиратсват? Лично аз пиратсвах постоянно но от около 2 години някъде не съм влизал в торентски сайт... Има си места където можеш да си купиш евтини игри - да стари са, но аз лично нямам и толкова време да играя а пък и предпочитам по-старите игри нещо новите не ме радват.

Колкото до дистрибуторите, ми нормално е да дават луди пари все пак с това си искарват хляба. А пък дистрибутори на музика, игри, и т.н. има колко си пожелаеш само си поискай. Щом още не са фалирали компаниите значи хората купуват и не се оплакват нали? Всичко се свежда до купувача... Пак ти казвам, недей съди по положението в България какво е в другите държави. Върви във itunes примерно и ще видиш песни на 3 различни цени мисля - на 79, 99 цента и на $1.25. Ако повечето хора в България не могат да си го позволят, това не значи, че е така в Америка примерно.

1140 мнения
профил »
Slesher каза на 22.01.2012, 13:25 ч. :

А купувал ли си indie игри? Indie музика? Нещо независимо? Или фирмите и музиканти, които сами се разпространяват също не го заслужават?

149 мнения
профил »
Императора каза на 22.01.2012, 07:17 ч. :

Респект за пича, сега чета подробности от миналото му. Много го е раздавал, ама закона го е преебвал на всяка стъпка, както прави с всеки, който е тръгнал да се катери нанякъде, но не е бутнал нужните рушвети, където трябва.

Респект и за регистрационните "номера" на колите му, които за малко да ме убият.

322 мнения
профил »
GiantR15 каза на 22.01.2012, 09:44 ч. :

Най-тъпото ми е че са го хванали в Нова Шибана Зеландия. Не е кат да е терорист или убиец, беглец от закона. Но айде аз предполагам че как ще се отсъди зависи от само и единствено от късмета му.

679 мнения
профил »
torrin каза на 22.01.2012, 09:19 ч. :

аз пък честно казано не разбирам какво би накарало някои американец или някой от държава с нормални доходи да пиратства. Айде при нас ясно, манталитета ние такъв, нещо да прекараме от някъде без пари, тънкажно, а и възможностите никакви.
Но един американец или западновропеец с няколко хиляди долара/евро заплата да се занимава с глупости като пиратство...

377 мнения
профил »
gua543 каза на 25.01.2012, 18:36 ч. :

Само дето не всички западняци имат по 2000+ евро/долара заплата.

95 мнения
профил »
cecoot каза на 22.01.2012, 12:16 ч. :

>SLASHER< момче вземи си набий акъла в главата , докато не го е направил някой друг. Аз съм на 19 в момента, майка ми даржи магазин за хранителни стоки. В момента ходя на университет и ВСЯКА САБОТА ходя на работа защото нямаме пари да плащаме на работниците. Най новия ми комп струва 1600 лв(Q4 2011)(отне ми 2 години спестяване). Имам XBOX360 със 6-7 игри И ТОВА Е. Това че малкия ти РАЗГЛЕЗЕН КЕЛЕШАРСКИ МОЗЪК неможе да осазнае че в българия да си ги ПОЗВОЛИШ всичките тея песни и игри и програми е НЕВЪЗМОЖНО е престъпление. Аз лично ако видя сина ми да поства такива глупости в итернет и да си мисли че е над всички. Бих го насинил. НЕ САМО че EU ни натиска и натиска ми и келешчета като тебе искат всичко да се плашта.

1140 мнения
профил »
Slesher каза на 22.01.2012, 13:21 ч. :

Аз пък съм на 20, ходя всеки ден в университета, в няколко дни от седмицата през нощта на работа. Майка ми и баща ми не са собственици на нищо, сам си плащам наема всеки месец. Компютърът ми е изграждан с години с малки ъпгрейди (пак само от мен) и сега пак е от старите, а за Xbox не мога и да си помисля, но все пак не мисля, че 50 лв. на месец са нещо, което не можеш да отделиш за 1 игра или няколко музикални албума...Да си жив и здрав и да не съдиш хората според собствените си виждания следващия път.

54 мнения
профил »
муксата 3 каза на 22.01.2012, 12:59 ч. :

Многознайковци мога да ви кажа че ако се наложите да ми платите игрите които съм играл ще фалира целия ви род

377 мнения
профил »
gua543 каза на 25.01.2012, 18:37 ч. :

Само аз ли пропуснах извода от този коментар?

379 мнения
профил »
thewhitestig каза на 22.01.2012, 13:01 ч. :

И целия този цирк се е разиграл още преди приемането на SOPA и PIPA, леле божке. Аз се чудя как на света има толкова много лимитирани бройки автомобили, че да стигнат за всичките интернет магнати, а и не само за тях.

50 мнения
профил »
Agent каза на 22.01.2012, 13:04 ч. :

2-ма, 3ма-та олигофрени да не ми разтягат локуми и да ми спорят пиратството кражба ли е или не, ами да вземат да прочетат актовете (SOPA и PIPA) и да видят кви текстове са пробутани вътре.

Ясно е кой лобира за тях (както и въобще за законите в САЩ --- а франзелите от Франция са както винаги "първи подай гъзец").
Тъй че не ми излизайте с доводи "закона бил такъв".

Slesher ли къв си - лудак, мн си прост - даже и да тролиш.





1140 мнения
профил »
Slesher каза на 22.01.2012, 13:23 ч. :

Пак да попитам...кога съм казвал нещо просто? Или и ти действаш на принципа "Тоя не мисли като мен! Прост нещастник!"? Не подкрепям SOPA и PIPA, защото са глупави, но това няма нищо общо, а и оттеглиха предложението за SOPA, разбирачо.

3 мнения
профил »
frozendeath каза на 22.01.2012, 14:07 ч. :

Slesher, искам да те попитам след като си се натролил в някой сайт спиш спиш ли по-спокойно?

1140 мнения
профил »
Slesher каза на 22.01.2012, 15:06 ч. :

Когато научиш разликата между трол и човек с позиция можеш да ме попиташ пак.

60 мнения
профил »
SummOneR каза на 22.01.2012, 23:31 ч. :

Slesher ви даде на всичките какви ли не аргументи а вие само знаете да му кажете "Върви се образовай малко, живей малко в българската кочина" и какви ли не други простотии обаче той бил тролът??? Голяма логика имате повечето тука... Това, че във вашите очи пиратството е добро нещо и ви изнася не значи, че е наистина така. Нарушил е закона и си пати чисто и просто казано.

1565 мнения
профил »
n00b каза на 22.01.2012, 16:33 ч. :

Ролс Ройсът меко казано кърти с тази регистрация! Искам го!

1 мнения
профил »
Hr1s7i каза на 22.01.2012, 18:03 ч. :

Slesher човек бива ли да си толкова нагъл... ти не си човек с позиция, а човек който не зачита чуждата позиция. Хората те обориха още на втория ти коментар. Нямам идея в кой точно свят живееш [защото е очевидно че не е в реалния], но по-добре си се скатай пак там, защото ако все още не си разбрал тука се смеем на твоите дебилизми та ще се пръснем. И спри да тролваш темата... това че предпочиташ нещата да бъдат както искаш далееееч не означава че някога ще бъдат :) Когато навлезнеш във ежедневните свинщини на българската система, или иначе казано като започнеш сам да си плащаш сметките, светогледа ти ще се разгърне значително и ще разбереш че по света има много повече обекти различни от клавиатурата с която ще ме тролнеш :)

377 мнения
профил »
gua543 каза на 25.01.2012, 18:41 ч. :
Редактиран на 25.01.2012, 18:43 ч.

Да ти кажа честно, аз се смея на хората като тебе, които си мислят че са много силни и умни като са напсували някой в интернет. Айде, ти си от тези с повечко мозък, но аргументите на Slesher са доста по-... силни от тези на "противниците" му.

9 мнения
профил »
BBC каза на 22.01.2012, 21:51 ч. :

РЕКЛАМАТА НА MEGAUPLOAD :D
Участват десетки световноизвестни музикални изпълнители :D :D :D
http://www.youtube.com/watch?v=o0Wvn-9BXVc&featur e=player_embedded#!

451 мнения
профил »
Logus каза на 23.01.2012, 12:52 ч. :

Така и не видях къде го обориха Слешър... :)

...макар че тоя спор, в този сайт е абсолютно безсмислен. Както беше казано 100 пъти досега, и по 1лв да са игрите, бУлгарите пак ще ги пиратстват.

Който иска да си купува, който не иска - все тая. Не е въпрос на възможности, само на желание.

108 мнения
профил »
The Stunna каза на 26.01.2012, 13:53 ч. :

Господи в тая реклама на megaupload в youtube има супер много звезди включително и магната Diddy...ЛОЛЛ.Не мога да повярявам.....

50 мнения
профил »
Agent каза на 31.01.2012, 22:37 ч. :

"Slesher не е тъп - той просто троли" :D


И недей ми са кара на разбирачо само.
SOPA и PIPA са оттеглени ВРЕМЕННО.

"не успяхме да ги пробутаме по бързата процедура и след известно време ще се опитаме отново"

http://www.osnews.com/story/25532/SOPA_PIPA_Shelv ed_Internet_s_Defeat_Postponed

А и виждаш кво става сега с ACTA, да не говорим, че отдавна се подготвя още 1 подобно търговско споразумение.

Sumoner-a пак си знае неговото. Казах ти да не ми излизаш с този аргумент, ма май и ти си бавен.
напиши коментар
 
НАЙ-ЧЕТЕНО ПРЕЗ СЕДМИЦАТА
Intel пускат 10-то поколение на своята Н-серия мобилни процесори 991
И Bethesda няма да правят презентация, дори и онлайн 916
Задава се нова Commandos игра. 871
QuakeCon 2020 също няма да се проведе 758
Излизането на Wasteland 3 се отлага за август 747
Не, Гари Нюман не работи по Garry's Mod 2, а по Sandbox 510
Игрите за пeриода 06.04 - 12.04.2020 487
Starborne навлезе в отворена бета 486
PC Mania Топ 10 | Януари - Февруари 2020 459
НАЙ-КОМЕНТИРАНО
Игрите през новата седмица 17.08-23.08 177
Завръщането на една легенда! 163
Grand Theft Auto V идва за PS4, XBO и PC 158
Петото "яйце", награди и регламент 154
Слух за изискванията на АС: Unity 152
The Division за PC няма да е прост порт 145
Assassin's Creed: Syndicate е официална, но закъснява за РС 131
Blizzard също прави разпродажба на игри 122
Най-разочароващо заглавие за 2014 г. 122